回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 五星Bang已開始運送中
sleepdevil
上等兵
Rank: 2


UID 20554
精華 0
積分 12
帖子 221
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-29
狀態 離線
發表於 2009-9-11 01:56 PM  資料  短消息  加為好友 
五星Bang已開始運送中

剛剛收到Volks的電郵, 說訂購的Bang已運送中, 有Ems No.可以跟蹤.

但Japan同HK Post都未有資料, 希望這兩天可收到!

頂部
sleepdevil
上等兵
Rank: 2


UID 20554
精華 0
積分 12
帖子 221
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-29
狀態 離線
發表於 2009-9-11 02:33 PM  資料  短消息  加為好友 
提提大家, 要第一批訂貨的人先有貨(今年六月之前), 日本都未必有街貨!

頂部
sleepdevil
上等兵
Rank: 2


UID 20554
精華 0
積分 12
帖子 221
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-29
狀態 離線
發表於 2009-9-11 02:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 shamankingyo 於 2009-9-11 03:08 PM 發表
C兄,到手后记得晒件喔undefined

我都無靚相機, d相質素很一般!!

頂部
sleepdevil
上等兵
Rank: 2


UID 20554
精華 0
積分 12
帖子 221
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-29
狀態 離線
發表於 2009-9-11 03:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 dandan 於 2009-9-11 03:49 PM 發表
等sa兄一次過做五盒開盒報告先 實開心死佢

五盒開盒報告! 何其壯觀!!  

頂部
sleepdevil
上等兵
Rank: 2


UID 20554
精華 0
積分 12
帖子 221
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-29
狀態 離線
發表於 2009-9-11 04:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Cybray 於 2009-9-11 04:33 PM 發表


咁盒野既第一之咪比唔到你?

如果星期一到, 我可能唔返工留0係屋企收件

我住西貢, 地理位置都唔夠你鬥! 唔返工我都想, 不過屋企成日都有人.

頂部
sleepdevil
上等兵
Rank: 2


UID 20554
精華 0
積分 12
帖子 221
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-29
狀態 離線
發表於 2009-9-12 10:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Cybray 於 2009-9-11 04:33 PM 發表


咁盒野既第一之咪比唔到你?

如果星期一到, 我可能唔返工留0係屋企收件

睇怕你都要星期一(蛇王)留係屋企等!

頂部
sleepdevil
上等兵
Rank: 2


UID 20554
精華 0
積分 12
帖子 221
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-29
狀態 離線
發表於 2009-9-14 08:27 AM  資料  短消息  加為好友 
剛剛郵差叔叔打電話比我話5分鐘後到, 可惜我唔係現場接收嗰個!

[ 本帖最後由 sleepdevil 於 2009-9-14 09:06 AM 編輯 ]

頂部
sleepdevil
上等兵
Rank: 2


UID 20554
精華 0
積分 12
帖子 221
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-29
狀態 離線
發表於 2009-9-14 10:57 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Cybray 於 2009-9-14 10:39 AM 發表


正呀!!!唔洗cut, 咁好快可以砌起!!! 剛剛我收到我屋企人既電話, 件已安全到步

係唔係應該開個齊齊砌呢?

唔捨得砌!   砌都砌左隻首辦先啦!  第日有機會買番d平街貨先砌!

頂部
sleepdevil
上等兵
Rank: 2


UID 20554
精華 0
積分 12
帖子 221
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-29
狀態 離線
發表於 2009-9-14 12:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Cybray 於 2009-9-14 11:43 AM 發表


我之前已經砌左隻首辦
如果要平貨, 有排都未必有, 第二輪先剛剛開始預定, 我諗真係要等一年左右喇

我預計下年第二季日本會有街貨, 香港貨真係要等一年左右, 睇緣份!

頂部
sleepdevil
上等兵
Rank: 2


UID 20554
精華 0
積分 12
帖子 221
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-29
狀態 離線
發表於 2009-9-14 12:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Cybray 於 2009-9-14 01:05 PM 發表


五星0係香港唔係咁大路, 所以真係要睇緣份, 好似之前隻KOG咁, 都係得好少見街

這隻貴價貨很少店會入貨, 仲要鬥快同人搶. 之前144 SR1成年後先得一批街貨, 兩星期唔夠無哂! 我反而期望Volks之後隻144 SR3同重裝LED模型!

頂部
sleepdevil
上等兵
Rank: 2


UID 20554
精華 0
積分 12
帖子 221
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-29
狀態 離線
發表於 2009-9-14 01:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Cybray 於 2009-9-14 01:28 PM 發表


wave 0個隻仲難...我sr!都未買到...

我覺得wave果 D 144容易d, 起碼街上仲有唔同的144 LED. 隻SR1香港只入過一批行貨, 一星期多些無哂! 如果Volks的有砲KOG有貨兩天必消失, 抄買就有.

頂部
sleepdevil
上等兵
Rank: 2


UID 20554
精華 0
積分 12
帖子 221
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-29
狀態 離線
發表於 2009-9-14 02:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Cybray 於 2009-9-14 02:04 PM 發表


緊係啦...不過儲就OK,砌就PK架哩隻

我儲咗好多隻. 未想過砌!

我差不多砌起隻重戰機144 Aug, 同開始苦戰1/100 JUNCHOON模型中. 之後想砌隻百式(練多d金色成品). 這年內都沒期了!

[ 本帖最後由 sleepdevil 於 2009-9-14 02:54 PM 編輯 ]

頂部
sleepdevil
上等兵
Rank: 2


UID 20554
精華 0
積分 12
帖子 221
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-29
狀態 離線
發表於 2009-9-14 02:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Cybray 於 2009-9-14 02:56 PM 發表


Wave 1/100 JUNCHOON  

你當廿多年前d模型咁砌(事實都係), 唔好同現在d mg/hg比,感覺就無咁差!

[ 本帖最後由 sleepdevil 於 2009-9-14 03:12 PM 編輯 ]

頂部
sleepdevil
上等兵
Rank: 2


UID 20554
精華 0
積分 12
帖子 221
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-29
狀態 離線
發表於 2009-9-14 06:28 PM  資料  短消息  加為好友 
先和十幾年的手辦比一比:



捨不得開, 相片唔靚, 詳細報告等其他高人!

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 05:06 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver