回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 關於gaia 122 開油水問題
eihhim
二等兵
Rank: 1


UID 34858
精華 0
積分 0
帖子 97
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-20
狀態 離線
發表於 2009-1-9 10:13 PM  資料  短消息  加為好友 
關於gaia 122 開油水問題

想問各位大大, 見到好多帖都話可以用gaia 開油水或者leveling tinner黎開,

但係想問:

1. leveling tinner 係咪即係mr. color個隻?

2. leveling tinner 係咪可以令的油乾得慢的而令筆痕減少?

3. 手油gaia 122 可唔可以用leveling tinner開油?

謝謝~

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2009-1-9 10:18 PM  資料  短消息  加為好友 
1.係
2.佢係用係噴筆上,令表面滑啲
3.可以,不過用普通thinner手油都ok





轉虧為"型"
頂部
eihhim
二等兵
Rank: 1


UID 34858
精華 0
積分 0
帖子 97
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-20
狀態 離線
發表於 2009-1-9 10:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 woo 於 2009-1-9 10:18 PM 發表

3.可以,不過用普通thinner手油都ok

多謝大大解答,

但係想問多少少, gaia 122 係咪要用gaia 用既開油水隻色會靚的? 係咪真架?

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-1-9 10:30 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 eihhim 於 2009-1-9 10:24 PM 發表



多謝大大解答,

但係想問多少少, gaia 122 係咪要用gaia 用既開油水隻色會靚的? 係咪真架?

用gaia t-09開會靚d!





存貨太多,時間太少...
頂部
patmb
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32103
精華 0
積分 0
帖子 1766
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-30
來自 HKSAR
狀態 離線
發表於 2009-1-9 11:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 eihhim 於 2009-1-9 10:24 PM 發表

多謝大大解答,

但係想問多少少, gaia 122 係咪要用gaia 用既開油水隻色會靚的? 係咪真架?

Gaia 的金屬油,有隻特效開油水 T-09,效果會好好多。  用普通開油水都得,不過效果差好遠。

Gaia 官方資料:


T-09 只得 500ml 瓶裝,超過 $100 一瓶 (好似約 $12x ),好Q貴!

頂部
eihhim
二等兵
Rank: 1


UID 34858
精華 0
積分 0
帖子 97
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-20
狀態 離線
發表於 2009-1-9 11:50 PM  資料  短消息  加為好友 
嗯...想問知唔知香港有邊度有得賣, 買到gaia 122 既shop話冇貨...
最好係旺角...
多謝各位~

新手問題多, 勿怪^^

頂部
patmb
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32103
精華 0
積分 0
帖子 1766
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-30
來自 HKSAR
狀態 離線
發表於 2009-1-10 12:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 eihhim 於 2009-1-9 11:50 PM 發表
嗯...想問知唔知香港有邊度有得賣, 買到gaia 122 既shop話冇貨...
最好係旺角...
多謝各位~

新手問題多, 勿怪^^

無錯,有得賣 Gaia 122 的地方唔一定有 T-09 賣;而事實上,T-09 開油水,好多地方都無得賣......   原因可能係佢貴、市場細、來貨亦少吧?!

不過你可以去砲台山的 T-Hobby,果度最易買到 Gaia 產品,我果罐 T-09 都係係果度買的。

[ 本帖最後由 patmb 於 2009-1-10 12:27 PM 編輯 ]

頂部
KWA~N
軍曹
Rank: 2


UID 32189
精華 0
積分 0
帖子 371
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-1
狀態 離線
發表於 2009-1-10 12:35 PM  資料  短消息  加為好友 
t-09,, t記有





準備入手list :
NG S.F.
NG Mega Launcher for Hyaku-Shiki
GA-M HYAKU-SHIKI
NG KSHATRIYA
MG SINANJU Ver.ka
VP ZZ
頂部
eihhim
二等兵
Rank: 1


UID 34858
精華 0
積分 0
帖子 97
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-20
狀態 離線
發表於 2009-1-10 06:23 PM  資料  短消息  加為好友 
知唔知有冇現貨? 如有我諗住聽日去買

頂部
nightakhouse
上尉
Rank: 3Rank: 3
百鬼秋霜


UID 30696
精華 0
積分 6
帖子 1308
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-13
來自 MoS
狀態 離線
發表於 2009-1-10 08:42 PM  資料  短消息  加為好友  添加 nightakhouse 為MSN好友 通過MSN和 nightakhouse 交談
咩價錢 t09





那魔...亞卡沙架buy亞...OOM! 亞囡..卡罵囡...魔囡斯華!
boboboy!
頂部
rover
二等兵
Rank: 1


UID 32962
精華 0
積分 2
帖子 72
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-15
狀態 離線
發表於 2009-1-10 09:23 PM  資料  短消息  加為好友 
我都想知t09 既價錢, 一定是500ml嗎?

頂部
eihhim
二等兵
Rank: 1


UID 34858
精華 0
積分 0
帖子 97
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-20
狀態 離線
發表於 2009-1-10 11:42 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #11 rover 的帖子

對, 只得一個size, $1xx

頂部
god3169hk
平民
Rank: 1



UID 32067
精華 0
積分 2
帖子 15
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-29
狀態 離線
發表於 2009-1-11 12:46 AM  資料  短消息  加為好友 
前幾日MK英明見到有
$*)....

頂部
rover
二等兵
Rank: 1


UID 32962
精華 0
積分 2
帖子 72
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-15
狀態 離線
發表於 2009-1-11 01:34 AM  資料  短消息  加為好友 
*) , 差咁遠

頂部
god3169hk
平民
Rank: 1



UID 32067
精華 0
積分 2
帖子 15
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-29
狀態 離線
發表於 2009-1-11 01:48 AM  資料  短消息  加為好友 
唔好意思
好似睇錯左係T-01 黎...
得閒出去confirm 左先

頂部
zzcasper
壹等兵
Rank: 1



UID 12482
精華 0
積分 0
帖子 135
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-18
狀態 離線
發表於 2009-1-11 09:08 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 rover 於 2009-1-10 09:23 PM 發表
我都想知t09 既價錢, 一定是500ml嗎?

There's only 1 size (500ml) as from http://www.gaianotes.com/products/g-color_t09.html.
1200 Yen (Exclude Tax) 85 算都 102 HKD la.

頂部
rover
二等兵
Rank: 1


UID 32962
精華 0
積分 2
帖子 72
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-15
狀態 離線
發表於 2009-1-11 05:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 zzcasper 於 2009-1-11 09:08 AM 發表


There's only 1 size (500ml) as from http://www.gaianotes.com/products/g-color_t09.html.
1200 Yen (Exclude Tax) 85 算都 102 HKD la.

icic, 唔該晒

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 07:42 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver