回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 想咁多位師兄幫幫手。。。
jlau1224hk
壹等兵
Rank: 1


UID 35242
精華 0
積分 6
帖子 112
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2009-9-5
來自 火星 II號
狀態 離線
發表於 2009-10-1 01:33 PM  資料  短消息  加為好友  添加 jlau1224hk 為MSN好友 通過MSN和 jlau1224hk 交談
想咁多位師兄幫幫手。。。

咁多位師兄.....小弟想砌一部BMW 比我大哥做生日禮物..因為佢至小就好鐘意BMW

所以我想問下咁多HKML砌車既師兄.....有咩好介紹....

同埋砌車有D咩要注意既呢.....同砌GUNDAM有D咩唔同。。。

thx∼∼∼





人的出生有兩次,一次是在出生的那一天,另一次是在戀愛萌生的那一天。(Victor Hugo)

苦練..首辦中...First Victim
New豬 The-O...宣告變成植物人...囧..嗚.....
小強改件......大步檻過....O.O
頂部
jlau1224hk
壹等兵
Rank: 1


UID 35242
精華 0
積分 6
帖子 112
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2009-9-5
來自 火星 II號
狀態 離線
發表於 2009-10-1 02:20 PM  資料  短消息  加為好友  添加 jlau1224hk 為MSN好友 通過MSN和 jlau1224hk 交談


QUOTE:
原帖由 pbaa 於 2009-10-1 02:44 PM 發表


BMW邊種先, 有街車, 有落場, 有Formula...要注意既係車身拋光...可以去睇下下邊條link


http://www.hkml.net/Discuz/viewt ... &extra=page%3D1

佢比較Prefer自用既街車....特別係新出既Z4同埋M6.......唔知有咩好介紹呢...





人的出生有兩次,一次是在出生的那一天,另一次是在戀愛萌生的那一天。(Victor Hugo)

苦練..首辦中...First Victim
New豬 The-O...宣告變成植物人...囧..嗚.....
小強改件......大步檻過....O.O
頂部
jlau1224hk
壹等兵
Rank: 1


UID 35242
精華 0
積分 6
帖子 112
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2009-9-5
來自 火星 II號
狀態 離線
發表於 2009-10-1 09:35 PM  資料  短消息  加為好友  添加 jlau1224hk 為MSN好友 通過MSN和 jlau1224hk 交談


QUOTE:
原帖由 cko 於 2009-10-1 04:25 PM 發表



不如買 1/18 成品喇, 多款得嚟又唔貴 ~~
好過自己砌 ~~
http://www.autoartmodels.com/

成唔....唔啦....想親手砌比佢過引D





人的出生有兩次,一次是在出生的那一天,另一次是在戀愛萌生的那一天。(Victor Hugo)

苦練..首辦中...First Victim
New豬 The-O...宣告變成植物人...囧..嗚.....
小強改件......大步檻過....O.O
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 07:02 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver