回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 噴槍塞左,求救!
oooiii
平民
Rank: 1



UID 27449
精華 0
積分 0
帖子 11
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-22
狀態 離線
發表於 2009-2-3 09:58 AM  資料  短消息  加為好友 
噴槍塞左,求救!

支槍用左半年,噴開膠彩,依家噴槍管道塞左,噴到氣噴唔到色,
有無咩溶劑可以完全溶解d膠彩架?支槍1200蚊買,肉亦

頂部
JackeL PKW
上校
Rank: 4
整車整車


UID 31588
精華 0
積分 21
帖子 5093
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-2-3 10:19 AM  資料  短消息  加為好友  添加 JackeL PKW 為MSN好友 通過MSN和 JackeL PKW 交談 ICQ 狀態 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 oooiii 於 2009-2-3 09:58 發表
支槍用左半年,噴開膠彩,依家噴槍管道塞左,噴到氣噴唔到色,
有無咩溶劑可以完全溶解d膠彩架?支槍1200蚊買,肉亦

試下工業天拿水,我次次洗槍都係用佢





Xbox360 Gametag:Jackel Handsome
                                       (L)         
MSN/Facebook: [email protected]
頂部
驚天地
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16235
精華 0
積分 12
帖子 1333
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-18
狀態 離線
發表於 2009-2-3 10:51 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 驚天地 為MSN好友 通過MSN和 驚天地 交談
去五金鋪買支天拿水.....成支放晒落去,1個鐘頭後再見la~_~"....

頂部
mrpanda
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 1157
精華 0
積分 13
帖子 665
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-2
狀態 離線
發表於 2009-2-3 11:03 AM  資料  短消息  加為好友 
don't put the whole airbrush in the thinner, the plastic o-rings may be dissolved. Try to put the all parts (except parts with plastic o-ring into industrial thinner such as Camel  8054). If 膠彩 too much, try to remove some manual ly becore wash with thinner may speed up

頂部
戰斧
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 26796
精華 1
積分 10
帖子 12342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-5
狀態 離線
發表於 2009-2-3 11:23 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 mrpanda 於 2009-2-3 11:03 AM 發表
don't put the whole airbrush in the thinner, the plastic o-rings may be dissolved. Try to put the all parts (except parts with plastic o-ring into industrial thinner such as Camel  8054). If 膠彩 ...

..........

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-2-3 11:23 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 驚天地 於 2009-2-3 10:51 AM 發表
去五金鋪買支天拿水.....成支放晒落去,1個鐘頭後再見la~_~"....

o-ring 都一齊講bye bye..





路過既厚多士
頂部
AmazingFelix
上尉
Rank: 3Rank: 3
造飛機中 ...


UID 10213
精華 6
積分 36
帖子 1458
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-22
來自 :不正常人類研究中心
狀態 離線
發表於 2009-2-3 11:48 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 oooiii 於 2009-2-3 09:58 AM 發表
支槍用左半年,噴開膠彩,依家噴槍管道塞左,噴到氣噴唔到色,
有無咩溶劑可以完全溶解d膠彩架?支槍1200蚊買,肉亦

可以去五金店買支工業用酒精(紫藍色的),它對膠彩比較溶得快。之後可成支滲過夜(當然要把所有膠圈先拆出來),然後用針尾通。





Mid-Night Modeler
---Updated:[07-JUL-2012-Gallery]---
頂部
oooiii
平民
Rank: 1



UID 27449
精華 0
積分 0
帖子 11
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-22
狀態 離線
發表於 2009-2-3 09:08 PM  資料  短消息  加為好友 
多謝樓上咁多位先,我買左支紫藍色個支野喇,
浸一晚睇下聽日用唔用得番先

頂部
松尾明
少將
Rank: 5Rank: 5
吹水老手+模型學徒


UID 18852
精華 3
積分 46
帖子 12083
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 模型烏托邦
狀態 離線
發表於 2009-2-4 09:59 PM  資料  短消息  加為好友 
仟二蚊係乜野槍咁貴?  TT-33 ??

頂部
oooiii
平民
Rank: 1



UID 27449
精華 0
積分 0
帖子 11
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-22
狀態 離線
發表於 2009-2-5 10:35 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2009-2-4 09:59 PM 發表
仟二蚊係乜野槍咁貴?  TT-33 ??


hp-102b

唔知有無買貴左,只要好噴就無所謂,因為支槍要日日用,驚買錯,
各位巴打,有無邊度買噴槍又好又扺架?打算買2支平平地

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 06:56 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver