回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 灣仔仲有邊間模型店 ?
火火火木
二等兵
Rank: 1



UID 31732
精華 0
積分 1
帖子 99
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-29
狀態 離線
發表於 2009-11-24 11:44 AM  資料  短消息  加為好友 
灣仔仲有邊間模型店 ?

灣仔好似無乜模型店咁 ... 想問下灣仔仲有邊到有模型店價錢合理 D ge ? thx >< !~

[ 本帖最後由 火火火木 於 2009-11-25 11:37 AM 編輯 ]

頂部
火火火木
二等兵
Rank: 1



UID 31732
精華 0
積分 1
帖子 99
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-29
狀態 離線
發表於 2009-11-24 12:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Devil 於 2009-11-24 01:55 PM 發表
偉X-----灣仔道利景酒店隔離
紅髮----灣仔修頓果頭,唔記得厦門街抑或汕頭街,近皇后大道東果邊

合唔合理好主觀ge,要自己衡量下
我多數都係齋睇,對我冇乜意義

咁師兄多數係邊買用具多 ?

頂部
火火火木
二等兵
Rank: 1



UID 31732
精華 0
積分 1
帖子 99
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-29
狀態 離線
發表於 2009-11-24 02:17 PM  資料  短消息  加為好友 
其實小弟係買左盒模型 (Cyber formula ge ASURADA AKF-0, 全盒模型只係有黑同白二隻色, 其餘全部自己上色 ... 我只係一個 0 經驗 ge 新手...), 尼盒模型想俾心機砌得好小小 (想上色同埋想做到 夾口無縫 (係咪叫補筆地...), 但係宜家第一步係想將 D parts 清除晒 D 水口位先 ... 假組裝一次, 睇下 D 色要點上 ...

清除水口位 .. 最好有乜工具呢 ? ... (正想去灣仔買 , 所以出尼個 post) ...

頂部
火火火木
二等兵
Rank: 1



UID 31732
精華 0
積分 1
帖子 99
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-29
狀態 離線
發表於 2009-11-24 02:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 carman 於 2009-11-24 02:14 PM 發表

用具反正買左一次有排用, 邊度買都唔係咩大問題~.~

haha, thx ... ~ 但我未用過, 所以唔知工具買一次可以用幾耐 ~ ha

[ 本帖最後由 火火火木 於 2009-11-24 03:33 PM 編輯 ]

頂部
火火火木
二等兵
Rank: 1



UID 31732
精華 0
積分 1
帖子 99
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-29
狀態 離線
發表於 2009-11-24 04:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alexlee2 於 2009-11-24 04:27 PM 發表
如果問一樽 Mr surfacer 1000,  一張砂紙可以用幾耐, 真係妙問妙答

Mr surfacer 1000 (液態畢地) {不是買噴漆裝}, 可以修補一些表面縫,接口( 有時膠水"必" 唔倒D騎呢位),

《 初 心 者 道 場 Ver 2.0 》  ...

咦 @@ thx !
其實想問 畢地都有 噴罐裝 ?
如果想玩畢地ge 話 ... 幾錢在右 ?

頂部
火火火木
二等兵
Rank: 1



UID 31732
精華 0
積分 1
帖子 99
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-29
狀態 離線
發表於 2009-11-24 10:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 K@R!On 於 2009-11-24 11:08 PM 發表

工具我多數去北角買

北角有模型鋪嗎 ? 新時代 ?

頂部
火火火木
二等兵
Rank: 1



UID 31732
精華 0
積分 1
帖子 99
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-29
狀態 離線
發表於 2009-11-24 10:37 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 古風戰士 於 2009-11-24 06:32 PM 發表

噴罐裝o既水畢地係用黎做底漆
如果補夾口係用牙膏裝果隻畢地,$18至$2X
都可以用樽裝o既水畢地,樽裝o既水畢地同稀釋左o既牙膏裝畢地冇咩分別
不過都常樽裝o既水畢地係for噴筆用,都係用黎做底漆

IC ! thx 師兄 !
但我睇人講, 有 D 人爽身粉 + AA膠 都可以做到畢地 ge 效果, is it work ?

仲冇樣野想問, 如果我想模型本身光滑 D, 係咪應該 嘖灰 + 用磨砂紙磨滑佢 ?
thx ~

[ 本帖最後由 火火火木 於 2009-11-24 11:52 PM 編輯 ]

頂部
火火火木
二等兵
Rank: 1



UID 31732
精華 0
積分 1
帖子 99
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-29
狀態 離線
發表於 2009-11-26 12:32 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 於 2009-11-26 12:36 AM 發表

去技術區爬文吧!!!!加油  祝你成功

我搵到 la ! thx !

請問各師兄, 除左灣仔之外, 請問香港島仲有冇邊間大型小小 ge 模型店 ? 因為灣仔間松峰都無左了 .... thx !

頂部
火火火木
二等兵
Rank: 1



UID 31732
精華 0
積分 1
帖子 99
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-29
狀態 離線
發表於 2009-11-26 08:59 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2009-11-26 04:10 AM 發表
ASURADA AKF-0 唔係一盒易砌既模型喎... 爬多d文, 學到d基本功一定有用...

係呀, 我以前有砌開高達, 不過都係 "細佬玩具咁", AKF-0 對比起高達模型難道真係有相差 ...
不過我仲想砌多二部 Garland SF-03 tim .... haha ~

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 11:46 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver