回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [人形] 齊齊砌] 小龍女16/10 最後updated on page 25
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2007-8-31 12:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 明天 於 2007-8-31 12:37 PM 發表
咁做楊過好d囉....咁多女冧佢....

呢個吾敢做...我冇拱靚仔...都係算把喇...





LHPP . VCR .兔
頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2007-8-31 12:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2007-8-31 12:34 PM 發表


好過楊康XDD

摸一下就死

楊康叫做有過老婆同個仔丫....點止"一下".......





頂部
towailun
少校
Rank: 3Rank: 3
見龍卸甲......


UID 1609
精華 0
積分 9
帖子 2596
成品數目 9 件
閱讀權限 102
註冊 2005-1-2
狀態 離線
發表於 2007-8-31 12:42 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2007-8-31 12:39 PM 發表

呢個吾敢做...我冇拱靚仔...都係算把喇...

一諗起個"想像圖"就想笑,古裝頭,matleung樣





怒發衝冠,憑闌處、瀟瀟雨歇。抬望眼、仰天長嘯,壯懷激烈。三十功名塵與土,八千里路雲和月。莫等閒、白了少年頭,空悲切。
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2007-8-31 12:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 towailun 於 2007-8-31 12:42 PM 發表
一諗起個"想像圖"就想笑,古裝頭,matleung樣






LHPP . VCR .兔
頂部
clothoest
少佐
Rank: 4
輕鬆模型


UID 14001
精華 5
積分 35
帖子 6763
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-12
來自 朱諾
狀態 離線
發表於 2007-8-31 12:48 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 clothoest 為MSN好友 通過MSN和 clothoest 交談


QUOTE:
原帖由 明天 於 2007-8-31 12:40 PM 發表


楊康叫做有過老婆同個仔丫....點止"一下".......

但係最後下場都係死係咸豬手手上XDD





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/clothomachi
不夠立體的攝影世界
頂部
clothoest
少佐
Rank: 4
輕鬆模型


UID 14001
精華 5
積分 35
帖子 6763
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-12
來自 朱諾
狀態 離線
發表於 2007-8-31 12:50 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 clothoest 為MSN好友 通過MSN和 clothoest 交談


QUOTE:
原帖由 towailun 於 2007-8-31 12:42 PM 發表


一諗起個"想像圖"就想笑,古裝頭,matleung樣

唔好咁...就笑死





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/clothomachi
不夠立體的攝影世界
頂部
towailun
少校
Rank: 3Rank: 3
見龍卸甲......


UID 1609
精華 0
積分 9
帖子 2596
成品數目 9 件
閱讀權限 102
註冊 2005-1-2
狀態 離線
發表於 2007-8-31 12:52 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2007-8-31 12:44 PM 發表


重要流住眼淚叫: "姑姑...姑姑",笑到停唔到





怒發衝冠,憑闌處、瀟瀟雨歇。抬望眼、仰天長嘯,壯懷激烈。三十功名塵與土,八千里路雲和月。莫等閒、白了少年頭,空悲切。
頂部
clothoest
少佐
Rank: 4
輕鬆模型


UID 14001
精華 5
積分 35
帖子 6763
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-12
來自 朱諾
狀態 離線
發表於 2007-8-31 01:01 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 clothoest 為MSN好友 通過MSN和 clothoest 交談


QUOTE:
原帖由 towailun 於 2007-8-31 12:52 PM 發表


重要流住眼淚叫: "姑姑...姑姑",笑到停唔到

娘娘:"姑姑....姑姑....你做咩唔認我...“

姑姑:“過兒...你何事戴眼鏡..."





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/clothomachi
不夠立體的攝影世界
頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2007-8-31 01:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 towailun 於 2007-8-31 12:42 PM 發表


一諗起個"想像圖"就想笑,古裝頭,matleung樣



你掛住玩狗,唔肯練玉女心經....你還是去練童子功吧..





頂部
louisuni
大佐
Rank: 5Rank: 5


大毒梟勳章  
UID 11196
精華 8
積分 24
帖子 11997
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2007-8-31 01:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2007-8-31 01:01 PM 發表


娘娘:"姑姑....姑姑....你做咩唔認我...“

姑姑:“過兒...你何事戴眼鏡..."






頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-8-31 03:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 towailun 於 2007-8-31 10:25 AM 發表

唔洗唔開心,郭襄話對你有意思。

唔掣!!!,我要姑姑........

QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2007-8-31 10:29 AM 發表


點睇都係郭芙對佢有意思

cody小心隻手



QUOTE:
原帖由 thardaway 於 2007-8-31 11:22 AM 發表


加埋鵰兄......
不如去買標本快 d 喎
再唔係......... 改係 Wing Gundam Zero Custom

wing zero 好 wor!!!!

QUOTE:
原帖由 小公主 於 2007-8-31 11:36 AM 發表
好一個天生一對,有無brother雕埋亞鵰兄來個全家福~~~


不如你出手 la!!

QUOTE:
原帖由 明天 於 2007-8-31 11:46 AM 發表
作者,金庸先生都覺得"陳玉蓮"最似佢心目中既小龍女..............不如....唔係點用劉德華擺埋一齊!?

陳玉蓮無疑係正.........但有點過時..........我呢 d 後生仔,梗係飛飛 la!!

QUOTE:
原帖由 philipks 於 2007-8-31 11:47 AM 發表
oh my god
Cody you are crazy, that is too beautiful
i also think lau is a pretty girl

Thanks la!!!!重要再攪攪 d 五官!!

QUOTE:
原帖由 matleung 於 2007-8-31 11:56 AM 發表

咁麻煩師兄你整埋情景添喇!!
就整「響花叢入面練玉女心經」果個得勒...



QUOTE:
原帖由 towailun 於 2007-8-31 11:58 AM 發表


唔係喎~睇大陸d new話金庸好滿意"劉亦菲"版既小龍女, 話晒青春無敵,我都係鍾意劉亦菲多d

AGREE!!!!

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-8-31 03:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kog 於 2007-8-31 12:03 PM 發表
有大大件既明美唔夠,加上性感既Lana都未滿足,
現在還搶大俠既姑姑......e件羅白果然是花心...

呵~~~~~那個男兒不好色!!!!

QUOTE:
原帖由 明天 於 2007-8-31 12:10 PM 發表


咁不如整楊過幫陸無雙駁番勒骨果幕......

新版果個陸無雙真係唔錯!!KAWAII 呢..................

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-8-31 03:42 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 towailun 於 2007-8-31 12:42 PM 發表


一諗起個"想像圖"就想笑,古裝頭,matleung樣

不如做  劉墨菲  la!!!!

頂部
clothoest
少佐
Rank: 4
輕鬆模型


UID 14001
精華 5
積分 35
帖子 6763
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-12
來自 朱諾
狀態 離線
發表於 2007-8-31 03:46 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 clothoest 為MSN好友 通過MSN和 clothoest 交談


QUOTE:
原帖由 codychan 於 2007-8-31 03:42 PM 發表

不如做  劉墨菲  la!!!!



不過講開講,mat leung呢個名...

係邊黎個飛字





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/clothomachi
不夠立體的攝影世界
頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-8-31 03:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2007-8-31 03:46 PM 發表




不過講開講,mat leung呢個名...

係邊黎個飛字

因為佢係人家嘅妃子 law!!!

頂部
clothoest
少佐
Rank: 4
輕鬆模型


UID 14001
精華 5
積分 35
帖子 6763
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-12
來自 朱諾
狀態 離線
發表於 2007-8-31 03:50 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 clothoest 為MSN好友 通過MSN和 clothoest 交談


QUOTE:
原帖由 codychan 於 2007-8-31 03:48 PM 發表

因為佢係人家嘅妃子 law!!!

哦∼

繼劉亦菲,王菲後,又一新人

梁 密 菲∼



原來娘娘一早改好藝名





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/clothomachi
不夠立體的攝影世界
頂部
alex_d_liu
少佐
Rank: 4
模の試民.無知市民


UID 11643
精華 1
積分 15
帖子 6048
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-12
來自 香港
狀態 離線
發表於 2007-8-31 04:48 PM  資料  短消息  加為好友 
嘩!樓主玩到咁大,已經到o左神o既境界啦!不如今次考慮下請外援,搵人車件古裝衫仔俾佢著,咁樣你咪可以雕個一絲不掛版小龍女囉!

頂部
番茄揚
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1956
精華 0
積分 0
帖子 508
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-31
來自 Quark 夸克
狀態 離線
發表於 2007-8-31 04:56 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 番茄揚 為MSN好友 通過MSN和 番茄揚 交談 ICQ 狀態
死啦...
呢度好多癲佬,
我再係呢度耐d......
會唔會連我都癲埋.......





錢唔係萬能,但係無錢您會好頭痕~
頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2007-8-31 05:25 PM  資料  短消息  加為好友 
超級期待成品啊∼∼∼∼
想問一下,會整半身像定整全身架
點都好..比D靈感你啦,全身半身都有
加油啊~~



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




囡囡實在好玩到停唔到手了~.~
頂部
光子力
中尉
Rank: 3Rank: 3
繼續努力


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 16054
精華 10
積分 29
帖子 732
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-4
來自 殖民地星
狀態 離線
發表於 2007-8-31 07:00 PM  資料  短消息  加為好友 
板聚九月九日,在此相會,夫妻情深,勿失信約...............珍重萬千,務求相聚。小龍女I LOVE YOU!期待codychan兄 大作! ~~~~~~   終南山下活死人墓.神雕俠侶絕跡江湖,但在板聚相見!

[ 本帖最後由 光子力 於 2007-8-31 08:09 PM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 11:19 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver