回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: HG Exia
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2007-10-12 10:38 PM  資料  短消息  加為好友 
HG Exia

A quick shot of the latest OO model "HG Exia"



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2007-10-12 10:39 PM  資料  短消息  加為好友 
later I may finish making that GN sword!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2007-10-12 11:30 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2007-10-12 10:49 PM 發表
我諗緊買1比144好定1比100好

both la

QUOTE:
原帖由 ck323 於 2007-10-12 11:16 PM 發表
隻腳后面啲夾口諗注点搞呀!?

I dont want to think~~~ but never mind~ as Hobby Japan will teach us

QUOTE:
原帖由 lokwokcheung 於 2007-10-12 11:20 PM 發表
呢隻exia各部份都出得唔錯,美中不足就係對手唔可以做到mg咁180度屈
請問可唔可以影一幅跪係度既相呀?

later~~

頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2007-10-12 11:34 PM  資料  短消息  加為好友 
It seems that I have thrown away that two blue parts of the GN Blade mistakenly

頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2007-10-12 11:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SKI 於 2007-10-12 11:37 PM 發表
腰那度那塊紅色件你係咪倒轉左丫@@~?同旁邊那只相比之下....唔同@@~

No~ I havent~~

+ photos



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2007-10-12 11:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 1d20 於 2007-10-12 11:45 PM 發表

唔係腰果個紅色,係下半身中間果粒紅色
應該係上窄下闊,唔係上闊下窄

opps! icic~ Thx~

頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2007-10-13 12:32 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 1d20 於 2007-10-12 11:55 PM 發表

會唔會買多盒?
手多掉左野喎

no~~ as I like GN sword very much! GN blade are not that important for me~



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2007-10-13 12:32 AM  資料  短消息  加為好友 
~~~~~~~~~~~



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2007-10-13 12:56 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 philipks 於 2007-10-13 12:45 AM 發表
Hi Freedomsc兄, add oil, this is a really nice model. i just got one.
Have you think about how what style you will paint this, will you add any decal?

Hi. long time no see. Same here, I think this model is a brilliant one! Well, about the color scheme.....I think I may not apply highlight effect on this model, as it's silhouette is quite sophisticated. If shadow is made, I think it will look mess.......so, if I WILL PAINT IT, Blue= cobalt blue+white+fluorescent Pink , white = light grey , red= flat red. That "marble......still thinking....black or green.  Decals......well, may be a bit, but wont be too many (same reason-------look mess)
Anyway, this wont be finished so fast as I am preparing for my AL exam.

[ 本帖最後由 Freedomsc 於 2007-10-13 12:57 AM 編輯 ]

頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2007-10-13 07:52 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 魚蛋聰 於 2007-10-13 09:32 AM 發表

睇得多sc D 回覆 ,  AS English  起碼升兩個 grade

what vocab I had learned at this reply :

1. brilliant (adj.) : 優秀的

2. silhouette (n.)  :  輪廓

3. sophisticated (adj.) :  ...

Not really......my eng is not good enough......
Silhouette<<<Learn from Gsd!

頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2007-10-13 08:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 魚蛋聰 於 2007-10-13 08:26 PM 發表

重話英文唔好 tim  .. . . 超流利 lor

who is Gsd ???

BTW , sc 你會唔會補頭頂果條夾口 ???

Gundam Seed Destiny
會補頭頂果條夾口<<<<no need, I think

頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2007-10-13 08:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 魚蛋聰 於 2007-10-13 08:38 PM 發表

Silhouette  

Well, it comes from Impulse (Sword Silhouette, blast silhouette......)

頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2007-10-13 08:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 000-3901-0 於 2007-10-13 08:51 PM 發表

唔係呀....好順眼wo....

Think so~~ so~ I wont modify it~

頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2007-10-14 08:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 000-3901-0 於 2007-10-13 09:05 PM 發表

但係有個idea
就係把劍ge平面可以噴到好似鏡面咁(線位要滲黑線)咁就好型

wait for your report then

頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2007-10-14 09:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 timling 於 2007-10-14 09:03 PM 發表
仲有5個月就al喇 !! 哈哈哈 
加油!   hg真係越出越正 !

Ya~ AL T-T

頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2007-10-15 12:27 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 philipks 於 2007-10-15 12:26 AM 發表


Your paint scheme sound really good, I wont go for highlight effect either. Wow, A level must be really hard. good luck with that. But still school life still seems enjoyable for old cake lik ...

ya, AL is DAMx tough... but I like school life very much
Wait for your master piece!

頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2007-10-15 12:42 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 philipks 於 2007-10-15 12:38 AM 發表


it may be years for me to finish

For your wife's sake, dont do any spraywork la

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 06:45 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver