回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: lee 度會唔會有開盒報告之類section呢?
starz
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32111
精華 0
積分 6
帖子 1698
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-30
來自 好像自由的地方
狀態 離線
發表於 2009-12-11 11:45 AM  資料  短消息  加為好友 
lee 度會唔會有開盒報告之類section呢?

我唔係成日行模型店,有時新出模型又唔知抵唔抵買,造工好唔好,壇主會唔會有開盒報告 lee 個section呢之類?

[ 本帖最後由 starz 於 2009-12-11 02:33 PM 編輯 ]





小改可以宜情,大改可以興家
頂部
starz
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32111
精華 0
積分 6
帖子 1698
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-30
來自 好像自由的地方
狀態 離線
發表於 2009-12-11 01:06 PM  資料  短消息  加為好友 
[quote]原帖由 D.wong 於 2009-12-11 01:59 PM 發表
開盒報告比較EASY.   REVIEW就難囉, 又要錢財, 又要人才, 講錯俾人柴台.
但本人仍然非常支持這個想法, 共同努力罷 [/quote

開盒報告就ok啦,影下包裝盒,套件,說明書, REVIEW就要高手玩啦





小改可以宜情,大改可以興家
頂部
starz
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32111
精華 0
積分 6
帖子 1698
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-30
來自 好像自由的地方
狀態 離線
發表於 2009-12-11 01:20 PM  資料  短消息  加為好友 
如果有lee個 section,就可以集中一起。軍事真係無乜開盒報告





小改可以宜情,大改可以興家
頂部
starz
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32111
精華 0
積分 6
帖子 1698
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-30
來自 好像自由的地方
狀態 離線
發表於 2009-12-11 02:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 密斯威爾 於 2009-12-11 03:37 PM 發表
軍事開盒報告如果係雙星其實去1999都有得睇
係AFV / 喇叭呢d牌子較少者~~
我覺得開盒報告對於AFV模友黎講真係幾重要~
好多時真係俾個boxart呃晒

兵人( resin/ injection )開盒報告都好想有得睇





小改可以宜情,大改可以興家
頂部
starz
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32111
精華 0
積分 6
帖子 1698
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-30
來自 好像自由的地方
狀態 離線
發表於 2009-12-11 02:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 密斯威爾 於 2009-12-11 03:39 PM 發表


我都覺得歐洲廠出既模型真係好難估~價錢又唔平
所以我宜家都只係敢入雙星同龍記既模型

有時佢地做到好靚,都唔知,D水準時好時壞





小改可以宜情,大改可以興家
頂部
starz
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32111
精華 0
積分 6
帖子 1698
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-30
來自 好像自由的地方
狀態 離線
發表於 2009-12-16 08:16 AM  資料  短消息  加為好友 
所以支持加開盒報告區,D外國貨真係估你唔到





小改可以宜情,大改可以興家
頂部
starz
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32111
精華 0
積分 6
帖子 1698
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-30
來自 好像自由的地方
狀態 離線
發表於 2009-12-16 08:44 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2009-12-16 09:44 AM 發表

的確係, 睇過開盒報告先買得落手~~ 如果唔係踩中地雷就慘

平野就話,屋企多件野,依家D外國貨仲愈來愈貴,唔睇報告,實成炸死





小改可以宜情,大改可以興家
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 08:12 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver