回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 氣泵一些小問題
sagahks
壹等兵
Rank: 1


UID 1987
精華 0
積分 3
帖子 126
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-14
狀態 離線
發表於 2009-3-10 12:36 AM  資料  短消息  加為好友 
氣泵一些小問題

本人一直用開氣罐, 玩玩下想買個氣泵, 爬過文, 都知道約略, 但還有以下問題想請教,

a) 用開氣罐, 支噴槍會有條喉駁住個氣罐, 個駁頭好特別, 係咪所有氣泵都岩?
b) 水隔係必要, 但氣缸係咪必要呀?  冇氣缸, 會唔會每次噴都要 1)開泵, 2)噴油,  3)關氣泵?  咁我噴每件之間都最少隔廿幾秒 (例如放低一件攞第二件上黎噴), 咁使唔使停泵??

唔該晒呀

頂部
巨熊
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34194
精華 0
積分 17
帖子 670
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-7
狀態 離線
發表於 2009-3-10 08:44 AM  資料  短消息  加為好友 
a..本身支槍可以用番..有可能要轉下個頭.
b.水隔..你唔想噴水既就要用..氣缸只係你唔洗成日開動部機..就有氣俾你用...
b1.??問咩..
b2.噴完一件就關一關..怕過熱..車你開得耐都會熱啦..

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-3-10 09:41 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 巨熊 於 2009-3-10 09:14 AM 發表
a..本身支槍可以用番..有可能要轉下個頭.
b.水隔..你唔想噴水既就要用..氣缸只係你唔洗成日開動部機..就有氣俾你用...
b1.??問咩..
b2.噴完一件就關一關..怕過熱..車你開得耐都會熱啦..

b氣缸的主要用途唔只噤!!!
佢可以另氣壓更穩定,氣壓唔會下降得噤快!
噤樣,噴油時比較易控制d色水均衡d
氣缸都有隔水的功效!



b2.有d泵有autocut!!唔洗噴完一件就關一關!當然,長時間開都會有幾會過熱!





存貨太多,時間太少...
頂部
vr2xtd
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 21422
精華 0
積分 41
帖子 1472
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-20
來自 HONG KONG
狀態 離線
發表於 2009-3-10 10:54 AM  資料  短消息  加為好友 
氣泵一些小問題


本人一直用開氣罐, 玩玩下想買個氣泵, 爬過文, 都知道約略, 但還有以下問題想請教,

a) 用開氣罐, 支噴槍會有條喉駁住個氣罐, 個駁頭好特別, 係咪所有氣泵都岩?
b) 水隔係必要, 但氣缸係咪必要呀?  冇氣缸, 會唔會每次噴都要 1)開泵, 2)噴油,  3)關氣泵?  咁我噴每件之間都最少隔廿幾秒 (例如放低一件攞第二件上黎噴), 咁使唔使停泵??

唔該晒呀

a) 轉駁硬件既問題, 五金鋪隨時搵到適合既駁頭, 呢個唔駛擔心
b) 氣缸唔系必要, 但氣缸能夠提供一個較stable既氣源, 唔會時高時低, 特別系當氣泵用左一段時間之後, 如果可以加個氣壓開關就更好, 當氣缸儲滿氣佢就自動 cut 電, 至於無氣缸/無氣壓掣, 可以考慮加個腳掣控制開關.





豈能盡如人意,但求無愧於心
頂部
sagahks
壹等兵
Rank: 1


UID 1987
精華 0
積分 3
帖子 126
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-14
狀態 離線
發表於 2009-3-10 03:07 PM  資料  短消息  加為好友 
唔該咁多位呀,

其實b點係想問, 當我唔噴, 咁我就唔禁支氣槍, 咁個泵又係到運行, 如果冇氣缸, 咁d氣咪會谷住囉, 會唔會有問題易壞??  但如果成日又開又關, 會唔會又係易壞?

另氣泵係咪好嘈, 嘈唔嘈過吸塵機??

唔該呀

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2009-3-10 03:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sagahks 於 2009-3-10 03:37 PM 發表
唔該咁多位呀,

其實b點係想問, 當我唔噴, 咁我就唔禁支氣槍, 咁個泵又係到運行, 如果冇氣缸, 咁d氣咪會谷住囉, 會唔會有問題易壞??  但如果成日又開又關, 會唔會又係易壞?

另氣泵係咪好嘈, 嘈唔嘈過吸塵 ...

氣泵噪音各有不同,冇一定.

泵運行都係因為要儲氣.儲到一定容量就會停.

同時用到一定氣量會自動儲氣.

我昨天買左泵,所以答不到太多





轉虧為"型"
頂部
vr2xtd
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 21422
精華 0
積分 41
帖子 1472
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-20
來自 HONG KONG
狀態 離線
發表於 2009-3-10 10:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sagahks 於 2009-3-10 03:37 PM 發表
唔該咁多位呀,

其實b點係想問, 當我唔噴, 咁我就唔禁支氣槍, 咁個泵又係到運行, 如果冇氣缸, 咁d氣咪會谷住囉, 會唔會有問題易壞??  但如果成日又開又關, 會唔會又係易壞?

另氣泵係咪好嘈, 嘈唔嘈過吸塵 ...

呢個當然! 當你唔噴, 又唔禁支氣槍, 個泵又係到運行, common sense, d氣咪會谷住囉, 長期咁樣當然會有問題, 只系你所謂既 "長期" 個 ratio 系幾多, 如果你每次使用時間系幾十分鍾. 可,能問題不大, 但日子耐左咁就可能有機會出問題! 所以我先會有以上既提議!

至於你話又開又關, 會唔會又係易壞? 另氣泵係咪好嘈, 嘈唔嘈過吸塵 ...? 等等就視乎你會唔會好好保養, 你既接受程度, 氣泵既種類, 質量等等因素, 絕對無可能一概而論, 如果你有咁多考慮, 你不如用番噴罐好啦!

每樣野都會有著有唔著, 即所謂 trade off,  第一件事你要搞清楚你要D乜同你會接受D乜, 如果唔系你既問題就會變得毫無意義

[ 本帖最後由 vr2xtd 於 2009-3-10 10:53 PM 編輯 ]





豈能盡如人意,但求無愧於心
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 11:43 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver