回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: HELP噴筆出唔到油
mokeung
平民
Rank: 1



UID 6862
精華 0
積分 1
帖子 48
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-30
狀態 離線
發表於 2009-3-14 09:07 PM  資料  短消息  加為好友 
HELP噴筆出唔到油

我枝SPARMAX 103(0.3MM)噴唔到D油出來,D氣就係咁出,我拆開用MR.COLOUR 隻THINNER洗,
跟住再試下噴唔噴到THINNER,但係THINNER又出到,好正常.....THEN我就加D 油落去,
但係噴出來O既油一粒粒咁,範圍又細....請問係咩問題???謝謝

頂部
mokeung
平民
Rank: 1



UID 6862
精華 0
積分 1
帖子 48
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-30
狀態 離線
發表於 2009-3-14 09:25 PM  資料  短消息  加為好友 
我第一次用噴筆//

@_@油杰得制就應該唔會,因為我係落O左好多THINNER落支槍到先再慢慢落少少油,(我有'搞'D油嫁)
但一就係稀到洗O左D油,如果唔係就噴D 粒粒出來~~(我覺得噴出來D氣壓好勁,用緊1 BAR同3 BAR都好似無乜分別)
PBAA 兄提到溝好先倒落去,分別真的這麼大嗎@@???

頂部
mokeung
平民
Rank: 1



UID 6862
精華 0
積分 1
帖子 48
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-30
狀態 離線
發表於 2009-3-14 09:37 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #5 pbaa 的帖子

...但係可以調整氣壓令到佢出D氣細D嗎??因為出氣果隻勁大風=..=是正常的嗎??
我用Sparmax 氣泵 TC-501G

頂部
mokeung
平民
Rank: 1



UID 6862
精華 0
積分 1
帖子 48
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-30
狀態 離線
發表於 2009-3-14 09:48 PM  資料  短消息  加為好友 
thx , 明天試試先

頂部
mokeung
平民
Rank: 1



UID 6862
精華 0
積分 1
帖子 48
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-30
狀態 離線
發表於 2009-3-14 10:44 PM  資料  短消息  加為好友 
係咪用枝O野'搞" D油"搞"好耐??我搞O左幾O野都仲係嚇D 粒粒油...但係D粒粒油O既密度極低....姐係噴好少O油出來,但噴親都係粒粒....

頂部
mokeung
平民
Rank: 1



UID 6862
精華 0
積分 1
帖子 48
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-30
狀態 離線
發表於 2009-3-14 11:05 PM  資料  短消息  加為好友 
咩開到幾大@@?唔明呀,可以開大D嫁咩??點開...

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 05:12 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver