原帖由
caymantao 於 2009-3-24 11:54 PM 發表

我哦都系唔系好明~~點解要先噴髮膠再噴白色??~~~乜髮膠噴上去會有白色??~~
我唸原理大概係咁....
上面我自己試既件其實係好簡單一塊双星膠版cut少少出來試
噴左灰之後用gunze 既油性dark yellow 上base color
之後噴hair spray (係百佳買左支Vidal Sassoon 廿幾蚊既來試), 好難噴, 噴一野就jit到成手都係.....
hair spray乾左之後搵返 d 陳年双星水性油出來, 用白色漫漫噴上
之後用一支毛已剪短到得返2-3mm長既00筆, 點少少清水, 漫漫係個面度掃
因為毛短既關係, 其實同輕輕刮落去差唔多
當刮到係水性油面打開左一個開口之後, 支筆既水份會滲入hair spray既果層
因為hair spray係水溶性, 所以會隨住遇水而溶化
咁係果個開口周圍既水性油就會好易再被筆掃既動作刮甩
自己控制返掃既動作, 方向, 力度, 漫漫就可以掃開層白色
過程大致上係咁上下
不過我覺得咁做要做多幾層layer先可以做出自然d既效果
依家唸緊係唔係應該噴一層油性光油/啞光油係面, 然後再做下一層?
希望各位大師再指教一下~~
先謝~