回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 第一次玩cast 件,想問一下cast 件可用甚麼黏合?普通模型膠水可以嗎
siusiuhong
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34291
精華 0
積分 11
帖子 810
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-9
狀態 離線
發表於 2009-4-9 03:26 PM  資料  短消息  加為好友 
第一次玩cast 件,想問一下cast 件可用甚麼黏合?普通模型膠水可以嗎

當然較大要set 銅枝
順道問一下大大,參考一下用甚麼剪銅枝,我的鉗剪2-3次已有明顯崩缺了
買銅枝時是否要注意硬度呢?我現在手上的好像太軟了撐不起(和直徑有關?)
先謝過

頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2009-4-9 03:29 PM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 siusiuhong 於 2009-4-9 15:26 發表
當然較大要set 銅枝
順道問一下大大,參考一下用甚麼剪銅枝,我的鉗剪2-3次已有明顯崩缺了
買銅枝時是否要注意硬度呢?我現在手上的好像太軟了撐不起(和直徑有關?)
先謝過

你唔係用剪模型果 D鉗剪銅枝吧!!!!!





頂部
ten
上等兵
Rank: 2
mhten10 - MH4 LV173


UID 1550
精華 0
積分 10
帖子 265
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-13
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-4-9 05:10 PM  資料  短消息  加為好友 
用斷線鉗 Bolt Cutter



查看積分策略說明
附件
2009-4-9 05:10 PM
Bolt Cutter.JPG (11.45 KB)
 




懷中想擁, 一起看夜空
情心款款, 留心中
情火深刻, 一生祗愛您一個
頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2009-4-9 06:37 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 siusiuhong 於 2009-4-9 03:56 PM 發表
當然較大要set 銅枝
順道問一下大大,參考一下用甚麼剪銅枝,我的鉗剪2-3次已有明顯崩缺了
買銅枝時是否要注意硬度呢?我現在手上的好像太軟了撐不起(和直徑有關?)
先謝過

如樓上所言,用那個鉗
不過有時答呢類問題多得滯,有時會發覺玩模型的小朋友,屋企人都唔識用工具咩,或者屋企無工具箱?(講得唔好聽d,無屋企人咩),係要上黎問?
你既銅枝軟成點?,剪短左,你都徒手扭曲佢?

模型膠水黏合唔到佢地架

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-4-9 06:42 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2009-4-9 06:37 PM 發表


如樓上所言,用那個鉗
不過有時答呢類問題多得滯,有時會發覺玩模型的小朋友,屋企人都唔識用工具咩,或者屋企無工具箱?(講得唔好聽d,無屋企人咩),係要上黎問?
你既銅枝軟成點?,剪短左,你都徒手扭曲佢 ...

或者唔係冇屋企人問, 而係佢地覺得玩開既自然有套快靚正既"行內"做法. 不過咩都假, 最重要有common sense.

btw, 樓主, 痴cast 係用aa 膠既.





路過既厚多士
頂部
siusiuhong
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34291
精華 0
積分 11
帖子 810
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-9
狀態 離線
發表於 2009-4-9 11:02 PM  資料  短消息  加為好友 
多謝Vampire and all
誠如你所言,我真係明知故問的ask for"行內"做法
因爬完文,有時都唔明
(請勿誤會我係包拗頸,問完又唔信d煩人)
大家咁俾心機覆我,多謝黎唔切
我用剪電線d鉗,(not 開線),剪到,不過把鉗都差咗

我都有諗用AA(泛指其它快乾膠),想請教一下有沒方法防止AA液週圍白化的方法呢?謝

頂部
spencerkam
曹長
Rank: 2


UID 24239
精華 0
積分 15
帖子 433
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-16
狀態 離線
發表於 2009-4-10 09:58 AM  資料  短消息  加為好友 
我發覺如果AA膠遇到水係會白化架,不過亦會加速凝固!

以以上結論,第一唔多落太多AA膠,所以加埋老鼠尾用會易控制D;第二,我諗同噴油一樣,太潮濕o既天氣都唔係好適宜黐AA膠!

坊間有支AA膠速乾劑,罐噴,成舊水一支,唔知有冇C兄用過?會唔會有幫助?

另外我都係用D舊鉗黎剪銅支,橫掂都崩左,咪照同囉!

[ 本帖最後由 spencerkam 於 2009-4-10 10:31 AM 編輯 ]

頂部
siusiuhong
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34291
精華 0
積分 11
帖子 810
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-9
狀態 離線
發表於 2009-4-10 11:15 AM  資料  短消息  加為好友 
thx much again

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 07:21 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver