回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [SD] SD RX-93-2 Hi-Nu(12/1更新)
風樂度
中尉
Rank: 3Rank: 3
我都夠鐘食藥!



UID 2669
精華 1
積分 38
帖子 759
成品數目 38 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-19
來自 粉人又好,橙人又好啦!
狀態 離線
發表於 2008-1-12 03:09 AM  資料  短消息  加為好友 
SD RX-93-2 Hi-Nu(12/1更新)

今次會"起雙飛"兩隻NU一齊整.......



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




包龍星話事計:"邊個答,咪邊個認"
陳,張,李,黃,河•••幾時數到佢ar?
喂!!唔好對號入座!
頂部
風樂度
中尉
Rank: 3Rank: 3
我都夠鐘食藥!



UID 2669
精華 1
積分 38
帖子 759
成品數目 38 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-19
來自 粉人又好,橙人又好啦!
狀態 離線
發表於 2008-1-12 03:26 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2008-1-12 03:17 AM 發表
.....

你隻傻豬 .....

剛剛同完你行街買野,返到屋企就動工

用DX件果然好掂,氣勢番哂黎

我有名你叫"泛泛鋸" GA LA!........返正諗到,就要去做!你都係咁姐





包龍星話事計:"邊個答,咪邊個認"
陳,張,李,黃,河•••幾時數到佢ar?
喂!!唔好對號入座!
頂部
風樂度
中尉
Rank: 3Rank: 3
我都夠鐘食藥!



UID 2669
精華 1
積分 38
帖子 759
成品數目 38 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-19
來自 粉人又好,橙人又好啦!
狀態 離線
發表於 2008-1-12 03:23 PM  資料  短消息  加為好友 
你都好遲wor!人家的爸爸!





包龍星話事計:"邊個答,咪邊個認"
陳,張,李,黃,河•••幾時數到佢ar?
喂!!唔好對號入座!
頂部
風樂度
中尉
Rank: 3Rank: 3
我都夠鐘食藥!



UID 2669
精華 1
積分 38
帖子 759
成品數目 38 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-19
來自 粉人又好,橙人又好啦!
狀態 離線
發表於 2008-1-12 03:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 jerry556 於 2008-1-12 03:27 PM 發表



大佬! 人家好忙架! 我都想砌快D, 有表演, 今晚你表演啦!

我知.....你....好....忙





包龍星話事計:"邊個答,咪邊個認"
陳,張,李,黃,河•••幾時數到佢ar?
喂!!唔好對號入座!
頂部
風樂度
中尉
Rank: 3Rank: 3
我都夠鐘食藥!



UID 2669
精華 1
積分 38
帖子 759
成品數目 38 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-19
來自 粉人又好,橙人又好啦!
狀態 離線
發表於 2008-1-13 12:58 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小牛牛ex 於 2008-1-12 06:16 PM 發表

你頭像果隻係咩黎嫁?

SD X METAL GEAR 既忍者!由於唔多人識,又係舊舊作,所以冇POST!





包龍星話事計:"邊個答,咪邊個認"
陳,張,李,黃,河•••幾時數到佢ar?
喂!!唔好對號入座!
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 12:11 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver