回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] [究極模型戰記] 巾當坦克砌之Ez8 (己完成)
AmazingFelix
上尉
Rank: 3Rank: 3
造飛機中 ...


UID 10213
精華 6
積分 36
帖子 1458
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-22
來自 :不正常人類研究中心
狀態 離線
發表於 2007-12-17 01:43 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
[究極模型戰記] 巾當坦克砌之Ez8 (己完成)

又係一次玩自己之作,把gundam當坦克咁砌。希望新年前可完成,之後玩第二樣o野。

[ 本帖最後由 Amazingman 於 2008-7-16 01:06 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




Mid-Night Modeler
---Updated:[07-JUL-2012-Gallery]---
頂部
AmazingFelix
上尉
Rank: 3Rank: 3
造飛機中 ...


UID 10213
精華 6
積分 36
帖子 1458
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-22
來自 :不正常人類研究中心
狀態 離線
發表於 2007-12-18 01:39 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
回復 #2 ss 的帖子



QUOTE:
原帖由 ss 於 2007-12-17 01:43 PM 發表
good a

Thank 仲有好多未執.

QUOTE:
原帖由 CKT 於 2007-12-17 01:50 PM 發表
仲有十幾日
加油!

thank!其實係冇咩可能今個月完成.

QUOTE:
原帖由 geminids 於 2007-12-17 02:24 PM 發表
不错的改造,军模味十足

Thank! MS 08小隊是給大人看的, 軍事味會比較重一點。

QUOTE:
原帖由 MG110 於 2007-12-18 01:17 AM 發表
加左好多細部正!!!!
好重軍事味!!!

thank 你隻龟都好正,

[ 本帖最後由 Amazingman 於 2007-12-18 01:02 PM 編輯 ]





Mid-Night Modeler
---Updated:[07-JUL-2012-Gallery]---
頂部
AmazingFelix
上尉
Rank: 3Rank: 3
造飛機中 ...


UID 10213
精華 6
積分 36
帖子 1458
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-22
來自 :不正常人類研究中心
狀態 離線
發表於 2007-12-18 11:41 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2007-12-18 02:03 AM 發表
玩到好大

期待成品

Thank!, 我會做大量舊化,到時畀D意見





Mid-Night Modeler
---Updated:[07-JUL-2012-Gallery]---
頂部
AmazingFelix
上尉
Rank: 3Rank: 3
造飛機中 ...


UID 10213
精華 6
積分 36
帖子 1458
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-22
來自 :不正常人類研究中心
狀態 離線
發表於 2007-12-18 11:44 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
更新中,買了一盒一比三十五 Academy的德軍三號戰車“李太”(HKD23.00),加在裙甲上當防彈甲用,之後加了銅條做固定。

[ 本帖最後由 Amazingman 於 2007-12-18 01:04 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




Mid-Night Modeler
---Updated:[07-JUL-2012-Gallery]---
頂部
AmazingFelix
上尉
Rank: 3Rank: 3
造飛機中 ...


UID 10213
精華 6
積分 36
帖子 1458
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-22
來自 :不正常人類研究中心
狀態 離線
發表於 2007-12-19 11:14 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sunnycch 於 2007-12-18 11:51 AM 發表
呢次大仍製作呀!
期待

Thank! 都唔算,只係搞下古怪野。

QUOTE:
原帖由 alex_d_liu 於 2007-12-18 11:53 AM 發表
好有坦克feel,正!

Thank!

QUOTE:
原帖由 nampa 於 2007-12-18 05:38 PM 發表
very good,

Thank!

QUOTE:
原帖由 lokiwoo133 於 2007-12-18 06:04 PM 發表
好期望,, 整完同你買...

Thank! 唔好玩啦。

[ 本帖最後由 Amazingman 於 2007-12-19 11:16 AM 編輯 ]





Mid-Night Modeler
---Updated:[07-JUL-2012-Gallery]---
頂部
AmazingFelix
上尉
Rank: 3Rank: 3
造飛機中 ...


UID 10213
精華 6
積分 36
帖子 1458
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-22
來自 :不正常人類研究中心
狀態 離線
發表於 2007-12-19 11:21 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
無聊Update,隻手加了保護甲,原本左右都係用交差的,但發現左手要用盾版,不夠位,只好做長方形。另,背後裙甲也加了坦克履帶。

[ 本帖最後由 Amazingman 於 2007-12-19 01:14 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




Mid-Night Modeler
---Updated:[07-JUL-2012-Gallery]---
頂部
AmazingFelix
上尉
Rank: 3Rank: 3
造飛機中 ...


UID 10213
精華 6
積分 36
帖子 1458
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-22
來自 :不正常人類研究中心
狀態 離線
發表於 2007-12-20 12:23 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
腳部Update,主要係把大腿用膠版加高了3mm,之後再加細部



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




Mid-Night Modeler
---Updated:[07-JUL-2012-Gallery]---
頂部
AmazingFelix
上尉
Rank: 3Rank: 3
造飛機中 ...


UID 10213
精華 6
積分 36
帖子 1458
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-22
來自 :不正常人類研究中心
狀態 離線
發表於 2007-12-20 01:03 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Dic_sin 於 2007-12-20 12:47 PM 發表
睇個樣, 有大單嘢發生,

都唔係好大單o者 ,不過呢排D天氣古古怪怪,諗住假期上色。都可能未必得.......





Mid-Night Modeler
---Updated:[07-JUL-2012-Gallery]---
頂部
AmazingFelix
上尉
Rank: 3Rank: 3
造飛機中 ...


UID 10213
精華 6
積分 36
帖子 1458
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-22
來自 :不正常人類研究中心
狀態 離線
發表於 2007-12-21 02:56 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
update, 08小隊的MS,有一個細位,係用來掛降落傘用,今次我會做半條的拉繩。搵左好耐,都未搵到合心水的。足知,係今個月的模型世界裡,有位國內朋友,用了一個好有趣的方法做布的較果,就係濕紙巾........



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




Mid-Night Modeler
---Updated:[07-JUL-2012-Gallery]---
頂部
AmazingFelix
上尉
Rank: 3Rank: 3
造飛機中 ...


UID 10213
精華 6
積分 36
帖子 1458
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-22
來自 :不正常人類研究中心
狀態 離線
發表於 2007-12-22 01:05 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
膠版改裝Final Update:近排D師兄吹水多,砌模型就留番畀我呢D咩都唔識既人啦。歡迎各位意見。



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




Mid-Night Modeler
---Updated:[07-JUL-2012-Gallery]---
頂部
AmazingFelix
上尉
Rank: 3Rank: 3
造飛機中 ...


UID 10213
精華 6
積分 36
帖子 1458
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-22
來自 :不正常人類研究中心
狀態 離線
發表於 2007-12-24 01:37 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 C5960 於 2007-12-20 01:28 PM 發表
這部EZ8本身個設計就是陸戰的機體,
之後整到像坦克那樣,
我就只能說:
好好好好好好好
            好
    好    好好
    好    好
好好好好好好好


極之期待完成呢!



QUOTE:
原帖由 毀滅者 於 2007-12-22 03:08 AM 發表
嘩~好正...期待成品

Thank!呢排天氣唔好,上色要等好番d先進行.

QUOTE:
原帖由 模型怪 於 2007-12-22 04:26 AM 發表
嘩~成隻現哂~樓主好勁, 其實第一隻MG高達都有d好細既模型碎件比大家貼落件模型,之後所出既MG無左呢方向,祗係為高達而高達~其實高達軍事化都好正~ 謝樓主分享

Thank!以前MG是給大人玩的,現在的是給小孩同大人玩的.太多細件d人都冇心機啦.

QUOTE:
原帖由 LifeAfterDeath 於 2007-12-22 08:49 AM 發表
looking great and I always like ppl do such kind of conversion... but the only problem is the tank track I think is a bit too much

Thank!或者啦, 不過gundam好玩的地方是自由發揮

QUOTE:
回復 #27 文少 的帖子

Thank! 是有用的資料

[ 本帖最後由 Amazingman 於 2007-12-24 01:48 AM 編輯 ]





Mid-Night Modeler
---Updated:[07-JUL-2012-Gallery]---
頂部
AmazingFelix
上尉
Rank: 3Rank: 3
造飛機中 ...


UID 10213
精華 6
積分 36
帖子 1458
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-22
來自 :不正常人類研究中心
狀態 離線
發表於 2007-12-29 01:36 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
全身噴灰完成,但都未諗到用沙漠色定森林迷彩好.......



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




Mid-Night Modeler
---Updated:[07-JUL-2012-Gallery]---
頂部
AmazingFelix
上尉
Rank: 3Rank: 3
造飛機中 ...


UID 10213
精華 6
積分 36
帖子 1458
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-22
來自 :不正常人類研究中心
狀態 離線
發表於 2007-12-29 02:00 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
回復 #30 小斑女 的帖子

多謝意見。





Mid-Night Modeler
---Updated:[07-JUL-2012-Gallery]---
頂部
AmazingFelix
上尉
Rank: 3Rank: 3
造飛機中 ...


UID 10213
精華 6
積分 36
帖子 1458
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-22
來自 :不正常人類研究中心
狀態 離線
發表於 2007-12-29 12:34 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
試色稿;一個係沙漠,一個係美軍綠,歡迎各位意見



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




Mid-Night Modeler
---Updated:[07-JUL-2012-Gallery]---
頂部
AmazingFelix
上尉
Rank: 3Rank: 3
造飛機中 ...


UID 10213
精華 6
積分 36
帖子 1458
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-22
來自 :不正常人類研究中心
狀態 離線
發表於 2008-1-2 01:46 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
新機落地,我最後都係決定用沙漠色,用了一天假期,上好了基本色,隻色可能大家覺得好怪,但最後變成點樣,連我自己都唔知 。可以開始舊化工作了..........



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




Mid-Night Modeler
---Updated:[07-JUL-2012-Gallery]---
頂部
AmazingFelix
上尉
Rank: 3Rank: 3
造飛機中 ...


UID 10213
精華 6
積分 36
帖子 1458
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-22
來自 :不正常人類研究中心
狀態 離線
發表於 2008-1-2 03:00 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
回復 #38 C5960 的帖子

Thank, 我會盡力,做得唔好,唔好打面呀。

QUOTE:
原帖由 freedom0087 於 2008-1-2 02:40 PM 發表
超期待呀!! 快快完成啦

Thank, 都唔知會搞成點,唔好太大期望,盡力啦......

QUOTE:
原帖由 kawaiyip 於 2008-1-2 02:22 PM 發表
好正呀, 老細,


(題外話,   果條黑色野,  做咩好似人地  "帶孝" 咁架,  比老人家見到, 真係  大吉你個利是 )

Thank, 個條呢.....係掛降落傘用的帶,我未做拉斷的效果,請繼續留意收睇。

[ 本帖最後由 Amazingman 於 2008-1-2 03:04 PM 編輯 ]





Mid-Night Modeler
---Updated:[07-JUL-2012-Gallery]---
頂部
AmazingFelix
上尉
Rank: 3Rank: 3
造飛機中 ...


UID 10213
精華 6
積分 36
帖子 1458
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-22
來自 :不正常人類研究中心
狀態 離線
發表於 2008-1-2 04:55 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
多謝各位,我係度有個不情之請 ,如各位有D關於沙漠舊化的圖。可唔可以Post上來,可以畀我做下參考資料。Thank!!!





Mid-Night Modeler
---Updated:[07-JUL-2012-Gallery]---
頂部
AmazingFelix
上尉
Rank: 3Rank: 3
造飛機中 ...


UID 10213
精華 6
積分 36
帖子 1458
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-22
來自 :不正常人類研究中心
狀態 離線
發表於 2008-1-3 12:20 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
回復 #50 文少 的帖子

Thank 大大! 這是很有用的資料。

QUOTE:
原帖由 mr.evil_k 於 2008-1-3 01:21 AM 發表
又點呀你!
吸完毒呀!

出啲又唔出啲。搞到吊晒癮!
再係咁真係唔止打臉咁少喎!

我呢D情況何止吸過毒,直頭high上腦啦。好多野做呀,盡快啦。

[ 本帖最後由 Amazingman 於 2008-1-3 12:23 PM 編輯 ]





Mid-Night Modeler
---Updated:[07-JUL-2012-Gallery]---
頂部
AmazingFelix
上尉
Rank: 3Rank: 3
造飛機中 ...


UID 10213
精華 6
積分 36
帖子 1458
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-22
來自 :不正常人類研究中心
狀態 離線
發表於 2008-1-4 11:52 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
由於越睇越紅的關係,所以決定減色,所以參考師兄的方法,用海綿上色,一下一下咁印出來。出來的較果又OK,噴完消光就可以上退色了。

[ 本帖最後由 Amazingman 於 2008-1-4 11:55 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




Mid-Night Modeler
---Updated:[07-JUL-2012-Gallery]---
頂部
AmazingFelix
上尉
Rank: 3Rank: 3
造飛機中 ...


UID 10213
精華 6
積分 36
帖子 1458
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-22
來自 :不正常人類研究中心
狀態 離線
發表於 2008-1-5 11:22 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
經過昨晚四個鐘的戰鬥,只完成背包舊化。好眼訓Zzzzzz.....



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




Mid-Night Modeler
---Updated:[07-JUL-2012-Gallery]---
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 06:01 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver