回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 消光漆與溶劑比例?
十少
平民
Rank: 1


UID 32487
精華 1
積分 13
帖子 47
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-6
來自 馬來西亞
狀態 離線
發表於 2009-4-13 08:01 PM  資料  短消息  加為好友 
消光漆與溶劑比例?

模型完成上色後,準備做消光,
想請問各消光漆與溶劑比例?





Tamiya X-21 Flat Base Acrylic    +    Tamiya X20A Thinner    比例幾多呀?  1:??




Gunze Hobby color H40 Flat Base    +   Gunze Thinner   比例幾多呀?  1:??


噴消光時;如室內冷氣房可以嗎?





曾經有盒模型擺喺我面前,我無去珍惜,到咗失去嘅時候先至後悔莫及,
塵世間最痛苦嘅事莫過於此!
頂部
十少
平民
Rank: 1


UID 32487
精華 1
積分 13
帖子 47
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-6
來自 馬來西亞
狀態 離線
發表於 2009-4-13 08:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 woo 於 2009-4-13 08:52 PM 發表
flat base係加係其他油至用到
應該用super clear

你係話flat base + super clear?? 
比例幾多?要加 Tamiya X20A Thinner 嗎?
而效果仍然係會消光?

QUOTE:
原帖由 ccy5_hk 於 2009-4-13 08:54 PM 發表
可以試下用風筒吹住件模型唻噴

點解咁做?係咪要保持高溫?





曾經有盒模型擺喺我面前,我無去珍惜,到咗失去嘅時候先至後悔莫及,
塵世間最痛苦嘅事莫過於此!
頂部
十少
平民
Rank: 1


UID 32487
精華 1
積分 13
帖子 47
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-6
來自 馬來西亞
狀態 離線
發表於 2009-4-14 02:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 woo 於 2009-4-13 09:06 PM 發表

唔係,flat base要溝係其他顏色至用
super clear 係獨立使用
只知道mr color有 182號
其他牌子唔肯定有.



QUOTE:
原帖由 spencerkam 於 2009-4-14 12:31 AM 發表
點解要用到 Flat Base 呀?有消光o既透明油架嘛!

我會開消光透明油到 1:3,仲要會用返油性,貪佢乾得快,好快又可以上多層,起碼噴三層消光就到效果架喇!不過噴果陣要小心,一錯左就要成件洗晒油由頭上過色 ...

好多謝兩位朋友詳細解釋,細佬會去嘗試。





曾經有盒模型擺喺我面前,我無去珍惜,到咗失去嘅時候先至後悔莫及,
塵世間最痛苦嘅事莫過於此!
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 01:10 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver