回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 大妹的進展 ( 最終消息 P.803 )
Joe_Lo
上校
Rank: 4
口模一族


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 8838
精華 15
積分 49
帖子 4973
成品數目 49 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-28
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-8-13 10:46 AM  資料  短消息  加為好友 
我地繼續為大妹同owl打氣





頂部
williamgundam
上將
Rank: 6Rank: 6
爛尾一次便成超級債仔


榮譽勳章   熱誠勳章   美工勳章  
UID 17202
精華 2
積分 12
帖子 26310
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-31
來自 草根階層
狀態 離線
發表於 2009-8-13 11:45 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 owl 於 2009-8-12 10:25 PM 發表
12/8   中午知到大妹無事可以放假回家,約2:00 家人以接返到屋企,
          回家後當然好開心,星期五返醫院通針口,放幾日假各人都有時
          間休息。
          ( 會停幾日星期一先報告落藥情N ...

繼續支持你,你同家人都要支持住,祝願大妹 !





William Blog 歡迎模友交流
http://hk.myblog.yahoo.com/williamgundam07
頂部
亮記
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 26456
精華 1
積分 16
帖子 946
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-27
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2009-8-13 09:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 owl 於 2009-8-12 10:55 PM 發表
12/8   中午知到大妹無事可以放假回家,約2:00 家人以接返到屋企,
          回家後當然好開心,星期五返醫院通針口,放幾日假各人都有時
          間休息。
          ( 會停幾日星期一先報告落藥情Ñ ...

知道owl兄初為人父母就要面對咁大考驗,  大妹咁細個得咁大病(就算大人都好難接受)真係好唔開心, 做網友嘅只可以喺到為你哋加油,
醫生同護士嘅功勞真係好大, 而家大妹情況好咗好多, 我哋會一直打氣, 放心喇離好番嘅日子相信已經 唔會好遠

頂部
eded
曹長
Rank: 2
CNC團


UID 31737
精華 0
積分 17
帖子 417
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-8-7
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-8-13 11:36 PM  資料  短消息  加為好友 
大妹加油!繼續努刀力!!!戰勝病魔!!!
我哋無時無刻都為妳發放正能量!!!!
願大妹細妹健康成長!!

頂部
Arudo.C (Arudo.C)
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32435
精華 3
積分 30
帖子 1542
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-5
來自 無所事事共和國
狀態 離線
發表於 2009-8-14 12:38 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Arudo.C 為MSN好友 通過MSN和 Arudo.C 交談 QQ
好耐无时间上网.....一上黎马上帮师兄同大妹打气~~
祝大妹早日康复~~

頂部
Lim
二等兵
Rank: 1



UID 31998
精華 0
積分 0
帖子 51
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-28
狀態 離線
發表於 2009-8-14 01:23 AM  資料  短消息  加為好友 
大妹加油!!!好返之後同爸爸一齊去玩!

頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2009-8-14 06:47 AM  資料  短消息  加為好友 
療程尚未完結,我地繼續加油
keep住個勢打敗病魔!

頂部
tomj
上等兵
Rank: 2



UID 16952
精華 0
積分 0
帖子 264
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-17
狀態 離線
發表於 2009-8-14 08:30 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 owl 於 2009-8-12 10:25 PM 發表
12/8   中午知到大妹無事可以放假回家,約2:00 家人以接返到屋企,
          回家後當然好開心,星期五返醫院通針口,放幾日假各人都有時
          間休息。
          ( 會停幾日星期一先報告落藥情Ñ ...

多d休息
你返泥會見到大家keep住頂lee個post上泥!
支持你們一家人!

頂部
CCB
軍曹
Rank: 2


UID 2592
精華 4
積分 16
帖子 371
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-15
狀態 離線
發表於 2009-8-14 01:52 PM  資料  短消息  加為好友 
希望大妹能健康快乐!
我也作为父亲,也能理解楼主心情,
自己个仔发烧烧到41度,我个心已经很难过。
更别说大妹得了这个病,
不过我知道大妹有我地支持她,她很快就没事的。
继续关注····

頂部
kit711
平民
Rank: 1


UID 35148
精華 0
積分 1
帖子 32
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2009-2-16
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-8-14 07:06 PM  資料  短消息  加為好友 
我都剛剛做左爸爸一個月, 聽到你咁樣消息, 我都好唔開心...
大妹加油...大妹努力....我地全部人都支持你~~

頂部
白粉仔
上尉
Rank: 3Rank: 3
情迷米格機 愛上德國坦


UID 16789
精華 0
積分 23
帖子 1432
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-24
狀態 離線
發表於 2009-8-14 09:02 PM  資料  短消息  加為好友 
我相信愛可以不斷創造奇蹟!加油





隨人作計終後人,自成一家始逼真
頂部
eded
曹長
Rank: 2
CNC團


UID 31737
精華 0
積分 17
帖子 417
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-8-7
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-8-14 10:47 PM  資料  短消息  加為好友 
大妹繼續努力 !!! 我地會繼續支持妳 !!! 有得去玩好開心架 !!! 妳都就快可以架喇 ~~~ 努力加油奮鬥  !!!

頂部
owl
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12009
精華 0
積分 18
帖子 1232
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
來自 荃灣
狀態 離線
發表於 2009-8-15 05:32 PM  資料  短消息  加為好友 
15/8   零晨3:30大妹肚餓,餵奶時發覺頭仔有啲熱,探熱後証實發
          燒,放假前護士講過如發燒就要返醫院,即時打電話問護士話
          帶大妹返回醫院。執好應用物品約4:00出門口,到病房後醫生
          同護士即刻抽血同打抗生素,辨好手續後太太留下陪大妹,返
          到屋企約5:15 即時去瞓9:00重要返工。
          呢幾日幫大妹特訓隻右眼以進步好多,發燒提早完結假期返醫
          院,最後証實星期一至五落藥係,張弟二次療程的三次落藥(比
          弟一療程份量弟減少)分五日落,即五落完弟二次療程,17/8會
          照骨鏡、20/8 做磁力共振(應該係睇腫瘤,撿討療程進展同下一
          步),中午知到大妹以退燒,護士講驗血顯示白血球低所以比較
         易受感染,不過發燒 唔知會否影響星期一照骨鏡,中午放工回
         家休息今晚太太接班(通宵),

[ 本帖最後由 owl 於 2009-8-15 07:39 PM 編輯 ]

頂部
阿樂
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2148
精華 8
積分 20
帖子 1475
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2009-8-15 05:52 PM  資料  短消息  加為好友 
冇事既!繼續支持!

頂部
eded
曹長
Rank: 2
CNC團


UID 31737
精華 0
積分 17
帖子 417
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-8-7
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-8-15 10:33 PM  資料  短消息  加為好友 
大妹加油 ! 大妹家人亦都要加油 !! 大妹要努力呀, 妳爸爸媽媽好想妳快0的好返帶妳出去玩架 ~~~

頂部
kikikikikiki
上等兵
Rank: 2


UID 32265
精華 0
積分 10
帖子 281
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-2
來自 火星
狀態 離線
發表於 2009-8-15 10:59 PM  資料  短消息  加為好友 
一定冇事既!繼續支持!你兩公婆都要撐住!!

頂部
小龍
少校
Rank: 3Rank: 3
我讀得書小~你咪鬼呃我


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 17983
精華 12
積分 21
帖子 2527
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-28
來自 松新上路 1 號 ☉▽☉
狀態 離線
發表於 2009-8-15 11:42 PM  資料  短消息  加為好友 
owl 兄同太太都要保重身體

我地點都會繼續支持你地一家人   

頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2009-8-16 01:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 owl 於 2009-8-15 06:02 PM 發表
15/8   零晨3:30大妹肚餓,餵奶時發覺頭仔有啲熱,探熱後証實發
          燒,放假前護士講過如發燒就要返醫院,即時打電話問護士話
          帶大妹返回醫院。執好應用物品約4:00出門口,到病房後醫 ...

你地兩個都要加油呀
再一次支持你呀~

頂部
owl
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12009
精華 0
積分 18
帖子 1232
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
來自 荃灣
狀態 離線
發表於 2009-8-16 03:10 PM  資料  短消息  加為好友 
續 15号   


         9:00到病房大妹今晚好扭計,11:00
16/8  左右唔食奶又唔瞓,1:25 都唔食扭到2:00先瞓。
         朝早六點幾醒約7:00又扭計唔食奶之後瞓個零鐘,早上醫生巡
         房檢查大妹右腮,話做了一次療程縮得好細(表面以無事一樣)入
         面當然要照先知,右眼張好大我說訓練相當理想,知到咋晚到今
         到都唔食奶要吊鹽水,到11:30 餵奶大妹呢次食,有人來接班交
         代好同睇有咩要保給,走前大妹差不多食完支奶(200ml),食番希
         望唔需要吊鹽水,回家好好休息。

頂部
Safeterence
曹長
Rank: 2


UID 17462
精華 0
積分 1
帖子 443
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-19
狀態 離線
發表於 2009-8-17 01:21 AM  資料  短消息  加為好友 
對一個普通嘅小朋友黎講, 食奶同瞓覺會係佢地最重要嘅事,
我相信大妹扭計唔食奶係因為唔想留係醫院想返屋企, 唔肯瞓覺係怕瞓左爸爸或媽媽會走了.....
大妹一定要好好加油啊!!!

owl兄要加油支持大妹!
祝大妹第二次化療藥到病除, 腫瘤愈縮愈細, 早日回復健健康康!!!

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 11:06 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver