回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 新整"薄身抽油箱"
lamlkc123
二等兵
Rank: 1


UID 11032
精華 0
積分 10
帖子 99
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-25
狀態 離線
發表於 2009-5-21 11:33 PM  資料  短消息  加為好友 
新整"薄身抽油箱"

試過用噴罐噴灰都OK冇咩味






[ 本帖最後由 lamlkc123 於 2009-5-22 12:05 AM 編輯 ]

頂部
lamlkc123
二等兵
Rank: 1


UID 11032
精華 0
積分 10
帖子 99
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-25
狀態 離線
發表於 2009-5-22 12:42 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ccy5_hk 於 2009-5-22 12:56 AM 發表
其實整d紙板係度真係有用

好有用架,D油入左去個箱到唔會彈返出來,我試過唔用紙皮,個箱咁淺D油一噴就會飛出來

頂部
lamlkc123
二等兵
Rank: 1


UID 11032
精華 0
積分 10
帖子 99
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-25
狀態 離線
發表於 2009-5-22 12:46 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 timng 於 2009-5-22 01:07 AM 發表
唔錯渦!如果個風扇夠力,應該都抽得唔差,不過個名係咪掉轉左,甘厚肉地,應該叫厚身抽油機?

其實都唔算厚啦!個厚度都係7寸半

頂部
lamlkc123
二等兵
Rank: 1


UID 11032
精華 0
積分 10
帖子 99
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-25
狀態 離線
發表於 2009-5-22 12:56 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sivin1015 於 2009-5-22 01:07 AM 發表
條侯係野邊到買ga ?

廣東道964號永順,有 4寸/5寸/6寸 風琴侯有黑或灰(黑色薄身D)
我買左6寸黑侯$28 1尺, 仲要係拉長先度(都幾貴 )

好似星期日唔開架

頂部
lamlkc123
二等兵
Rank: 1


UID 11032
精華 0
積分 10
帖子 99
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-25
狀態 離線
發表於 2009-5-22 10:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 patmb 於 2009-5-22 10:40 PM 發表


你買膠喉,較硬身 (走位無咁好)、較貴,但亦較耐用。

有另外一種「布風喉」,用薄身尼龍布包在好似彈弓咁樣的鐵線上,伸縮性較大、較易走位,價錢亦較平,6" 直徑的布風喉只需約 $15 一呎。

係啦膠喉仲比較重

頂部
lamlkc123
二等兵
Rank: 1


UID 11032
精華 0
積分 10
帖子 99
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-25
狀態 離線
發表於 2009-5-22 10:37 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 snowstar 於 2009-5-22 03:22 AM 發表
廣東道係邊......少出街唔識去...我都係用緊e個...日本城買40蚊....
e紙0係邊度搵到@@  同埋真係有用>??
我果把cheap野 放塊布已經好似無咩吸力....
家下用左都係好大陣味

係旺角朗豪坊後兩條街

頂部
lamlkc123
二等兵
Rank: 1


UID 11032
精華 0
積分 10
帖子 99
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-25
狀態 離線
發表於 2009-5-22 10:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 yan519 於 2009-5-22 09:14 AM 發表
想問下...
噴油個時...係向紙皮前面噴...定紙皮後面噴...

我自己個抽油箱都無用紙皮...D油都係今飛出黎...

向住紙皮噴

頂部
lamlkc123
二等兵
Rank: 1


UID 11032
精華 0
積分 10
帖子 99
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-25
狀態 離線
發表於 2009-5-22 10:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 tonyskchung 於 2009-5-22 01:32 PM 發表
你用咩開洞
我一開就爆膠

cutter,P刀

頂部
lamlkc123
二等兵
Rank: 1


UID 11032
精華 0
積分 10
帖子 99
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-25
狀態 離線
發表於 2009-5-24 10:55 PM  資料  短消息  加為好友 
我個D紙皮箱係老婆係公司羅,如果要買就好似有D大文具鋪有得賣

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 09:03 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver