回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 龍千影作品∼力天使製作始動 #342至344、347更新 The Last color
popoandrew
上尉
Rank: 3Rank: 3
Butterfly Boy


UID 21854
精華 0
積分 28
帖子 1976
成品數目 28 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-3
狀態 離線
發表於 2008-1-11 12:18 PM  資料  短消息  加為好友 
e隻裙甲真係好好玩^^
期待千影兄又一力作...

咁隻渣古點....





頂部
MG110
中校
Rank: 4
大口仔


UID 17480
精華 2
積分 22
帖子 3073
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-19
來自 殖民星
狀態 離線
發表於 2008-1-11 05:40 PM  資料  短消息  加為好友 
千影兄又發功啦!!!
D細部位加得吾錯播!!!

ps.你整損左只手指播!!!心痛死易玲啦!!

頂部
njvf (神精兵)
中校
Rank: 4
在瓦礫中製作


UID 20850
精華 0
積分 260
帖子 3694
成品數目 260 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-4
來自 紅磡
狀態 離線
發表於 2008-1-11 05:48 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  Yahoo!
期待千影哥大作

頂部
ss-man
平民
Rank: 1



UID 21838
精華 0
積分 0
帖子 31
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-2
狀態 離線
發表於 2008-1-11 08:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 carman 於 2008-1-11 10:19 AM 發表

邊個

松島楓!!

頂部
williamgundam
上將
Rank: 6Rank: 6
爛尾一次便成超級債仔


榮譽勳章   熱誠勳章   美工勳章  
UID 17202
精華 2
積分 12
帖子 26310
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-31
來自 草根階層
狀態 離線
發表於 2008-1-11 08:26 PM  資料  短消息  加為好友 
幾有睇頭播!期待千影老弟大作!希望板聚可以欣賞倒實物啦.....

咁你隻渣古改呢?





William Blog 歡迎模友交流
http://hk.myblog.yahoo.com/williamgundam07
頂部
garyyu
上尉
Rank: 3Rank: 3
新手仔


UID 558
精華 5
積分 9
帖子 1557
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2003-11-19
狀態 離線
發表於 2008-1-11 09:58 PM  資料  短消息  加為好友 
千影兄好勁呀

改得好專業,good呀

期待大作

頂部
鋼古魯
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 24228
精華 0
積分 5
帖子 1431
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-15
狀態 離線
發表於 2008-1-11 10:26 PM  資料  短消息  加為好友 
想問千影兄..力天使那些洞位是用什麼整的?





氣勢!!
頂部
AmazingFelix
上尉
Rank: 3Rank: 3
造飛機中 ...


UID 10213
精華 6
積分 36
帖子 1458
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-22
來自 :不正常人類研究中心
狀態 離線
發表於 2008-1-12 12:06 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
千影.......你隻渣古呢 ........一齊改啦,起雙飛啦.......千影





Mid-Night Modeler
---Updated:[07-JUL-2012-Gallery]---
頂部
IntegraDC5
上等兵
Rank: 2


UID 722
精華 0
積分 0
帖子 230
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-3-16
狀態 離線
發表於 2008-1-12 12:16 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 johnsonkiss 於 2008-1-11 11:21 AM 發表

KAKA同意呀  我一拉落去都想講  點知比你講左先
部模型d風頭比張相搶晒  kaka


講返正題  部野真係好正  d窿位又正  佢四部之中尼部係我至愛  快d砌完佢

對唔住....我冇心的.....
千影兄, 我駛唔駛換左個頭像!?!?!

頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-1-12 02:20 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 000-3901-0 於 2008-1-11 07:33 AM 發表
依隻野d線位冇exia 咁好同咁多
可以試下刻線

其實依隻d detail已經好夠 差唔多度度都有

刻線都唔知刻咩位好

QUOTE:
原帖由 marcolau 於 2008-1-11 07:41 AM 發表

係囉!係囉!

龍兄你又開工嗱.....

可以埋到尾已經偷笑

QUOTE:
原帖由 IntegraDC5 於 2008-1-11 07:44 AM 發表

哈哈, 多謝多謝~~~
上網路過見到正, 咪老笠黎用囉, 嘻, 女神嘛~~~

如果我有一個咁既女朋友都唔錯啵

QUOTE:
原帖由 luisall 於 2008-1-11 07:51 AM 發表
千影兄又有成品將要面世...好期待...

劣作一隻姐





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-1-12 02:25 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 IntegraDC5 於 2008-1-11 07:59 AM 發表
講真喎, 之前試過個fd隻144, 個時已經覺得144出得唔錯,
我諗100應該都唔差, 搞到我都想整番部添~~~~

我兩個比例都有買

對比過,1/144的模型其實已經非常之唔錯

相比之下,1/100模型既detail位多過1/144好多,唔洗點整已經很美

QUOTE:
原帖由 carman 於 2008-1-11 08:44 AM 發表
點解千影兄會整e隻既?
個人覺得e隻係4隻之中最奇怪既一隻...(我都係鍾意肥仔多D...但唔要佢爆甲...)

原來 .......你鍾意肥佬既

肥仔3月出1比100啵 仲有爆甲版啵 你有冇諗住買

QUOTE:
原帖由 ck323 於 2008-1-11 09:43 AM 發表
好掂喎!又有正0野睇!

ck兄的製作更有睇頭吧





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-1-12 02:28 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 codychan 於 2008-1-11 10:39 AM 發表
千影兄又有新火頭!!加油!!!

i will

QUOTE:
原帖由 char 於 2008-1-11 09:58 AM 發表
呢套1/100d機我都覺好正, 千影兄咁改都好襯佢個feel呀, 期待呀~

我自己都好希望快d完成

QUOTE:
原帖由 lukkooman 於 2008-1-11 09:59 AM 發表


好似某個剛退休的女優 ....

真既 !?

QUOTE:
原帖由 C5960 於 2008-1-11 10:45 AM 發表
哈哈,
千影終於開工了嗎?
可不可以放那兩枝手槍的圖上來?
我有時間可能也會整。
我現在做緊會考報告,
又不見了零件,
所以我部DYNAMES停了工
(SD板另類型突擊裝裝和突擊高達E反而開工了)
遲些可能會 ...

遲d影比你

會考要緊呀 會考完左你想點玩都得





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-1-12 02:34 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 JK21 於 2008-1-11 11:24 AM 發表
記得要貼上 頭部 和 手部 的分件ㄚ!!

唉...個人最不擅長的就是割膠版了..都是用汽車補土來改的 很臭就是 以上

嘿嘿 ......

頭部分件,我將後面個夾口位施加刻線,唔洗諗咁多野

手部分件,主要都係這個關節位,兩邊『卡位』開8字,之後其他件照補夾口便行

QUOTE:
原帖由 johnsonkiss 於 2008-1-11 11:21 AM 發表

KAKA同意呀  我一拉落去都想講  點知比你講左先
部模型d風頭比張相搶晒  kaka


講返正題  部野真係好正  d窿位又正  佢四部之中尼部係我至愛  快d砌完佢

始終都係條女正d

QUOTE:
原帖由 Evin 於 2008-1-11 10:52 AM 發表
dynames最正係用番軍事迷彩來整,感覺唔同D

軍事迷彩有好幾種嫁啵





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-1-12 02:38 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 popoandrew 於 2008-1-11 12:18 PM 發表
e隻裙甲真係好好玩^^
期待千影兄又一力作...

咁隻渣古點....

最衰依隻出1比100果陣,冇飛彈這個設定

渣古.......停頓中

QUOTE:
原帖由 MG110 於 2008-1-11 05:40 PM 發表
千影兄又發功啦!!!
D細部位加得吾錯播!!!

ps.你整損左只手指播!!!心痛死易玲啦!!

隻手指有排好番.....

易拎就黎出家做和尚嫁啦

QUOTE:
原帖由 njvf 於 2008-1-11 05:48 PM 發表
期待千影哥大作

收到

QUOTE:
原帖由 ss-man 於 2008-1-11 08:19 PM 發表

松島楓!!

似咩





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-1-12 02:42 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 吉姆~~ 於 2008-1-11 10:26 PM 發表
想問千影兄..力天使那些洞位是用什麼整的?

用蝕刻片固定位置,然後狠狠地鑽 男人的浪漫

當然,最好先鑽一個細洞先,然後再鑽理想中既洞

QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2008-1-11 08:26 PM 發表
幾有睇頭播!期待千影老弟大作!希望板聚可以欣賞倒實物啦.....

咁你隻渣古改呢?

渣古仲諗緊點整

橫掂都有排整,整番支小隊and情景仲好

QUOTE:
原帖由 garyyu 於 2008-1-11 09:58 PM 發表
千影兄好勁呀

改得好專業,good呀

期待大作

我果d改造都係厄下人既姐

QUOTE:
原帖由 IntegraDC5 於 2008-1-12 12:16 AM 發表

對唔住....我冇心的.....
千影兄, 我駛唔駛換左個頭像!?!?!

唔洗

keep住唔好換

QUOTE:
原帖由 Amazingman 於 2008-1-12 12:06 AM 發表
千影.......你隻渣古呢 ........一齊改啦,起雙飛啦.......千影

我冇8隻手咁多啵

[ 本帖最後由 龍千影 於 2008-1-12 02:44 AM 編輯 ]





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
CKT
上校
Rank: 4


UID 13028
精華 0
積分 19
帖子 4711
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-2
狀態 離線
發表於 2008-1-12 02:59 AM  資料  短消息  加為好友 
呢隻野真係有好多空間改造, + details
加油!努力!





Project Unicorn:
MG Unicorn 0%
MG Banshee 0%
MG Sinanju 0%
PG Unicorn 0%
頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2008-1-12 11:22 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2008-1-12 02:25 AM 發表
原來  .......你鍾意肥佬既

肥仔3月出1比100啵 仲有爆甲版啵  你有冇諗住買

睇下咩價錢先....因為俾我個妹落左禁買令

就算係買左黎整都係整肥仔版,
爆甲版NO LA...





頂部
IntegraDC5
上等兵
Rank: 2


UID 722
精華 0
積分 0
帖子 230
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-3-16
狀態 離線
發表於 2008-1-12 11:58 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2008-1-12 02:34 AM 發表


嘿嘿 ......

頭部分件,我將後面個夾口位施加刻線,唔洗諗咁多野

手部分件,主要都係這個關節位,兩邊『卡位』開8字,之後其他件照補夾口便行



始終都係條女正d:e ...

可唔可以教下我點用p刀加刻線位, 我實在唔識...

頂部
C5960
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 17003
精華 0
積分 5
帖子 2419
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-25
來自 ZZZZZzzzzz..........
狀態 離線
發表於 2008-1-12 12:11 PM  資料  短消息  加為好友  添加 C5960 為MSN好友 通過MSN和 C5960 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2008-1-12 02:28 AM 發表

遲d影比你

會考要緊呀 會考完左你想點玩都得

到時我要扭曲Z時代的歷史
我要制造單機就足以扭曲戰場的TR-6錫雷





努力清房中(雙重意義上)
頂部
JK21
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 24063
精華 0
積分 0
帖子 1078
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-10
狀態 離線
發表於 2008-1-12 12:26 PM  資料  短消息  加為好友 
[quote]原帖由 龍千影 於 2008-1-12 02:34 AM 發表


嘿嘿 ......

頭部分件,我將後面個夾口位施加刻線,唔洗諗咁多野

手部分件,主要都係這個關節位,兩邊『卡位』開8字,之後其他件照補夾口便行



喔喔~不賴喔..手ㄚ..果然這個方法還是比較簡單

對喔,我本來就是要當實驗用的,那我又幹嘛去分件ㄚ

期待你的完成品!!這樣改法,應該會很有看頭的

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 09:44 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver