回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 有無版友正在戒買模型 ?
patmb
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32103
精華 0
積分 0
帖子 1766
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-30
來自 HKSAR
狀態 離線
發表於 2010-4-18 08:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ptzs008 於 2010-4-17 12:14 AM 發表
堆積太多,要忍住,關鍵還系唔夠錢···哎,學生哥實在是悲哀

到你讀完書出黎做野搵到錢後,就仲大鑊!

有錢係袋見乜都買,越積越多.......    但亦因為工作關係會少左時間砌模型,如果溝女拍拖、結婚後有埋細路,就更加無時間砌........  到時就「望輕歎」......

到年紀再大d,老花眼就會出現,到時砌模型又會吃力很多.........

年輕人,還是「有模型趁嫩砌」呀!   

唉~~~~   吾老矣..........  

頂部
戰斧
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 26796
精華 1
積分 10
帖子 12342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-5
狀態 離線
發表於 2010-4-18 08:55 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 patmb 於 2010-4-18 08:53 PM 發表


到你讀完書出黎做野搵到錢後,就仲大鑊!

有錢係袋見乜都買,越積越多.......    但亦因為工作關係會少左時間砌模型,如果溝女拍拖、結婚後有埋細路,就更加無時間砌........  到時就「望山輕歎」...... ...

感同身受! ...





「戰斧」一種係超時空要塞片內的人型兵器.
「戰斧」一盒自已少有地會完成的模型.
「戰斧」一個當年朋友給自己的花名.
「戰斧」一些過去的回憶.
頂部
mocha_boy
上等兵
Rank: 2


UID 36265
精華 0
積分 0
帖子 233
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-26
來自 TKO
狀態 離線
發表於 2010-4-18 09:11 PM  資料  短消息  加為好友 
我都係3-4盒內,砌完先買,又唔會無得賣0既

頂部
ccm880
上尉
Rank: 3Rank: 3
我係新手們的小師弟



UID 20902
精華 0
積分 18
帖子 1624
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-6
來自 SIDE 7
狀態 離線
發表於 2010-4-18 09:28 PM  資料  短消息  加為好友  添加 ccm880 為MSN好友 通過MSN和 ccm880 交談
我前年平均一個月買一盒, 舊年全年買左幾盒....大幅下跌
依家都係睇準先入, 費事又壓倉...依家都仲有:
MG Unicorn
MG rx-78-2 (制作中)
MG G fighter (制作中)
HGUC Nu
HGUC 百式
HGUC MK-II
HG 德天使(肥仔)
144HG 地獄死神改
BB 自護
BB ZZ

仲諗住買:
144HG 天使
HGUC rx-78-2(舊版)
HGUC ZZ
HGUC EX-S
HGUC Unicorn
我諗住UC紀元 0079-----ge主角機都砌齊佢
等BANDAI出HGUC F91, CROSSBONE, V2
仲有我friend 諗住600讓隻PG Wing俾我...

[ 本帖最後由 ccm880 於 2010-4-18 10:48 PM 編輯 ]





我係新手們的小師弟
頂部
ChrisOG
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17829
精華 1
積分 26
帖子 1150
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-25
狀態 離線
發表於 2010-4-19 02:48 PM  資料  短消息  加為好友  添加 ChrisOG 為MSN好友 通過MSN和 ChrisOG 交談
咁問師兄如果出 新古蘭修 買唔買
我決定忍左隻古蘭修 等新果隻,佢唔出我唔買

買方面我已經控制倒,反而砌方面出事
我反而戒打機
本人已經6年冇貸出過
一隻SD00搞搞下過左一年
依家借有個老友生日
5月前要MG WING ZERO起貨~
現在已經2日冇機打
本來想放係製作過程區提高士氣,技不如人唔敢開POST

[ 本帖最後由 Chris311 於 2010-4-19 04:23 PM 編輯 ]





想砌就砌
頂部
S.Alvin
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 9670
精華 0
積分 3
帖子 511
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2010-4-19 05:09 PM  資料  短消息  加為好友 
新古蘭修好大舊
應該唔買
感覺古蘭修夠原汁原味

反而我驚佢開埋魔裝機神line 同埋 機戰SD series
咁就弊傢伙啦啦啦

頂部
ChrisOG
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17829
精華 1
積分 26
帖子 1150
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-25
狀態 離線
發表於 2010-4-19 06:07 PM  資料  短消息  加為好友  添加 ChrisOG 為MSN好友 通過MSN和 ChrisOG 交談
一言驚醒中人~佢咁出我都死得

mg wing zero 骨架完成
     destiny
     sword impulse
機戰 1/144 cybaster
          大積卡 只砌了斬艦刀
         異變轟格殊三式
SD OO 60%
      UNICORN

孖星 GT-R 34
         GT-R 35 5%
         仲有架AFV....
Macross  Vf-25s

數量唔算多~不過種類

[ 本帖最後由 Chris311 於 2010-4-19 07:27 PM 編輯 ]





想砌就砌
頂部
Harrywkk
壹等兵
Rank: 1


UID 35383
精華 0
積分 6
帖子 156
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-18
來自 HK
狀態 離線
發表於 2010-4-20 07:15 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
回復 #21 patmb 的帖子

絶對同意

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 08:50 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver