回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 新手砌hg求救
gundam005
平民
Rank: 1



UID 26184
精華 0
積分 0
帖子 38
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-18
狀態 離線
發表於 2008-4-1 05:38 PM  資料  短消息  加為好友 
新手砌hg求救

我諗住買隻hg返黎素組,但之前嗰0的買左返黎,關節位砌到幾鬆下,水口外露問題嚴重,夾口好多,搞到哂左部野,救命!!

頂部
gundam005
平民
Rank: 1



UID 26184
精華 0
積分 0
帖子 38
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-18
狀態 離線
發表於 2008-4-1 07:10 PM  資料  短消息  加為好友 
關節位點砌先可以唔鬆,水口用砂紙要點磨?

頂部
gundam005
平民
Rank: 1



UID 26184
精華 0
積分 0
帖子 38
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-18
狀態 離線
發表於 2008-4-1 09:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 囂糕 於 2008-4-1 09:24 PM 發表
我唔太明你所講d關節點解會鬆??

抬起手自己跌番落黎

同埋我想問z同主天使既hg邊隻好?

頂部
gundam005
平民
Rank: 1



UID 26184
精華 0
積分 0
帖子 38
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-18
狀態 離線
發表於 2008-4-1 10:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 鋼古魯 於 2008-4-1 10:02 PM 發表
z同主天使邊隻好d?我鐘意z多d所以我會選擇z...不過你睇下自己鐘意邊部囉..

我個fd之前同我講話唔好買hg既z,佢話咩腳踝個位郁得太細幅度,又有一大堆話佢唔好既理由,但我係0的網睇又唔多似係,搞到我唔知點好 ,但兩部都好鍾意

同埋磨水口要用咩砂紙?

頂部
gundam005
平民
Rank: 1



UID 26184
精華 0
積分 0
帖子 38
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-18
狀態 離線
發表於 2008-4-2 08:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 得閒飲茶 於 2008-4-1 11:27 PM 發表
hg 0既z定 hguc 0既z先.......唔同架啵-.-

另一方面.....你覺得關節鬆...你可以分返開件模型,之後係d關節接連位搽d模型膠水,等佢乾左之後先套返上去,咁樣會實好多..............

仲有..磨水口用1000號 ...

hguc 0既z,我0的fd點解要用好多砂紙?我見佢好多no都用齊哂

頂部
gundam005
平民
Rank: 1



UID 26184
精華 0
積分 0
帖子 38
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-18
狀態 離線
發表於 2008-4-2 10:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 得閒飲茶 於 2008-4-2 10:24 PM 發表

黎隻唔錯架啵....
會唔會係你朋友要求太高了?已經比mg可動性及外型更好了

另外,砂紙黎d野睇個人習慣
我自己就用幾把銼(金工同模型銼都有..........)同埋1200號模型砂紙就算了

anyway,你d問題去返模 ...

thx!!!

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 02:05 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver