回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [汽車] AOSHIMA S13尾期
牙。俊*
上等兵
Rank: 2


UID 22261
精華 0
積分 2
帖子 209
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-14
來自 T.P.
狀態 離線
發表於 2008-3-27 07:21 PM  資料  短消息  加為好友  添加 牙。俊* 為MSN好友 通過MSN和 牙。俊* 交談
AOSHIMA S13尾期

上左小小色!!!`

[ 本帖最後由 牙。俊* 於 2008-3-30 12:08 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
牙。俊*
上等兵
Rank: 2


UID 22261
精華 0
積分 2
帖子 209
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-14
來自 T.P.
狀態 離線
發表於 2008-3-29 03:40 PM  資料  短消息  加為好友  添加 牙。俊* 為MSN好友 通過MSN和 牙。俊* 交談


QUOTE:
原帖由 牙軒 於 2008-3-29 01:25 AM 發表
我都砌左部呀,期待你部完成品

又幾令喎...

頂部
牙。俊*
上等兵
Rank: 2


UID 22261
精華 0
積分 2
帖子 209
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-14
來自 T.P.
狀態 離線
發表於 2008-3-29 03:40 PM  資料  短消息  加為好友  添加 牙。俊* 為MSN好友 通過MSN和 牙。俊* 交談
點算好...
影左d令相出黎又大過頭...
唔令果 D又岩大小...

頂部
牙。俊*
上等兵
Rank: 2


UID 22261
精華 0
積分 2
帖子 209
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-14
來自 T.P.
狀態 離線
發表於 2008-3-29 11:02 PM  資料  短消息  加為好友  添加 牙。俊* 為MSN好友 通過MSN和 牙。俊* 交談
終於得左啦...



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
牙。俊*
上等兵
Rank: 2


UID 22261
精華 0
積分 2
帖子 209
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-14
來自 T.P.
狀態 離線
發表於 2008-3-29 11:04 PM  資料  短消息  加為好友  添加 牙。俊* 為MSN好友 通過MSN和 牙。俊* 交談
今次整左個底先....



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
牙。俊*
上等兵
Rank: 2


UID 22261
精華 0
積分 2
帖子 209
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-14
來自 T.P.
狀態 離線
發表於 2008-3-31 09:20 PM  資料  短消息  加為好友  添加 牙。俊* 為MSN好友 通過MSN和 牙。俊* 交談
上哂油Lu............



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
牙。俊*
上等兵
Rank: 2


UID 22261
精華 0
積分 2
帖子 209
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-14
來自 T.P.
狀態 離線
發表於 2008-3-31 09:22 PM  資料  短消息  加為好友  添加 牙。俊* 為MSN好友 通過MSN和 牙。俊* 交談
入面都搞好左.............



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
牙。俊*
上等兵
Rank: 2


UID 22261
精華 0
積分 2
帖子 209
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-14
來自 T.P.
狀態 離線
發表於 2008-3-31 10:24 PM  資料  短消息  加為好友  添加 牙。俊* 為MSN好友 通過MSN和 牙。俊* 交談


QUOTE:
原帖由 skywoo1105 於 2008-3-31 10:07 PM 發表
引擎未搞?
個呔幾好睇

系牙`
都幾親部車...



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
牙。俊*
上等兵
Rank: 2


UID 22261
精華 0
積分 2
帖子 209
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-14
來自 T.P.
狀態 離線
發表於 2008-4-5 08:27 PM  資料  短消息  加為好友  添加 牙。俊* 為MSN好友 通過MSN和 牙。俊* 交談


QUOTE:
原帖由 Alex_xelA 於 2008-4-1 04:58 PM 發表
個 interior 噴D 消光會好睇好多~

邊支系牙...

頂部
牙。俊*
上等兵
Rank: 2


UID 22261
精華 0
積分 2
帖子 209
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-14
來自 T.P.
狀態 離線
發表於 2008-4-5 08:28 PM  資料  短消息  加為好友  添加 牙。俊* 為MSN好友 通過MSN和 牙。俊* 交談


QUOTE:
原帖由 牙軒 於 2008-4-1 08:26 PM 發表
好令呀,搞到我想砌多部~

你果部都系牙...哈'

頂部
牙。俊*
上等兵
Rank: 2


UID 22261
精華 0
積分 2
帖子 209
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-14
來自 T.P.
狀態 離線
發表於 2008-4-5 08:30 PM  資料  短消息  加為好友  添加 牙。俊* 為MSN好友 通過MSN和 牙。俊* 交談


QUOTE:
原帖由 chwaso 於 2008-4-2 11:12 PM 發表
how come your exhaust is so shinny?? did you bought it extra or paint it?? if paint, how did oyu paint it??

其實都系原裝果條呢架...原本隻色

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 03:03 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver