回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] EX-S NEW-G改件
chandler
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 4090
精華 0
積分 14
帖子 667
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-29
狀態 離線
發表於 2008-5-1 09:28 PM  資料  短消息  加為好友 
EX-S NEW-G改件

有無版友砌緊? 分享下~


圖3. 背部方形部分既MG件要互相扣住, 但我覺得扣唔實, 搞左好耐; 而扣實時兩個書包有相當機會頂住膊頭位~ 真係頂~
圖4. 大腿(方框)有個NEW-G提供既軟膠, 基本上係廢既, 完全唔夠力拑住隻腳; 另一隻腳暫用MG件比較(圓框)~

[ 本帖最後由 chandler 於 2008-5-1 09:30 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
chandler
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 4090
精華 0
積分 14
帖子 667
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-29
狀態 離線
發表於 2008-5-1 09:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gundamgp02 於 2008-5-1 09:34 PM 發表
用銅支set做骨,跟住再上手辦件得唔得?

如果用銅枝set實,
就要放棄調較角度既方便,
MG原裝既pc膠真係好實好正~

你有無買哩隻EX-S??

頂部
chandler
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 4090
精華 0
積分 14
帖子 667
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-29
狀態 離線
發表於 2008-5-1 09:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 akira 於 2008-5-1 09:43 PM 發表
我都有隻呢~~還未開工
跟緊你d Post....
除了上面兩點其他部份可好set?

你係咪問有邊d位要注意??

頂部
chandler
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 4090
精華 0
積分 14
帖子 667
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-29
狀態 離線
發表於 2008-5-1 10:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 rivaltat 於 2008-5-1 10:01 PM 發表
d 件幾好咼,洗吾洗全隻打磨呀?

我哩盒件的確唔錯,
睇得出佢d水口位儘量set到好細,
每件都只需少量打磨~

唯獨手部兩邊既長形部件(唔見咩黎... )~
應該好難執~

頂部
chandler
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 4090
精華 0
積分 14
帖子 667
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-29
狀態 離線
發表於 2008-5-1 10:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 dickmae 於 2008-5-1 10:12 PM 發表
我都制作中 ,不過冇扣唔實個背包,仲好緊添。如果個背包要斜向,一定會頂住,可以將膊頭位關節拉開少少,咁就ok

背包少少傾斜靚d~

頂部
chandler
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 4090
精華 0
積分 14
帖子 667
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-29
狀態 離線
發表於 2008-5-1 10:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gundamgp02 於 2008-5-1 10:05 PM 發表


我冇買呀,我入左neog果隻
咁可唔可以係mg膠件度加長D,然後再套手辦件上,我E種程形係強人改件都試過

哩個方法好~
我睇睇加長MG件會唔會畀首辦件頂住先~
(雖然我未必做得到~ )
thanks~

頂部
chandler
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 4090
精華 0
積分 14
帖子 667
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-29
狀態 離線
發表於 2008-5-2 01:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 akira 於 2008-5-1 11:20 PM 發表



係啊,請指教

有大約兩件首辦件既"旬位"係完全唔岩位既,
唔係件首辦件出得唔好果隻~
而係要cut少少部件, 方便啪入~
希望你明我意思~
尋晚洗緊件, 稍後影幅相過你睇,
睇下你係咪同樣情況~

另外我有幾件parts因為太薄斷左~
最好點件時睇清楚~

頂部
chandler
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 4090
精華 0
積分 14
帖子 667
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-29
狀態 離線
發表於 2008-5-3 09:44 PM  資料  短消息  加為好友 
今日噴灰, 進度比預期中快,
砌左幾多, 己噴幾多~

背部尾翼雖然可以啪實,
但一上埋個背包,
仍然會鬆落黎, 因為"卡"位蝕左~

腳部有成1mm既空隙~



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
chandler
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 4090
精華 0
積分 14
帖子 667
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-29
狀態 離線
發表於 2008-5-3 09:46 PM  資料  短消息  加為好友 
哩d管好重, 紅圈位置無左d坑紋, 搵笨~~

第二幅圖圈內既卡位, 可能要cut~
同樣因為d金屬parts無坑位... 又搵笨~~



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
chandler
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 4090
精華 0
積分 14
帖子 667
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-29
狀態 離線
發表於 2008-5-3 09:50 PM  資料  短消息  加為好友 
to akira~
第一幅圖我cut左d首辦件,
因為啪黎啪去都整唔入去~

第二幅圖, 都係用MG件好喇~
因為圖中白色件實在太不堪~



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
chandler
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 4090
精華 0
積分 14
帖子 667
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-29
狀態 離線
發表於 2008-5-3 10:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 akira 於 2008-5-3 10:01 PM 發表




多謝chandler兄提出參考

第一幅圖大致了解......

第二幅圖,用MG件是否和首辦件密合呢?

腳部有成1mm既空隙是new-g軟膠件造成的?
Thanks

胸部保留用MG件,
要改少少野先可以用返首辦件既散氣口parts,
但未睇真要點改~

1mm既空隙, 我諗係因為腳部首辦件太重,
而new-g軟膠又唔夠力所玫~~

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 03:49 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver