回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 車殼清洗法(洗油)
chiwaiwai668
壹等兵
Rank: 1


UID 20205
精華 0
積分 2
帖子 164
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
狀態 離線
發表於 2008-5-10 09:31 PM  資料  短消息  加為好友 
車殼清洗法(洗油)

用化白水浸甩車殼上的顏色,化白水可以於一般五金鋪有售,價錢大約四十蚊。而可對應的顏料可以係硝基系(mr.colour or gaia colour)&2K光油。
用法:
先用一個盒(最好是膠的食物盒)注滿化白水,浸過車頂等,用牙刷刷走顏料,直至到見到車殼的原色即可。
注意事項:
用化白水時,一定要戴口罩及手套。
浸模型時不可超過一小時,否則會融膠。
如果模型有接合位,浸完後會變得脆弱,需留意。

[ 本帖最後由 chiwaiwai668 於 2009-7-2 10:37 PM 編輯 ]



查看積分策略說明
附件
2009-7-2 09:57 PM
01.JPG (43.9 KB)
  車頭D油炒o左(有GP2油漆)
2009-7-2 09:57 PM
02.JPG (45.98 KB)
  化白水
2009-7-2 09:57 PM
03.JPG (36.77 KB)
  浸完5分鐘後
2009-7-2 09:57 PM
04.JPG (34.7 KB)
  浸完10分鐘後
2009-7-2 09:57 PM
05.JPG (43.16 KB)
  浸完15分鐘後
頂部
chiwaiwai668
壹等兵
Rank: 1


UID 20205
精華 0
積分 2
帖子 164
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
狀態 離線
發表於 2009-7-2 10:05 PM  資料  短消息  加為好友 
GP1,2,果 D光油都溶到.

[ 本帖最後由 chiwaiwai668 於 2009-7-2 10:38 PM 編輯 ]



查看積分策略說明
附件
2009-7-2 10:05 PM
07.JPG (45.93 KB)
  浸完20分鐘後
2009-7-2 10:05 PM
08.JPG (37.09 KB)
  浸完30分鐘後
頂部
chiwaiwai668
壹等兵
Rank: 1


UID 20205
精華 0
積分 2
帖子 164
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
狀態 離線
發表於 2009-7-3 09:22 AM  資料  短消息  加為好友 
浸5分鐘之後唔再浸會D油會啞色,仲有係d GP油未洗甩.
5分鐘張相好似拋左光咁係因為表面有D化白水,so 好(拎)

頂部
chiwaiwai668
壹等兵
Rank: 1


UID 20205
精華 0
積分 2
帖子 164
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
狀態 離線
發表於 2009-7-6 11:15 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #17 km1011 的帖子

用黎洗件我覺得一定會爆膠.....
咁我洗完又無乜事??

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 03:19 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver