回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 車身拋光問題[有圖]
TUNG0316
平民
Rank: 1



UID 35128
精華 0
積分 1
帖子 32
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2009-1-21
狀態 離線
發表於 2009-7-13 02:15 PM  資料  短消息  加為好友 
車身拋光問題[有圖]

車身拋光問題
用緊星星#2000 沙紙
磨極都係咁...
我驚再磨就弄色
係咪時候用Compound?
用compound 係咪細目然後完成目?

未磨

磨左#2000

摸落去係好滑...但唔令

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2009-7-13 02:19 PM  資料  短消息  加為好友 
可否講下之前噴油步驟?





轉虧為"型"
頂部
LoKLoK
中尉
Rank: 3Rank: 3
HardWorking


UID 21865
精華 1
積分 33
帖子 752
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-3
狀態 離線
發表於 2009-7-13 02:22 PM  資料  短消息  加為好友 
砂紙磨完唔會反光

因為車殼上佈滿非常多細少的花痕,光線拆射唔同角度根本就唔會反光

率compound因為太細,個殼既花痕肉眼見唔到,咁光線先會統一返

砂紙只係用黎打磨橙皮 or 高低級,最終要光線都係靠 compound

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-7-13 02:24 PM  資料  短消息  加為好友 
要 粗目->細目->仕上目

頂部
TUNG0316
平民
Rank: 1



UID 35128
精華 0
積分 1
帖子 32
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2009-1-21
狀態 離線
發表於 2009-7-13 02:25 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 woo 於 2009-7-13 02:19 PM 發表
可否講下之前噴油步驟?

上灰無磨到直上黑色
全部用噴罐

頂部
TUNG0316
平民
Rank: 1



UID 35128
精華 0
積分 1
帖子 32
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2009-1-21
狀態 離線
發表於 2009-7-13 02:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 LoKLoK 於 2009-7-13 02:22 PM 發表
砂紙磨完唔會反光

因為車殼上佈滿非常多細少的花痕,光線拆射唔同角度根本就唔會反光

率compound因為太細,個殼既花痕肉眼見唔到,咁光線先會統一返

砂紙只係用黎打磨橙皮 or 高低級,最終要光線都係靠 ...

明白哂
早知唔磨la

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2009-7-13 02:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 TUNG0316 於 2009-7-13 02:55 PM 發表

上灰無磨到直上黑色
全部用噴罐

咁有冇上光油?
唔係一磨就好易甩油





轉虧為"型"
頂部
TUNG0316
平民
Rank: 1



UID 35128
精華 0
積分 1
帖子 32
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2009-1-21
狀態 離線
發表於 2009-7-13 02:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 woo 於 2009-7-13 02:49 PM 發表

咁有冇上光油?
唔係一磨就好易甩油

三至四層到la

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2009-7-13 02:55 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 TUNG0316 於 2009-7-13 03:24 PM 發表

三至四層到la

要閒閒地等一兩個星期收縮至開始拋光喎





轉虧為"型"
頂部
TUNG0316
平民
Rank: 1



UID 35128
精華 0
積分 1
帖子 32
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2009-1-21
狀態 離線
發表於 2009-7-13 05:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 woo 於 2009-7-13 02:55 PM 發表


要閒閒地等一兩個星期收縮至開始拋光喎

omg
要禁內...
唔該哂先
禁我去搞掂左部2000GT skyline 先

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2009-7-13 05:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 TUNG0316 於 2009-7-13 05:37 PM 發表

omg
要禁內...
唔該哂先
禁我去搞掂左部2000GT skyline 先

冇辦法,好過磨左至收縮
呢個時間最好整其他parts.





轉虧為"型"
頂部
carcar
壹等兵
Rank: 1
1/144 研究小組


UID 262
精華 0
積分 7
帖子 159
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2005-2-16
來自 Banana Cub
狀態 離線
發表於 2009-7-13 05:15 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carcar 為MSN好友 通過MSN和 carcar 交談 ICQ 狀態
不是要用1000-1500 沙紙磨左 ,再用2000沙紙 , 先用Compound?





2010電擊 神秘
模型魂, 燃燒吧!
頂部
Raybirg NSX
少校
Rank: 3Rank: 3
高橋國光


UID 26418
精華 0
積分 14
帖子 2281
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-26
來自 Team Kunimitsu 國光車隊
狀態 離線
發表於 2009-7-13 05:15 PM  資料  短消息  加為好友 
拋完光先痴水撥同透明件咖...





頂部
rshun
上等兵
Rank: 2


UID 2565
精華 0
積分 25
帖子 284
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-13
狀態 離線
發表於 2009-7-13 09:32 PM  資料  短消息  加為好友 

頂部
TUNG0316
平民
Rank: 1



UID 35128
精華 0
積分 1
帖子 32
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2009-1-21
狀態 離線
發表於 2009-7-14 12:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Raybirg NSX 於 2009-7-13 05:15 PM 發表
拋完光先痴水撥同透明件咖...

我開頭唔諗住拋光
所以砌好哂
而家個透明窗拿唔返落黎

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2009-7-14 12:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 TUNG0316 於 2009-7-14 12:58 PM 發表

我開頭唔諗住拋光
所以砌好哂
而家個透明窗拿唔返落黎

用咩黐先?
如果aa膠就RIP

最好睇多啲post,教學至開始

[ 本帖最後由 woo 於 2009-7-14 01:05 PM 編輯 ]





轉虧為"型"
頂部
TUNG0316
平民
Rank: 1



UID 35128
精華 0
積分 1
帖子 32
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2009-1-21
狀態 離線
發表於 2009-7-14 08:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 woo 於 2009-7-14 12:33 PM 發表

用咩黐先?
如果aa膠就RIP

最好睇多啲post,教學至開始

搞好左la
最後搞到佢落黎
不過差d無左半隻手指
post 左去成品區
拋光拋得麻麻

頂部
lion
平民
Rank: 1
EX_Driver


UID 1003
精華 0
積分 0
帖子 9
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-22
狀態 離線
發表於 2009-7-15 03:47 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
請教各位前輩
除了tamiya的2000砂紙外,有沒有其他2000砂紙的選擇??
因為我問了幾間五金鋪,最幼都只係去到1000號
而tamiya既砂紙...真係好燒錢

頂部
karajan
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30045
精華 0
積分 8
帖子 1342
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-30
狀態 離線
發表於 2009-7-15 03:51 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lion 於 2009-7-15 04:47 PM 發表
請教各位前輩
除了tamiya的2000砂紙外,有沒有其他2000砂紙的選擇??
因為我問了幾間五金鋪,最幼都只係去到1000號
而tamiya既砂紙...真係好燒錢

行多幾間5金啦, 有2000 架

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2009-7-15 04:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lion 於 2009-7-15 04:17 PM 發表
請教各位前輩
除了tamiya的2000砂紙外,有沒有其他2000砂紙的選擇??
因為我問了幾間五金鋪,最幼都只係去到1000號
而tamiya既砂紙...真係好燒錢

新填地街有好多款仲高過2000,幾蚊張,抵





轉虧為"型"
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 11:43 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver