回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: M113家族成員(現役)
kitsir935
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 10233
精華 0
積分 42
帖子 1289
成品數目 42 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-23
來自 伊 謝 爾 倫 要 塞
狀態 離線
發表於 2007-2-21 01:11 AM  資料  短消息  加為好友 
M113家族成員(現役)

1/72 早期意大利廠出品。舊車新噴!

[ 本帖最後由 kitsir935 於 2007-2-21 07:54 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




坦克男
頂部
kitsir935
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 10233
精華 0
積分 42
帖子 1289
成品數目 42 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-23
來自 伊 謝 爾 倫 要 塞
狀態 離線
發表於 2007-2-21 01:13 AM  資料  短消息  加為好友 
溝完隻色都唔係好似駐伊美軍用開果隻色

[ 本帖最後由 kitsir935 於 2007-2-21 01:15 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




坦克男
頂部
kitsir935
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 10233
精華 0
積分 42
帖子 1289
成品數目 42 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-23
來自 伊 謝 爾 倫 要 塞
狀態 離線
發表於 2007-2-21 10:10 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ice 於 2007-2-21 01:29 AM 發表
好Q

細o野省時間





坦克男
頂部
kitsir935
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 10233
精華 0
積分 42
帖子 1289
成品數目 42 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-23
來自 伊 謝 爾 倫 要 塞
狀態 離線
發表於 2007-2-21 10:13 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 joey 於 2007-2-21 01:33 AM 發表
72都有內構……
想攞人命咩~~~

kitsir真係冇得頂~~~
佉唔去版聚?

Joey你俾左個MSN我,但成日唔見你在線?想吹下水都唔得!
版聚唔去la~都無件作品見得人....





坦克男
頂部
kitsir935
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 10233
精華 0
積分 42
帖子 1289
成品數目 42 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-23
來自 伊 謝 爾 倫 要 塞
狀態 離線
發表於 2007-2-21 10:16 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Toppo 於 2007-2-21 09:09 AM 發表
任何件在高手手上都變成上品

謝謝兄弟錯愛!高手真係稱唔上,我只會按照說明書做的模型人,甚麼改件、執件、上色我都係好下。





坦克男
頂部
kitsir935
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 10233
精華 0
積分 42
帖子 1289
成品數目 42 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-23
來自 伊 謝 爾 倫 要 塞
狀態 離線
發表於 2007-2-21 07:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 herman 於 2007-2-21 03:54 PM 發表
做得漂亮,只是意的版件太差啦。

謝謝!「意的版件太差」同感!





坦克男
頂部
kitsir935
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 10233
精華 0
積分 42
帖子 1289
成品數目 42 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-23
來自 伊 謝 爾 倫 要 塞
狀態 離線
發表於 2007-2-21 07:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 louisuni 於 2007-2-21 12:19 PM 發表
細細隻, 好 cutie 呀 仲可以整個中隊出黎添.

都有o念過,但真係有心無力......





坦克男
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 07:42 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver