回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [其他] 俄羅斯現代級導彈驅逐艦
multi_crab
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16940
精華 0
積分 5
帖子 1118
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-16
來自 大埔
狀態 離線
發表於 2007-4-17 11:31 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
俄羅斯現代級導彈驅逐艦

俄羅斯現代級導彈驅逐艦 ------進度------ 但尚未完成架

請指教



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
multi_crab
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16940
精華 0
積分 5
帖子 1118
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-16
來自 大埔
狀態 離線
發表於 2007-4-17 02:15 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
多謝各位大俠支持, 我幾鍾意trumpet啲模型架..

頂部
multi_crab
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16940
精華 0
積分 5
帖子 1118
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-16
來自 大埔
狀態 離線
發表於 2007-4-17 03:06 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 b8808800 於 2007-4-17 02:56 PM 發表

好靚 bor~~~
仲加埋補品添~~~

多謝喎,
其實無乜加補品架....只係買左兩包 1:350 [圍欄] 咋...
同三支新油咋....

頂部
multi_crab
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16940
精華 0
積分 5
帖子 1118
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-16
來自 大埔
狀態 離線
發表於 2007-4-17 03:58 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 vincent1027 於 2007-4-17 03:38 PM 發表
你的[圍欄]在那裡買

三昇, 三十幾蚊包.........................唔打咁多字回覆唔到

頂部
multi_crab
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16940
精華 0
積分 5
帖子 1118
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-16
來自 大埔
狀態 離線
發表於 2007-4-17 05:54 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 機動老鬼 於 2007-4-17 05:49 PM 發表
係咪1/700?

1:350...................

頂部
multi_crab
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16940
精華 0
積分 5
帖子 1118
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-16
來自 大埔
狀態 離線
發表於 2007-4-23 10:41 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
小小進度.....尚未砌完...

加左啲[圍欄]..........

第一次砌戰艦, 手工係差啲架喇....不過我幾鍾意砌艦既過程.



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




http://hk.myblog.yahoo.com/multi_crab
頂部
multi_crab
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16940
精華 0
積分 5
帖子 1118
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-16
來自 大埔
狀態 離線
發表於 2007-7-11 10:01 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 not_too_bad 於 2007-7-1 01:10 AM 發表
very very nice, can u tell us your sequence of painting?? which colour u paint first?

sorry, 咁遲先覆你, 我以為呢個post已經石沈大海tim....
好簡單咋
(1) 首先分件噴油, 主要分甲板 同 艦身
(2) 用油性黑色噴暗影先, 之後噴主色上 去
(3) 踉住 wash 用 (用黑法郎油)
之後用筆執返啲detail, 就ok喇...

多謝你欣賞, 其實我砌得唔係太好...





http://hk.myblog.yahoo.com/multi_crab
頂部
multi_crab
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16940
精華 0
積分 5
帖子 1118
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-16
來自 大埔
狀態 離線
發表於 2007-7-11 10:07 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 waichuen 於 2007-7-1 01:28 AM 發表
有魚船@@DD
有幾多支魚雷管?支持

有三隻小艇, 8 枝魚雷管, 廣華街有間賣 RC 模型既掂, 最入面收銀果度有個櫃, 專擺 RC 船模形, 有一隻1:200....好 detail ...





http://hk.myblog.yahoo.com/multi_crab
頂部
multi_crab
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16940
精華 0
積分 5
帖子 1118
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-16
來自 大埔
狀態 離線
發表於 2007-9-7 03:45 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
個 POST 失蹤左...好在搵番.....





http://hk.myblog.yahoo.com/multi_crab
頂部
multi_crab
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16940
精華 0
積分 5
帖子 1118
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-16
來自 大埔
狀態 離線
發表於 2008-6-7 11:56 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 OK_HK_38 於 2008-6-7 01:53 AM 發表
樓主的現代砌得好靚好真
我睇過真船相隻隻都唔同,有d甲版同艦身同一隻色,有d就甲版用德國灰艦身就好似師兄咁用淺金屬灰,但係砌左出黎都係樓主個隻最靚
想問介唔介意講解下各個部分用邊一隻號碼ge油?
因為小弟 ...

--------------------------------------------------------------------------------------------
多謝讚賞, 其實我砌得唔係太好, 重有好多地方要執....
我用左Mr color No. 28 做 甲板,
Mr.color 32, 305 灰.
PE 用 aber牌 , 欄杆 X2 , 樓梯 X 1(因為aber平....)
wash 用 tamiya enamel 乎系 black, wash 左好多好多次, wash到滿意為此,
wash份量 約 1:13-15, 好希, 所以wash左好多次.....
所有PE都用白膠漿痴...好實.
--------------------------------------------------------------------------------------------

完成品http://www.hkml.net/Discuz/viewthread.php?tid=75845





http://hk.myblog.yahoo.com/multi_crab
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 06:00 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver