回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 想問吓單頭泵同雙頭泵有乜分別??
ArLoOrca
曹長
Rank: 2


UID 32321
精華 1
積分 9
帖子 462
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-3
狀態 離線
發表於 2009-8-5 10:41 AM  資料  短消息  加為好友  添加 ArLoOrca 為MSN好友 通過MSN和 ArLoOrca 交談
想問吓單頭泵同雙頭泵有乜分別??

想買個泵但唔知單頭同雙頭有乜分別??
有圖





頂部
ArLoOrca
曹長
Rank: 2


UID 32321
精華 1
積分 9
帖子 462
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-3
狀態 離線
發表於 2009-8-5 11:47 AM  資料  短消息  加為好友  添加 ArLoOrca 為MSN好友 通過MSN和 ArLoOrca 交談
除了吐出量大d外仲有沒有唔同啊??

我都有看過T記減價
但去不到佢個 website
同捚唔知佢果兩支水隔是否完全不出水.....
有無師兄用過啊?

頂部
ArLoOrca
曹長
Rank: 2


UID 32321
精華 1
積分 9
帖子 462
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-3
狀態 離線
發表於 2009-8-5 01:21 PM  資料  短消息  加為好友  添加 ArLoOrca 為MSN好友 通過MSN和 ArLoOrca 交談
icic
多謝解答
我都係買單頭好了

其實我宜家係工廠大廈有個單位(個friend 的貨艙)噴油 用緊一個裝修用的工業風泵同捚一個國產工業用的水隔 ( 3 支管的 ) ( 朋友帶我去買的 550人仔 好貴 ) 個樣都幾老土但係每次噴 5- 6 粒鐘連半粒水花都沒有
都算係幾好用 而我又沒用過 T記果隻 所以想問吓

頂部
ArLoOrca
曹長
Rank: 2


UID 32321
精華 1
積分 9
帖子 462
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-3
狀態 離線
發表於 2009-8-5 01:41 PM  資料  短消息  加為好友  添加 ArLoOrca 為MSN好友 通過MSN和 ArLoOrca 交談
如果咁我不如再買多個國產水隔仲實際

不過我果個國產野入邊都係有條綿花咁o既野, 但就三條都唔同色 ( 個 friend 話三支功能都唔同 少一支都唔得 所以上次買了)

頂部
ArLoOrca
曹長
Rank: 2


UID 32321
精華 1
積分 9
帖子 462
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-3
狀態 離線
發表於 2009-8-5 02:35 PM  資料  短消息  加為好友  添加 ArLoOrca 為MSN好友 通過MSN和 ArLoOrca 交談
我用的就是三支的
好用 但貴一點
下星期去噴油時影兩張相出來同各位分响吓

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 02:30 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver