回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] 靈格斯
ck323
中校
Rank: 4
長期爛尾 ><



UID 4476
精華 0
積分 22
帖子 3172
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-10
狀態 離線
發表於 2008-5-16 11:05 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
靈格斯

我又嚟獻醜∼

[ 本帖最後由 ck323 於 2008-8-15 02:22 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
ck323
中校
Rank: 4
長期爛尾 ><



UID 4476
精華 0
積分 22
帖子 3172
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-10
狀態 離線
發表於 2008-5-16 11:17 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 正樹 於 2008-5-16 11:08 PM 發表
CK兄經常入黎支持我,我當然要第一個入黎支持你啦!!!!!!!!!!!!!

多謝支持∼

QUOTE:
原帖由 man3423 於 2008-5-16 11:09 PM 發表
RE-Gz Custom??



QUOTE:
原帖由 小牛牛ex 於 2008-5-16 11:10 PM 發表
ck兄都叫獻醜真係難令人相信....次次都咁正

傻啦!我好

牛牛兄近排轉玩旦旦呀!?

頂部
ck323
中校
Rank: 4
長期爛尾 ><



UID 4476
精華 0
積分 22
帖子 3172
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-10
狀態 離線
發表於 2008-5-16 11:48 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedomsc 於 2008-5-16 11:33 PM 發表
This HGUC have frame?

成隻腳有骨~

QUOTE:
原帖由 模型怪 於 2008-5-16 11:43 PM 發表
外型勁靚~引死人~

hguc外型真係唔錯~

頂部
ck323
中校
Rank: 4
長期爛尾 ><



UID 4476
精華 0
積分 22
帖子 3172
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-10
狀態 離線
發表於 2008-6-11 10:10 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Cappuccino 於 2008-5-17 05:27 PM 發表
加油大大, 等睇你既大作...
我都覺得呢隻HGUC d 比例正個MG好多, 係BWS對翼短左dd, 其他就真係無乜投訴...



QUOTE:
原帖由 be2 於 2008-5-17 11:23 PM 發表
支持大大 大作面世

係劣作∼

QUOTE:
原帖由 tomcat 於 2008-6-11 09:47 PM 發表
Title changed... added "電擊"... Support and Add Oil!

好耐無開工,唔知趕唔趕得切!∼

[ 本帖最後由 ck323 於 2008-6-11 10:14 PM 編輯 ]

頂部
ck323
中校
Rank: 4
長期爛尾 ><



UID 4476
精華 0
積分 22
帖子 3172
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-10
狀態 離線
發表於 2008-6-11 10:13 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MG110 於 2008-6-11 09:54 PM 發表
C兄加油..

謝謝 MG兄~

頂部
ck323
中校
Rank: 4
長期爛尾 ><



UID 4476
精華 0
積分 22
帖子 3172
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-10
狀態 離線
發表於 2008-6-12 08:39 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 waiting4wt 於 2008-6-11 10:17 PM 發表
嘩, 正野
期待大作  
靈格斯在下都好想砌

想砌就齊齊砌~

QUOTE:
原帖由 王子老師 於 2008-6-11 10:28 PM 發表
那....整custum版???



QUOTE:
原帖由 刀鋒冷 於 2008-6-11 10:55 PM 發表
啊三二三兄有少少大蝦細喎.....

玩老坑組無大蝦細~

頂部
ck323
中校
Rank: 4
長期爛尾 ><



UID 4476
精華 0
積分 22
帖子 3172
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-10
狀態 離線
發表於 2008-6-12 09:48 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 littlemomo 於 2008-6-12 09:34 AM 發表
請問係唔係換o左個頭?
型喎

係呀!換o左個Z頭~

頂部
ck323
中校
Rank: 4
長期爛尾 ><



UID 4476
精華 0
積分 22
帖子 3172
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-10
狀態 離線
發表於 2008-6-12 11:45 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 littlemomo 於 2008-6-12 09:56 AM 發表


攪到我對隻靈格斯好鬼有性趣添

呢隻係hguc1/144如果用mg1/100會好玩d!~

頂部
ck323
中校
Rank: 4
長期爛尾 ><



UID 4476
精華 0
積分 22
帖子 3172
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-10
狀態 離線
發表於 2008-6-12 01:17 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 woo 於 2008-6-12 12:11 PM 發表

講笑咩!mg係惡夢唔係唔知嘛?
hguc靚仔好多

真係唔知呀! 好彩有你提醒

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 11:44 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver