回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [SD] 三國兵仔 (完成度70%左右)
流星王
上尉
Rank: 3Rank: 3
BB武者狂女子


UID 4722
精華 0
積分 3
帖子 1484
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-16
來自 聖魔城
狀態 離線
發表於 2008-4-29 02:42 AM  資料  短消息  加為好友  添加 流星王 為MSN好友 通過MSN和 流星王 交談
三國兵仔 (完成度70%左右)

隻野3月尾o係荃灣三國展到手,枕住砌左一個月左右。
因為隻野簡單,所以應該唔會爛尾呱,希望畢業前砌好啦。

[ 本帖最後由 流星王 於 2008-4-29 04:05 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




舊武者BB翻新工程進行中
頂部
流星王
上尉
Rank: 3Rank: 3
BB武者狂女子


UID 4722
精華 0
積分 3
帖子 1484
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-16
來自 聖魔城
狀態 離線
發表於 2008-4-29 02:49 AM  資料  短消息  加為好友  添加 流星王 為MSN好友 通過MSN和 流星王 交談
補充一點之前的初步照片。



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




舊武者BB翻新工程進行中
頂部
流星王
上尉
Rank: 3Rank: 3
BB武者狂女子


UID 4722
精華 0
積分 3
帖子 1484
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-16
來自 聖魔城
狀態 離線
發表於 2008-4-29 01:33 PM  資料  短消息  加為好友  添加 流星王 為MSN好友 通過MSN和 流星王 交談


QUOTE:
原帖由 badest2036 於 2008-4-29 11:09 AM 發表
how much did you spend in using parts?

usually parts,eg.joint,is much moreexpensive than model itself
eg sd bb
joints (25-35hkd)while a 三國bb is only 3xhkd only

若說是為這兵仔所購的 parts,是零。

股關節是膠板自搭 +5mm ball joint,之前製作手辦騎士時剩下的。
肩部、雙腕與肩甲是 BJ-03 關節
頭部也是,看起來如此雜亂是因為用了三種補品的剩餘零件。
最貴的應該是手部的關節技,30幾蚊得12組關節,圍埋幾元一粒,
所以下次應該會改用回WAVE  PC-02 (成本約1蚊粒)。

我愛用的 WAVE 關節系列 (包括PC-02 及BJ-03) ,都是200yen系列,
從前自行從日本購入大量,全是大約十五元一包,裡面有16個關節。

若真要逐粒關節計算成本,總花費也是十多元左右,
下次全改用WAVE關節,消費可壓至10元以下吧。
成本我覺得是還可以接受啦。

[ 本帖最後由 流星王 於 2008-4-29 01:43 PM 編輯 ]





舊武者BB翻新工程進行中
頂部
流星王
上尉
Rank: 3Rank: 3
BB武者狂女子


UID 4722
精華 0
積分 3
帖子 1484
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-16
來自 聖魔城
狀態 離線
發表於 2008-4-29 01:39 PM  資料  短消息  加為好友  添加 流星王 為MSN好友 通過MSN和 流星王 交談


QUOTE:
原帖由 hum994 於 2008-4-29 06:09 AM 發表
改得好正, 期待完成品wo

PS: 好好保養你對手

謝謝讚賞。

家族遺傳皮膚不好,手上的皺紋是天生的,至少自小學就是這樣了。
不過自知是所謂的豬扒一族,所以雙手怎樣也沒所謂啦。





舊武者BB翻新工程進行中
頂部
流星王
上尉
Rank: 3Rank: 3
BB武者狂女子


UID 4722
精華 0
積分 3
帖子 1484
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-16
來自 聖魔城
狀態 離線
發表於 2008-4-29 01:45 PM  資料  短消息  加為好友  添加 流星王 為MSN好友 通過MSN和 流星王 交談


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2008-4-29 02:53 AM 發表
關節改得唔錯 值得抄考

令整體很有氣勢

我一見到後面d大偷膠就唔想整

謝謝鼓勵   。
唉,補偷膠真係辛苦過改關節





舊武者BB翻新工程進行中
頂部
流星王
上尉
Rank: 3Rank: 3
BB武者狂女子


UID 4722
精華 0
積分 3
帖子 1484
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-16
來自 聖魔城
狀態 離線
發表於 2008-4-30 01:46 AM  資料  短消息  加為好友  添加 流星王 為MSN好友 通過MSN和 流星王 交談


QUOTE:
原帖由 tictac0518 於 2008-4-29 05:44 PM 發表
多謝你的詳細分析呀!

我近日都有興趣試改關節呢! 你的文章令我獲益良多, Thanks

睇黎wave似是最好的一種產品喔! 可惜我今日才剛剛買了關節技

彼此切磋切磋而已。
世上不會有最好的產品啦,我單純覺得WAVE 的產品便宜又好用而已,不過在香港好像不常見WAVE 軟膠。
關節技確實有它優勝之處,只是太貴了,所以盡量少用。

我自己改舊BB ,有時不需要用補品,用膠板+軟膠框就足夠造出多種關節了,
BB戰士體型太小了,有時市面的補品反不適用呢。

QUOTE:
原帖由 tictac0518 於 2008-4-29 05:48 PM 發表
請問拳頭部份上, 圓圓的關節, 是模型本身有的或是wave的產品?

WAVE BJ-03 的球形關節,手臂另一端不須再安裝關節,直接在膠板上鑽3mm洞就可以。





舊武者BB翻新工程進行中
頂部
流星王
上尉
Rank: 3Rank: 3
BB武者狂女子


UID 4722
精華 0
積分 3
帖子 1484
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-16
來自 聖魔城
狀態 離線
發表於 2008-4-30 01:51 AM  資料  短消息  加為好友  添加 流星王 為MSN好友 通過MSN和 流星王 交談


QUOTE:
原帖由 psuser 於 2008-4-29 05:13 PM 發表
無得頂

謝謝鼓勵。

QUOTE:
原帖由 鋼古魯 於 2008-4-29 05:24 PM 發表
好正a!!不過可5可以改高d=.=同隻孫孫比高度差好遠...

兵仔咋,唔可以高過國君架嘛。

其實單純改高比例會好怪,用普通三國傳素體自改一隻可能效果仲好。

QUOTE:
原帖由 小牛牛ex 於 2008-4-29 05:42 PM 發表
上完色應該唔錯,頭頂支野會唔會再整整?

頭頂?
我只係削尖左,冇改過,唔知應該點改?





舊武者BB翻新工程進行中
頂部
流星王
上尉
Rank: 3Rank: 3
BB武者狂女子


UID 4722
精華 0
積分 3
帖子 1484
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-16
來自 聖魔城
狀態 離線
發表於 2008-5-1 11:37 AM  資料  短消息  加為好友  添加 流星王 為MSN好友 通過MSN和 流星王 交談


QUOTE:
原帖由 嘟×小流° 於 2008-4-30 09:16 PM 發表
請問樓主個頭部既關節用咩改嫁呢?

三種用剩補品的結合
淺灰色的 parts ,包括頸基座、火柴棒及頂部的L形組件是BJ-03 Pla-Support #1 For 3mm Ball Joint ()
深灰色是壽屋的細關節,價錢與WAVE相若但沒有那麼多關節,現在我不買這種的了。
頸基座裡的是 BJ-03 方形組件 (

這種組合好處是可以透過上半關節組件調節頸部長短,使頭如蛇般活動多變、動作自然而不走光。
其實一個關節技double-joint 應該可以做到類似效果,只是需要自製基座防止走光。

[ 本帖最後由 流星王 於 2008-5-1 11:48 AM 編輯 ]





舊武者BB翻新工程進行中
頂部
流星王
上尉
Rank: 3Rank: 3
BB武者狂女子


UID 4722
精華 0
積分 3
帖子 1484
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-16
來自 聖魔城
狀態 離線
發表於 2008-5-1 11:42 AM  資料  短消息  加為好友  添加 流星王 為MSN好友 通過MSN和 流星王 交談


QUOTE:
原帖由 tictac0518 於 2008-4-30 07:36 AM 發表
唔該哂你既講解呀!

你之前部百式好靚, i love 百式

you're welcome!


果隻紙模百式我都好鍾意,估唔到有人記得呀。
一來KK Factory 出o既呢隻百式比例一流,
二來用平價o既銻紙就做到電鍍百式效果,出來o既結果超正。

講落我好似冇發完成品相?
其實已經砌好左,不過驚封塵,已經拆散左放入盒囉。





舊武者BB翻新工程進行中
頂部
流星王
上尉
Rank: 3Rank: 3
BB武者狂女子


UID 4722
精華 0
積分 3
帖子 1484
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-16
來自 聖魔城
狀態 離線
發表於 2008-5-1 04:31 PM  資料  短消息  加為好友  添加 流星王 為MSN好友 通過MSN和 流星王 交談


QUOTE:
原帖由 三國傳 於 2008-5-1 01:44 PM 發表
我又分享下仙
我油三國兵仔的eye
係use↓

我懶,用貼紙咋

QUOTE:
原帖由 gp01a 於 2008-5-1 02:04 PM 發表
原來你也有用高達上色筆,眼的部分用了電鍍綠,在下也常常用這一種的模型筆,在下最喜歡用金色,上色後,就會漸漸變了古典金,令三國的bb戰士古典感覺更高!!在下不懂把自己做的模型放上來,其實也想和大家分享心得!-.- ...

嗯?? 是跟我說的嗎?

眼部我用貼紙的,右下角綠色那種。

裝甲上色我想我會試金色底+透明橙,或是銅色。
之前有師兄在金底上透明紅,效果驚艷啊!!

[ 本帖最後由 流星王 於 2008-5-1 04:42 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




舊武者BB翻新工程進行中
頂部
流星王
上尉
Rank: 3Rank: 3
BB武者狂女子


UID 4722
精華 0
積分 3
帖子 1484
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-16
來自 聖魔城
狀態 離線
發表於 2008-5-1 04:32 PM  資料  短消息  加為好友  添加 流星王 為MSN好友 通過MSN和 流星王 交談


QUOTE:
原帖由 小牛牛ex 於 2008-5-1 01:57 PM 發表

嗯,我意思係削尖~

其實已削尖了,可能在改造過程中經常接觸頭部,又令它變鈍了。





舊武者BB翻新工程進行中
頂部
流星王
上尉
Rank: 3Rank: 3
BB武者狂女子


UID 4722
精華 0
積分 3
帖子 1484
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-16
來自 聖魔城
狀態 離線
發表於 2008-5-1 04:41 PM  資料  短消息  加為好友  添加 流星王 為MSN好友 通過MSN和 流星王 交談


QUOTE:
原帖由 tictac0518 於 2008-5-1 01:26 PM 發表
我見到網上有得買, 不過近日都係玩塑膠的模型較多~

紙模我其實少玩,一隻要花太多心機。

自己揀紙自己整開心D。
同埋我唔鍾意拍賣果個人利用人地D心血黎賺錢。

[ 本帖最後由 流星王 於 2008-5-1 04:44 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




舊武者BB翻新工程進行中
頂部
流星王
上尉
Rank: 3Rank: 3
BB武者狂女子


UID 4722
精華 0
積分 3
帖子 1484
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-16
來自 聖魔城
狀態 離線
發表於 2008-5-2 12:21 AM  資料  短消息  加為好友  添加 流星王 為MSN好友 通過MSN和 流星王 交談


QUOTE:
原帖由 LinusPoon 於 2008-5-1 04:50 PM 發表
...今次改得好認真,等睇你完成品post

嘩,潘爺咁賞面呀。
其實我想睇你隻兵完成品多D,想知你會點上色。





舊武者BB翻新工程進行中
頂部
流星王
上尉
Rank: 3Rank: 3
BB武者狂女子


UID 4722
精華 0
積分 3
帖子 1484
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-16
來自 聖魔城
狀態 離線
發表於 2008-5-2 02:50 AM  資料  短消息  加為好友  添加 流星王 為MSN好友 通過MSN和 流星王 交談


QUOTE:
原帖由 LinusPoon 於 2008-5-2 01:14 AM 發表


我處理嘅手法會比較另類少少

所以先咁期待

QUOTE:
原帖由 灰冷之狼 於 2008-5-2 12:34 AM 發表
卒仔都咁講究...你好有心機喎....

係我無聊o者,冇果樣整果樣。

[ 本帖最後由 流星王 於 2008-5-2 03:02 AM 編輯 ]





舊武者BB翻新工程進行中
頂部
流星王
上尉
Rank: 3Rank: 3
BB武者狂女子


UID 4722
精華 0
積分 3
帖子 1484
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-16
來自 聖魔城
狀態 離線
發表於 2008-5-2 03:01 AM  資料  短消息  加為好友  添加 流星王 為MSN好友 通過MSN和 流星王 交談


QUOTE:
原帖由 Carloks 於 2008-5-2 12:29 AM 發表
快d上色啦~~
好期待你隻兵仔上色完成品

sem 尾大把功課做,跟住又考試,都冇時間開壇上色架啦。



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




舊武者BB翻新工程進行中
頂部
流星王
上尉
Rank: 3Rank: 3
BB武者狂女子


UID 4722
精華 0
積分 3
帖子 1484
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-16
來自 聖魔城
狀態 離線
發表於 2008-5-16 04:36 PM  資料  短消息  加為好友  添加 流星王 為MSN好友 通過MSN和 流星王 交談
考完試,上緊色,
應該呢幾日有完成品出~~





舊武者BB翻新工程進行中
頂部
流星王
上尉
Rank: 3Rank: 3
BB武者狂女子


UID 4722
精華 0
積分 3
帖子 1484
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-16
來自 聖魔城
狀態 離線
發表於 2008-5-16 04:50 PM  資料  短消息  加為好友  添加 流星王 為MSN好友 通過MSN和 流星王 交談


QUOTE:
原帖由 正樹 於 2008-5-16 04:46 PM 發表
連一隻硬直既SD都改得咁靚

但可惜無咩可能大量生產,如果唔係,成隊軍隊都有曬生氣啦

簡化改造就可以量產了。
只要頭部改成可左右轉動,手臂加一粒關節,即使腳部不作任何改動,也已可以令小兵生色不少。

最少我是有打算量產的∼∼





舊武者BB翻新工程進行中
頂部
流星王
上尉
Rank: 3Rank: 3
BB武者狂女子


UID 4722
精華 0
積分 3
帖子 1484
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-16
來自 聖魔城
狀態 離線
發表於 2008-6-10 01:44 PM  資料  短消息  加為好友  添加 流星王 為MSN好友 通過MSN和 流星王 交談


QUOTE:
原帖由 hello-gundam 於 2008-6-9 09:47 PM 發表
有冇腰部改修

冇喎。
我覺得設定上兵仔個大肚腩,加腰唔好睇。





舊武者BB翻新工程進行中
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 09:11 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver