回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: M4 塗裝.....請各師兄指教...
terence1002
壹等兵
Rank: 1


UID 14004
精華 0
積分 4
帖子 107
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-12
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-8-15 04:24 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
M4 塗裝.....請各師兄指教...

想問做舊化用油方面係油性油底色, 就一定要用水性油做舊化呢? 如果想上2,3層色既話應該點樣配搭油性同水性呢? 我睇過網頁教郡氏油性做底的話, 可以用雙性油性做舊化, 但如果用完雙星油性做完第一層..如果想再加上多幾層我係咪只可以用水性油呢 ? 希望明白我問咩! 謝謝各位師兄!

[ 本帖最後由 terence1002 於 2009-8-16 01:07 AM 編輯 ]



查看積分策略說明
附件
2009-8-15 04:24 PM
M4a.jpg (86.57 KB)
 
2009-8-15 04:26 PM
M4b.jpg (92.2 KB)
 
2009-8-15 04:27 PM
M4c.jpg (93.94 KB)
 
頂部
karma
壹等兵
Rank: 1


UID 819
精華 0
積分 3
帖子 156
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2003-10-13
來自 hk
狀態 離線
發表於 2009-8-16 08:32 PM  資料  短消息  加為好友 
你o既"舊化"指 淨係 WASH ,   就 多數都係水性底 / MR. HOBBY 油性底 , 田岩宮油性 (琺瑯油)/ 油畫顏料 WASH o

如果係包括甩油 , 鏽蝕 ,泥塵 , 雨水沖刷之類 , 就冇一定限制 , 粉彩 , 田宮舊化用粉餅套裝 , 共他品蚌舊化專用品 , 鉛筆 , 木顏色 ,琺瑯油 , 油彩 ,水性油 , 美術用亞加力顏料...都可以 , 效果滿意就得 o





寧願因買左後悔 , 都唔願因冇買而後悔 !
頂部
terence1002
壹等兵
Rank: 1


UID 14004
精華 0
積分 4
帖子 107
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-12
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-8-17 11:43 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 karma 於 2009-8-16 09:02 PM 發表
你o既"舊化"指 淨係 WASH ,   就 多數都係水性底 / MR. HOBBY 油性底 , 田岩宮油性 (琺瑯油)/ 油畫顏料 WASH o

如果係包括甩油 , 鏽蝕 ,泥塵 , 雨水沖刷之類 , 就冇一定限制 , 粉彩 , 田宮舊化用粉餅套裝 ,  ...

謝謝Karma兄! 我指的正是不只是wash. 我知點做了.我估我之前諗錯左方向. 不好意思..新丁一曉不通 =P





只要活著, 就有活著要做的事, 否則就如死了,沒有分別.
http://hk.myblog.yahoo.com/jw!g29i8uuGFQUDb.QyiUS2ovy_/article?mid=43
頂部
KY
中校
Rank: 4


UID 18516
精華 8
積分 26
帖子 3022
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-10
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-8-21 11:48 AM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!





http://hk.myblog.yahoo.com/kyam601
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 11:44 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver