回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] [差水貼消光咋! ]災難!瘟疫高達
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-6-10 09:11 AM  資料  短消息  加為好友 
回斷兄 :
我洗左喇 ~~ 用MR.TINNER ... (其實係早兩日既事LU)
回P兄 及 AnTeD 兄  :
真係原子筆黎  XDDD
初時比D FRIEND 笑到面黃 , 話不淪不類 , 應該在AB 畢地WO , 但...貴麻 ...

但筆個隻膠好難磨下 , 接駁位可能唔多滑 ...

頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-6-16 01:39 PM  資料  短消息  加為好友 







嘿嘿 , 好滿意背炮上甲既造型 , 好似甲蟲 , 蠍子個類野 !

差水貼同消光咋

[ 本帖最後由 Scropio 於 2008-6-16 05:26 PM 編輯 ]

頂部
johnsonkiss
上等兵
Rank: 2


UID 14817
精華 0
積分 3
帖子 202
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
狀態 離線
發表於 2008-6-16 03:39 PM  資料  短消息  加為好友 
e加睇落靚仔好多

頂部
鋼古魯
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 24228
精華 0
積分 5
帖子 1431
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-15
狀態 離線
發表於 2008-6-16 03:41 PM  資料  短消息  加為好友 
型a,,,快d噴埋消光去...不過希望d圖可以大番少少...





氣勢!!
頂部
AnTeD
二等兵
Rank: 1


UID 26897
精華 0
積分 0
帖子 75
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-9
狀態 離線
發表於 2008-6-17 01:33 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 pkpk113 於 2008-6-10 02:56 AM 發表

相信係~~
咁一咁都比你諗到

看完Scropio大講果句「你身邊都應該有」之後週圍望
一望就俾我望到個筆筒
所以先至估到

QUOTE:
原帖由 Scropio 於 2008-6-10 09:11 AM 發表
回P兄 及 AnTeD 兄  :
真係原子筆黎  XDDD
初時比D FRIEND 笑到面黃 , 話不淪不類 , 應該在AB 畢地WO , 但...貴麻 ...

但筆個隻膠好難磨下 , 接駁位可能唔多滑 ...

用原子筆真係又平又正XDDD

但我之前都試過磨原子筆(改來做轉筆專用筆= =)
原子筆唔同既係同硬膠料,真係好難磨…
用100>400>600順番都磨死我


回最近更新:
個肩位係改到可以拉出推入?勁有型
樓主加油!

頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-6-17 05:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 AnTeD 於 2008-6-17 01:33 AM 發表

多謝^^ , 可惜個肩位唔係推動式 , 因為冇諗過所以我固定左佢 ,  比你講兩講 , 可動肩甲又唔錯喎...


但我已經上緊水貼
唔多改喇 ,好好好開心呀 !! 好滿意今次我處男作 !
既然成個星期都有雨....唔消光住
應該今晚會post去完成品區架喇!

頂部
斷線寬頻
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18378
精華 0
積分 6
帖子 567
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-6
狀態 離線
發表於 2008-6-17 05:37 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
好good!
繼續努力埋佢





http://hk.myblog.yahoo.com/wing200000hk
我個blog呀~我既成品將會係哂上面架啦!!
頂部
kkkwong902
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 22009
精華 0
積分 0
帖子 1224
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-7
來自 Tai Po
狀態 離線
發表於 2008-6-17 05:51 PM  資料  短消息  加為好友 
Good ~

頂部
DayNight
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29947
精華 0
積分 2
帖子 638
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
狀態 離線
發表於 2008-6-22 10:44 PM  資料  短消息  加為好友 
彩藍又 OK 得喎
改完之後
當堂覺得得 smil 左 又靚仔左 , GJ

頂部
正樹
上校
Rank: 4
人工知能改


熱讚榜勳章  
UID 12935
精華 3
積分 67
帖子 4628
成品數目 67 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-31
狀態 離線
發表於 2008-6-22 11:01 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
外型十分帥

下一次打磨再做好一點就完美了





!@#$%^&*(())_..................!@#$%^&*
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 01:49 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver