回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] [差水貼消光咋! ]災難!瘟疫高達
waiting4wt
中尉
Rank: 3Rank: 3
amk 日天


UID 12389
精華 2
積分 7
帖子 727
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-15
來自 macau
狀態 離線
發表於 2008-4-16 09:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Scropio 於 2008-4-16 02:08 PM 發表

係!! 知道 一定唔會爛尾 !
得你一個回我POST咋 , 唔通呢部疫病人氣咁差 ?(定係係人既問題 )


依家得返幾樣野搞 , 1.) 重新做背後的排氣口 , (琴晚用0.3膠板試過 , 失敗左 )
     ...

唔好咁講! 由你開post到而家小弟都有留意更新o架

小弟都好鐘意依部野~~
少人回可能只係佢比較冷門

師兄你改得幾掂, 正呀! 等睇好野

如果想做勇者feel, 小弟覺得四肢可以再粗大d~
尤其佢對腳~~始終覺得佢腳板大隻但小腿太幼

話時話我依部野幾年前都砌過
不過戈時玩左模型冇耐
冇你咁好技術大改身形比例
只係修改左少少外型
而家俾你刺激左又想砌多次tim~

頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-4-17 04:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 waiting4wt 於 2008-4-16 09:39 PM 發表


唔好咁講! 由你開post到而家小弟都有留意更新o架

小弟都好鐘意依部野~~
少人回可能只係佢比較冷門

師兄你改得幾掂, 正呀! 等睇好野

如果想做勇者feel, 小弟覺得四肢可以再粗大d~ ...

我剛開始玩就玩改比例 , 我都怕浪費左隻野, 我搵左好多資料去做參考 , 先夠膽開始

今晚post下 我用黎參考既web site Y~~

頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2008-4-17 05:30 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Scropio 於 2008-4-17 04:35 PM 發表

我剛開始玩就玩改比例 , 我都怕浪費左隻野, 我搵左好多資料去做參考 , 先夠膽開始

今晚post下 我用黎參考既web site Y~~

快手, 除左L workshop, 我仲想知你有咩reference site...





自我封閉期...
頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-4-17 11:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 哈帝斯 於 2008-4-17 05:30 PM 發表



快手, 除左L workshop, 我仲想知你有咩reference site...

搵到有4個reference site , 但其餘兩隻(raider , forbidden )就好少好少 = =

http://scythe.blog.ocn.ne.jp/pho ... /calamitysub_2.html
主要係裙甲 同 知道火筒要改 ...

http://collepla.hp.infoseek.co.jp/cala02.html
指出面形有問題

http://tadaro.hp.infoseek.co.jp/
外形主要參考
參考佢而又做左既...

未做好



跟唔足
搞唔掂

http://www.l-workshop.com/gallery/calamity/workcal.htm
關節就跟佢喇 ~~
但係,唔係好明 ...

pc膠咁樣做到雙重關節咩 ?
唔敢試住 , 因為pc膠短缺

頂部
waiting4wt
中尉
Rank: 3Rank: 3
amk 日天


UID 12389
精華 2
積分 7
帖子 727
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-15
來自 macau
狀態 離線
發表於 2008-4-17 11:53 PM  資料  短消息  加為好友 
嘩! 你d reference正~
頭加長, 前裙甲修型 依兩part我之前隻都有做
背包都有一做, 但係做得好肉
而家睇到依個參考真係好有用, 正...要抄低!

期待你戈隻~做出另一番風味~

頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-4-22 12:59 AM  資料  短消息  加為好友 
愛死又長又大碌!!!


cut死我 ...

差推進器同電盒未整 ....

突然怕一怕  : 隻野 , 我上色可能出事   我上色麻麻 ..

同埋 , 有改動既所以地方 , 我怕磨唔夠 . 搞到唔平 怕上完色先見到 ...

頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2008-4-22 01:47 AM  資料  短消息  加為好友 
我都見到有不平位, 整體打磨後噴灰check 下先啦





自我封閉期...
頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-4-22 09:20 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 哈帝斯 於 2008-4-22 01:47 AM 發表
我都見到有不平位, 整體打磨後噴灰check 下先啦

XDD 原來咁明顯
有排磨

頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-4-28 11:47 AM  資料  短消息  加為好友 
報告下進度先 :
加緊detail (主要是背炮)
心口炮位重做緊 , 唔知用唔用得著 (可能比原本既差 )

但...腰(原本)個關節斷左呀 用白蓋都唔夠力  
點算  , 唔通要痴死佢 ?

頂部
守護天使
曹長
Rank: 2


UID 17133
精華 0
積分 2
帖子 428
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-25
狀態 離線
發表於 2008-4-28 03:04 PM  資料  短消息  加為好友 
師兄咁大手術
堅持到唔爛尾已經好厲害
而且改左身體比例擺d pose 都型好多
加油





砌模型係為左快樂同滿足感 jei ∼
有時唔洗咁執著既
弊∼開始踏入買多過砌既階段...
頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-4-28 03:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 守護天使 於 2008-4-28 03:04 PM 發表
師兄咁大手術
堅持到唔爛尾已經好厲害
而且改左身體比例擺d pose 都型好多
加油

睇到你個句 , 原來我已經玩大左咁多 XDD

近日進度慢左 , 有好多方面唔知點磨好 , 又用膠版起緊大背炮同胸炮 , 背炮裝左LED , 但... 透左光   ,

仲有麻麻入左醫院 ..... 有幾種癌 可能只可以再看到她一兩個月, 上星期日日放工都去探佢 , 依家自己又病病地 , 所以停 左一陣

其實隻野我仲想追加裝備比佢 , 做到有戰車個種重量感 , 其餘個兩小強個追加裝置大概PLAN好 , 獵殺MA做到好似TR-5咁 , 禁斷 .... 蜘蛛!!

但係 ... 空想味濃

[ 本帖最後由 Scropio 於 2008-4-28 03:29 PM 編輯 ]

頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2008-4-28 04:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Scropio 於 2008-4-28 11:47 AM 發表
報告下進度先 :
加緊detail (主要是背炮)
心口炮位重做緊 , 唔知用唔用得著 (可能比原本既差 )

但...腰(原本)個關節斷左呀 用白蓋都唔夠力  
點算  , 唔通要痴死佢 ?

白蓋唔夠力用aa 膠啦。
再唔夠用aa 膠痴斷位裹面, 出面用aa膠+爽身粉





自我封閉期...
頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2008-4-28 04:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Scropio 於 2008-4-28 03:16 PM 發表

睇到你個句 , 原來我已經玩大左咁多 XDD

近日進度慢左 , 有好多方面唔知點磨好 , 又用膠版起緊大背炮同胸炮 , 背炮裝左LED , 但... 透左光   ,

仲有麻麻入左醫院 ..... 有幾種癌 :e ...

唔係玩大左, 應該要再大D

睇到呢個POST. 我想講既就係要小心身體, 花多D 時間去探親人呀, 要珍惜同愛惜所有相處時間, 如果唔係會後悔一世。

模型就慢慢UPDATE LA。如果無IDE同心情唔好, 砌唔到好模型。
不如停一停, 想一想。睇多D 人地作品參考, 唔駛急, 慢慢來。





自我封閉期...
頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-4-28 06:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 哈帝斯 於 2008-4-28 04:40 PM 發表





唔係玩大左, 應該要再大D

睇到呢個POST. 我想講既就係要小心身體, 花多D 時間去探親人呀, 要珍惜同愛惜所有相處時間, 如果唔係會後悔一世。

模型就慢慢UPDATE LA。如果無IDE同心情唔好, ...

再玩大d就做多兩個version喇 , 1.)普通 2.)sword 非原版 3.)戰車(即full arm)
畫下草圖先
嗯 , 可能熱氣啦 , 有少少作感冒 ....唉 ... 唔想冇左麻麻呀

個軸關節如果都唔夠力 , 洗唔洗挖空(鬆)pc膠

[ 本帖最後由 Scropio 於 2008-4-28 06:38 PM 編輯 ]

頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2008-4-28 08:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Scropio 於 2008-4-28 06:33 PM 發表

再玩大d就做多兩個version喇 , 1.)普通 2.)sword 非原版 3.)戰車(即full arm)
畫下草圖先
嗯 , 可能熱氣啦 , 有少少作感冒 ....唉 ... 唔想冇左麻麻呀

個軸關節如果都唔夠力 , 洗唔洗挖空 ...

唔夠力係咩意思? 唔明。
唔好整鬆個PC膠, 鬆左就好難整返緊架啦 !





自我封閉期...
頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-4-28 10:46 PM  資料  短消息  加為好友 
改造唔錯

很有動感

加油





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-4-29 11:28 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 哈帝斯 於 2008-4-28 08:38 PM 發表



唔夠力係咩意思? 唔明。
唔好整鬆個PC膠, 鬆左就好難整返緊架啦 !

個軸斷過 , 唔夠力(實) , pc膠轉動時....成個軸轉斷返 ... 之前試白蓋 唔work , 用普通putty 唔work ...
aa膠 ... 今晚再試下夠唔夠實先


係呢 . 噴灰有咩要注意呀? 有冇話邊隻牌子好 , 我將會用噴罐+手油上色...putty灰應該是用水性的吧 ?  
做埋個放電位同個胸炮就可以噴灰睇下有咩執喇 (不過應該仲有排磨...)

頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2008-4-29 01:27 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Scropio 於 2008-4-29 11:28 AM 發表

個軸斷過 , 唔夠力(實) , pc膠轉動時....成個軸轉斷返 ... 之前試白蓋 唔work , 用普通putty 唔work ...
aa膠 ... 今晚再試下夠唔夠實先


係呢 . 噴灰有咩要注意呀? 有冇話邊隻牌子好 , 我將會用噴罐+手 ...

市面上噴灰都係得幾隻姐。有500 灰, 1000灰/ 1000白灰/ 1200灰

噴灰主要事項,
1) 好貴, 慳D噴
2) 好貴, 簿簿噴
3) 好貴, 磨好件先噴





自我封閉期...
頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-5-29 05:28 PM  資料  短消息  加為好友 
上左灰喇 , 應該一兩個星期內搞掂
塊面先慘 , 好地地放埋一邊 , 點知有粒香精跌左落去 , 溶左半邊面 ....
塊面由好靚仔唔洗改 , 搞到要改 ... 都算修到 , 但面目(刻線)全非 ... 睇下最接唔接到  , if not  , i may need to buy a new for only that face ...
支炮依家好大支 好長



排氣口新造

....之前講過 . 我麻麻入左院 ... 現在...過左身喇 , 唔捨得 :

[ 本帖最後由 Scropio 於 2008-5-29 05:37 PM 編輯 ]

頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2008-5-29 05:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Scropio 於 2008-5-29 05:28 PM 發表
上左灰喇 , 應該一兩個星期內搞掂
塊面先慘 , 好地地放埋一邊 , 點知有粒香精跌左落去 , 溶左半邊面 ....
塊面由好靚仔唔洗改 , 搞到要改 ... 都算修到 , 但面目(刻線)全非 ... 睇下最接唔接到  , if not  ,  ...

POST 塊面黎睇睇啦師兄~

親人的事, 請節哀..你親人在天之靈也不想看到你難過吧!

說真的。小弟養了13年的小狗上2星期走了, 我仿似失去了一個親弟弟一樣。
再過了一星期, 我女友的爸爸也走了。雙重打擊...我也很難接受。

不過也要好好收拾心情。路也要向前走, 大家也要努力吧





自我封閉期...
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 12:03 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver