回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [五星] 慶祝三小強比KOG係電影一招K.O.廿週年
oliwa
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 19484
精華 0
積分 3
帖子 939
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-3
狀態 離線
發表於 2008-6-18 11:13 PM  資料  短消息  加為好友 
慶祝三小強比KOG係電影一招K.O.廿週年

慶祝三小強比KOG係電影一招K.O.廿週年! 五星三小強始動!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




天與地之靈   日與月之精   
山與河之氣   人與物之情
太極兩儀  五行相生相剋
宇宙乾坤  萬物相輔相成
高山流水  助我濟世為懷
賜我無窮力量
頂部
oliwa
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 19484
精華 0
積分 3
帖子 939
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-3
狀態 離線
發表於 2008-6-19 10:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 mywwwwww~ 於 2008-6-18 11:45 PM 發表


我也搞不清D名係人名定係機體o既名...
(右) 迪否夏? 特羅拉?

請問樓主o係邊到入依3隻架?? 好正!!!

E三小強由左起係: HELMINE, BARUNJA, DEVONCHA.
E三小強你e+有$$都好難買齊!

QUOTE:
原帖由 王者G 於 2008-6-19 08:44 AM 發表
E正野O黎!樓主有無性趣轉讓!

大佬咪玩我, 幾個月前volks先翻出翻HELMINE!

[ 本帖最後由 oliwa 於 2008-6-19 11:00 PM 編輯 ]





天與地之靈   日與月之精   
山與河之氣   人與物之情
太極兩儀  五行相生相剋
宇宙乾坤  萬物相輔相成
高山流水  助我濟世為懷
賜我無窮力量
頂部
oliwa
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 19484
精華 0
積分 3
帖子 939
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-3
狀態 離線
發表於 2008-6-22 07:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kog 於 2008-6-18 11:55 PM 發表
咁快就廿週年,等我又砌下五星先得...

樓主想噴漫畫版或動畫版顏色....

一定噴番漫畫版色, 動畫版D顏色好估怪, 隻 HELMINE變O左利是刲; BARUNJA就又姣婆紫又黃好難頂! 此終都係淨色先合乎永護大神DESIGN!

QUOTE:
原帖由 王者G 於 2008-6-21 08:59 AM 發表

你先咪玩我,volks幾個月前出翻HELMINE好快賣哂根本訂O吾到!令外果兩隻巳超絕版

好在我早買!

[ 本帖最後由 oliwa 於 2008-6-22 07:25 PM 編輯 ]





天與地之靈   日與月之精   
山與河之氣   人與物之情
太極兩儀  五行相生相剋
宇宙乾坤  萬物相輔相成
高山流水  助我濟世為懷
賜我無窮力量
頂部
oliwa
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 19484
精華 0
積分 3
帖子 939
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-3
狀態 離線
發表於 2008-6-23 09:41 PM  資料  短消息  加為好友 
今日決將三小強玩可動!   不過淨係買d關節技都用o左二舊水!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




天與地之靈   日與月之精   
山與河之氣   人與物之情
太極兩儀  五行相生相剋
宇宙乾坤  萬物相輔相成
高山流水  助我濟世為懷
賜我無窮力量
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 03:04 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver