回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 大陸做既 Revell
▲▲27▽▽
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 21568
精華 0
積分 5
帖子 2323
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-24
來自 僱傭軍
狀態 離線
發表於 2010-7-16 08:14 PM  資料  短消息  加為好友 
大陸做既 Revell

看看大陸做既 Revell  質數 ....      ...  X Y X Z  











[ 本帖最後由 ▲▲27▽▽ 於 2010-7-17 07:53 AM 編輯 ]

頂部
▲▲27▽▽
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 21568
精華 0
積分 5
帖子 2323
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-24
來自 僱傭軍
狀態 離線
發表於 2010-7-16 08:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cko 於 2010-7-16 09:38 PM 發表


藍盒 VF-102 質數 OK  無事     白盒 VF-41 Black Ace  就出事......

[quote]原帖由 ckpoon6026 於 2010-7-16 09:45 PM 發表

以師兄功力,執正佢碎料嚟姐



QUOTE:
原帖由 戰斧 於 2010-7-16 09:47 PM 發表

上級者向喎! ...

    認真黑仔....






條油壓柱都爆哂.... .有d 邊走哂膠   ,,,,   好難醫

頂部
▲▲27▽▽
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 21568
精華 0
積分 5
帖子 2323
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-24
來自 僱傭軍
狀態 離線
發表於 2010-7-16 09:36 PM  資料  短消息  加為好友 
quote]原帖由 cko 於 2010-7-16 10:09 PM 發表

claim 件

恭喜中獎, 禮物係呢三條 links .....


http://hsfeatures.com/features04/fa18ejc_1.htm
http://hsfeatures.com/features04/fa18ejc_2.htm
http://hsfeatures.com/fe ... [/quote]


見佢咁改法少 十年 命      ... .




quote]原帖由 松尾明 於 2010-7-16 10:22 PM 發表

佢盒18F, 都要賣二佰過外喎~~
圖中腳柱應該仲有得補救的, C兄俾心機執執佢 [/quote]


買左 240 ....
如果無得換 就要 食自已    

頂部
▲▲27▽▽
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 21568
精華 0
積分 5
帖子 2323
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-24
來自 僱傭軍
狀態 離線
發表於 2010-7-16 10:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 KY 於 2010-7-16 11:04 PM 發表

我對Revell嘅野一向冇信心

藍色盒唔係大陸做 就 Ok ,  我買過好多都無事

QUOTE:
原帖由 raymondshe 於 2010-7-16 11:19 PM 發表

呢隻係???

VF-41  Black Ace ....



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
▲▲27▽▽
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 21568
精華 0
積分 5
帖子 2323
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-24
來自 僱傭軍
狀態 離線
發表於 2010-7-16 10:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cko 於 2010-7-16 11:22 PM 發表


有啲都唔錯的,
但都係呢句.....買之前備下課好啲 ....

72, 48 18ef  ...老長個型好啲 .......

小心我呢盒 Revell  原裝無 油箱比  .. ..   淨得彈 彈 ,   

長記 就  三個油箱比哂   

要 revell 定    "下些加華" ....  自己揀

[ 本帖最後由 ▲▲27▽▽ 於 2010-7-16 11:57 PM 編輯 ]

頂部
▲▲27▽▽
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 21568
精華 0
積分 5
帖子 2323
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-24
來自 僱傭軍
狀態 離線
發表於 2010-7-16 11:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cko 於 2010-7-17 12:04 AM 發表
48的話....

ha EF 係跟4個呀 !!

我個盒revell 得一個油箱. 但有跟 mk, aa, gbu etc....


btw ...
下本係 F-18 ~~
http://www.modelart.jp/special.mp.list.001.html

係 喎, 真 係4 個       配番 2 個 去  revell 度先

頂部
▲▲27▽▽
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 21568
精華 0
積分 5
帖子 2323
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-24
來自 僱傭軍
狀態 離線
發表於 2010-7-17 06:06 AM  資料  短消息  加為好友 
睇漏左...   Revell  原來係 跟一個油箱  

QUOTE:
原帖由 Solo 於 2010-7-17 03:13 AM 發表


請問ha EF係什麼?

長記 既  F-18E , 同埋 F  呀

[ 本帖最後由 ▲▲27▽▽ 於 2010-7-17 07:25 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
▲▲27▽▽
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 21568
精華 0
積分 5
帖子 2323
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-24
來自 僱傭軍
狀態 離線
發表於 2010-7-17 08:28 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2010-7-17 08:16 AM 發表

但側聞has果隻唔可以做折翼, 但revell就可以

Has 可以做折翼,  有折翼的機關 part 提供 , 唯一唔好既係要自已切開對翼...   


Revell 本身己獨 立 分開對翼 ... ... 不過無比 折翼的機關 parts ....   

下些   定revell  , 自己諗

QUOTE:
原帖由 raymondshe 於 2010-7-17 09:17 AM 發表

Revell白盒同藍盒有冇分別ga

decal 唔 同, 產地唔同


藍盒 is   紅色 VF-102 ,  可以砌番灰色 ,  不過大陸站話舊版 VF- 102  decal  機頭 條 帶唔夠長.... ...新版己改善....

白盒   decal   係   VF-41   ,   都可以砌番灰色 VF-41   

[ 本帖最後由 ▲▲27▽▽ 於 2010-7-17 09:49 AM 編輯 ]

頂部
▲▲27▽▽
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 21568
精華 0
積分 5
帖子 2323
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-24
來自 僱傭軍
狀態 離線
發表於 2010-7-17 10:42 AM  資料  短消息  加為好友 
"下些加華"   既 超級蜂...  你夠唔夠膽自己切....







Revell  既原裝 就分好左  ,   不過 無 detail 位...    要改折翼就自己加料...




[ 本帖最後由 ▲▲27▽▽ 於 2010-7-17 12:04 PM 編輯 ]

頂部
▲▲27▽▽
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 21568
精華 0
積分 5
帖子 2323
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-24
來自 僱傭軍
狀態 離線
發表於 2010-7-17 10:53 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 raymondshe 於 2010-7-17 10:21 AM 發表

邊一隻係大陸定兩隻都係大陸啤,又或者係一批批

盒側邊有註明 邊度做     而家市面上既白盒大都係 china  做,  摸子比較多水口

藍盒既 歐洲 做,   你可以留意下 盒側邊 有寫明


頂部
▲▲27▽▽
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 21568
精華 0
積分 5
帖子 2323
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-24
來自 僱傭軍
狀態 離線
發表於 2010-7-17 04:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2010-7-17 05:15 PM 發表

咦~~ 咁買晒兩盒就天衣無縫啦

最好 二隻都買  

Revell 勝在夠平 ,也不算復雜 ,    長記賣得好貴 ,  波波賣 42X   ~   46X ....   

個價無人會 買,   就算比個 7折  都要考慮 下....  ...

頂部
▲▲27▽▽
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 21568
精華 0
積分 5
帖子 2323
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-24
來自 僱傭軍
狀態 離線
發表於 2010-7-18 05:40 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cko 於 2010-7-17 09:18 PM 發表

佢唔講的話, 都唔知 re 隻 ef 係外型上有好大問題 .....

唔理.... 當睇唔到

QUOTE:
原帖由 cko 於 2010-7-17 09:20 PM 發表


無論係美國定德國 revell 嘅 48 18ef, 都係係 大陸卑的.........

我覺得revell 藍盒既質素好d

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 08:14 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver