回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 超平補品代替 @ MegaBox
FungYup
二等兵
Rank: 1



UID 14705
精華 0
積分 1
帖子 68
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-4
狀態 離線
發表於 2009-9-5 06:13 PM  資料  短消息  加為好友 
超平補品代替 @ MegaBox

唔知o岩唔o岩大家用, 不過可以參考下

1) 18M masking tape, 超平, B&Q 2折中, 有18mm width 同12mm width, $8 同$6 再2折!!!!!!


2) B&Q樓上個間, 圖左係串珠仔的空心膠條, 金色, 可以做油壓管. $5
圖右係一D金屬片, 一般用 $5


3) 金屬釘, 可做油壓管, 或剪短做少少支撐 , $5 each


[ 本帖最後由 FungYup 於 2009-9-6 11:00 AM 編輯 ]





http://www.fungyup.com
頂部
FungYup
二等兵
Rank: 1



UID 14705
精華 0
積分 1
帖子 68
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-4
狀態 離線
發表於 2009-9-5 08:15 PM  資料  短消息  加為好友 
b&q 執喇~ 所以2折, 我仲買左D打磨既海綿沙紙咁... 一百三十幾蚊 2 折 = 29.6..... 平到呢





http://www.fungyup.com
頂部
FungYup
二等兵
Rank: 1



UID 14705
精華 0
積分 1
帖子 68
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-4
狀態 離線
發表於 2009-9-6 10:23 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2009-9-6 12:24 AM 發表
慘~~卷nittotape,我今日先在旺角買左卷3cm寬的,要賣17蚊~~

又唔好當可以完全replace宮田個隻, 我未試下, 我估無宮田D邊咁幼, 因為卷膠紙邊摸到係有痴手膠的, 摸宮田就無.
不過係大面積mask可以慳番D宮田, 唔駛用巢皮膠紙, 唔會留膠積~



btw, 隻海綿沙紙真正!!!!
尋日做大範圍打磨, 用150打磨個形, 之後用哩隻海綿沙紙100號, 磨左幾下, 即刻可以轉用1000沙紙!!!! 滑一滑!





http://www.fungyup.com
頂部
FungYup
二等兵
Rank: 1



UID 14705
精華 0
積分 1
帖子 68
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-4
狀態 離線
發表於 2009-9-6 10:25 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 frankie 於 2009-9-6 12:44 AM 發表
我都唔知KLN BAY有呢類舖

要執粒重已經咩都無  即係唔使去

唔係呀, tape同海綿沙紙仲有好多~!!!!

鑽個D就無晒了... orz





http://www.fungyup.com
頂部
FungYup
二等兵
Rank: 1



UID 14705
精華 0
積分 1
帖子 68
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-4
狀態 離線
發表於 2009-9-6 06:39 PM  資料  短消息  加為好友 
好恐怖呀!! 尋日一大籃既tape, 今日俾人掃晒!!!!

海綿沙有100, 180, 280, 400, 唔係得番好多咋, 今日再入多2張100, 3張400
我掃完400應該得番1張





http://www.fungyup.com
頂部
FungYup
二等兵
Rank: 1



UID 14705
精華 0
積分 1
帖子 68
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-4
狀態 離線
發表於 2009-9-6 08:47 PM  資料  短消息  加為好友 
沙紙我無買呀, 反正計埋通漲我一世用既sum同我而家買應該都差唔過$50元..





http://www.fungyup.com
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 03:07 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver