回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 超新手多問
珍珠仔
二等兵
Rank: 1


UID 33530
精華 0
積分 0
帖子 55
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
狀態 離線
發表於 2009-9-23 08:51 PM  資料  短消息  加為好友  添加 珍珠仔 為MSN好友 通過MSN和 珍珠仔 交談
超新手多問

第一次發貼就係問人點做,真失敗......


我想問

1.如果我想整d小至大型的件(自己整件新的)要用d咩野材料?

2.用砂紙磨水口要用咩號砂紙及用咩方法/有咩技巧?

3.如果我想滲線,可以用咩筆同埋咩顏料最好?

4.我想將把大劍加長好多(例如加長oo raiser 的gn sword 2)用咩野最好?

5.我想在一個平面的膠面上開一個大窿,要用咩工具?

6.一套砌模型的基本工具要有d咩?

7.爬文後我見ching都有畢地/原子灰的收縮問題。咁我要整多幾多比佢收縮的"泥膠"?

8.邊度買以上的材料最平,最近?(我住係沙田)


爬了好多文,但好多都不明白...

請ching教我

頂部
A.J
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30848
精華 0
積分 6
帖子 656
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-16
狀態 離線
發表於 2009-9-23 09:09 PM  資料  短消息  加為好友  添加 A.J 為MSN好友 通過MSN和 A.J 交談
1.膠板/原子灰等等既畢地
2.因個人喜好,但如果係水口既話,300-400.技巧係直接打磨
3.可用雙星既法郎油
4.膠板/原子灰等等既畢地
5.手鑽
6.模型的基本工具
7.唔識
8.旺角廣華街好齊
希望幫到你

頂部
珍珠仔
二等兵
Rank: 1


UID 33530
精華 0
積分 0
帖子 55
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
狀態 離線
發表於 2009-9-23 09:18 PM  資料  短消息  加為好友  添加 珍珠仔 為MSN好友 通過MSN和 珍珠仔 交談


QUOTE:
原帖由 A.J 於 2009-9-23 09:39 PM 發表
1.膠板/原子灰等等既畢地
2.因個人喜好,但如果係水口既話,300-400.技巧係直接打磨
3.可用雙星既法郎油
4.膠板/原子灰等等既畢地
5.手鑽
6.模型的基本工具
7.唔識
8.旺角廣華街好齊
希望幫 ...

係用邊隻膠版/原子灰?點用?

膠版最少幾多錢?

比d圖來好唔好?

[ 本帖最後由 珍珠仔 於 2009-9-23 09:52 PM 編輯 ]

頂部
【Kira-Yamato】
曹長
Rank: 2


UID 35248
精華 0
積分 0
帖子 450
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2009-9-14
來自 H.K.
狀態 離線
發表於 2009-9-23 11:47 PM  資料  短消息  加為好友 
其實樓主你係唔係真係搵過資料架

唔係話你唔可信...之不過你問o既所有問題都可以用"搜索"搵到答案囉 =.=


1.如果我想整d小至大型的件(自己整件新的)要用d咩野材料?
答: 你係唔係想問點"覆製"原件 ??

2.用砂紙磨水口要用咩號砂紙及用咩方法/有咩技巧?
答: 真係無咩技巧可言.

3.如果我想滲線,可以用咩筆同埋咩顏料最好?
答: 星星法郎油.  筆我自己用"面相筆"
p.s. 記得開稀d油


4.我想將把大劍加長好多(例如加長oo raiser 的gn sword 2)用咩野最好?
答: 你係唔係講o既點加長個"尖"位? 如果係就畢地or原子灰.
膠板其實都得. 不過以raisor把劍黎講新手唔見意咁做~~


5.我想在一個平面的膠面上開一個大窿,要用咩工具?
答: 細窿 = 手鑽 . 大窿 = 用筆刀+打磨 (其實市面上有個叫"圓規刀"o既野,不過唔見意買)

6.一套砌模型的基本工具要有d咩?
答: 邊有基本唔基本...........只係素組o既話一個"斜口鉗"+"磨沙紙"就得~~

7.爬文後我見ching都有畢地/原子灰的收縮問題。咁我要整多幾多比佢收縮的"泥膠"?
答: 這個問題我真係唔知可以點答你, 唔同o既地方份量都唔同.
tips: 用多好過小囉~ 多左可以收修補返呀ma


8.邊度買以上的材料最平,最近?(我住係沙田)
答: 旺角廣華街啦~~
p.s.: 講真如果你問得以上o既問題我諗你連模型都無. 要一次過買曬所有野都唔平  (得罪曬)



樓主我見意你先去買一本叫"野本憲一模型研究所"o既書, 入面有曬圖應該幾岩你用





Pending Models

MG Strike gundam ~ 10%
SD 自護 ~ 30%
1/1700 IHM-BB01 Minerva ~0%
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-9-23 11:56 PM  資料  短消息  加為好友 
新手就唔好諗咩野改造. 正正經經砌好幾盒模型先.





路過既厚多士
頂部
珍珠仔
二等兵
Rank: 1


UID 33530
精華 0
積分 0
帖子 55
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
狀態 離線
發表於 2009-9-24 02:36 PM  資料  短消息  加為好友  添加 珍珠仔 為MSN好友 通過MSN和 珍珠仔 交談
其實我之前都砌過唔少模型
而家想試下改野
只係未試過改模型,所以我自認超新手

其它上色等步驟都試過...
話晒新手總有第一步要踏出!

頂部
珍珠仔
二等兵
Rank: 1


UID 33530
精華 0
積分 0
帖子 55
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
狀態 離線
發表於 2009-9-24 02:40 PM  資料  短消息  加為好友  添加 珍珠仔 為MSN好友 通過MSN和 珍珠仔 交談


QUOTE:
原帖由 【Kira-Yamato】 於 2009-9-24 12:17 AM 發表
其實樓主你係唔係真係搵過資料架

唔係話你唔可信...之不過你問o既所有問題都可以用"搜索"搵到答案囉 =.=


1.如果我想整d小至大型的件(自己整件新的)要用d咩野材料?
答: 你係唔係想問點" ...

Kira-Yamato:其實樓主你係唔係真係搵過資料架

唔係話你唔可信...之不過你問o既所有問題都可以用"搜索"搵到答案囉 =.=

我係爬過文,但全部都唔明,我d想了解多d,唔想浪費d錢



第一題:

我唔係想覆製原件

係自己整一個新件

[ 本帖最後由 珍珠仔 於 2009-9-24 03:14 PM 編輯 ]

頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2009-9-24 02:41 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 珍珠仔 於 2009-9-24 03:06 PM 發表
其實我之前都砌過唔少模型
而家想試下改野
只係未試過改模型,所以我自認超新手

其它上色等步驟都試過...
話晒新手總有第一步要踏出!

第一步就係post d成品出黎睇下有咩要改進~





頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2009-9-24 02:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 珍珠仔 於 2009-9-24 03:06 PM 發表
其實我之前都砌過唔少模型
而家想試下改野
只係未試過改模型,所以我自認超新手

其它上色等步驟都試過...
話晒新手總有第一步要踏出!

咁post啲成品黎俾大家過目





轉虧為"型"
頂部
珍珠仔
二等兵
Rank: 1


UID 33530
精華 0
積分 0
帖子 55
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
狀態 離線
發表於 2009-9-24 02:50 PM  資料  短消息  加為好友  添加 珍珠仔 為MSN好友 通過MSN和 珍珠仔 交談


QUOTE:
原帖由 woo 於 2009-9-24 03:11 PM 發表

咁post啲成品黎俾大家過目

d post 好似有d離題......

好大家等等,等我影d相先...

頂部
Devil
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17019
精華 3
積分 5
帖子 1883
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-27
來自 冇果樣整果樣的搖籃
狀態 離線
發表於 2009-9-24 02:54 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
其實如果想整件新的
應該大部份你問的問題都已經面對過ga啦
入返正題

如果想整件新的
即是要無中生有
咁要睇下你係想整D咩野
如果有實物參考的
可以post D 相上黎畀各位師兄研究下
如果係自己構思的
可以先 draft 張圖,將作品實體化左先
再一步步開始

材料方面,就視乎你的作品性質及類型而定





KURE NISMO GT-R   ---------------------- 100%
1/24 98 WRC TOYOTA COROLLA -----100%
1/24 ALEX LANCER EVOLUTION VII 100%
F1 Lotus 107 Ford 體驗砌 -------- 2%
https://www.facebook.com/sammy.leung.31
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-9-24 03:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 珍珠仔 於 2009-9-24 02:50 PM 發表



d post 好似有d離題......

好大家等等,等我影d相先...

2.用砂紙磨水口要用咩號砂紙及用咩方法/有咩技巧?

3.如果我想滲線,可以用咩筆同埋咩顏料最好?

5.我想在一個平面的膠面上開一個大窿,要用咩工具?

6.一套砌模型的基本工具要有d咩?


兄台, 我見你問得呢4條問題, 我真係好相信你係一位新手. 呢幾條可以講係"基本中既基本問題"都要問, 你就想玩改造, 教你改就真係害左你了. 當然, 如果你係金錢上冇任何制爪, 有失敗等如食生菜既態度, 咁就請隨便了.





路過既厚多士
頂部
【Kira-Yamato】
曹長
Rank: 2


UID 35248
精華 0
積分 0
帖子 450
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2009-9-14
來自 H.K.
狀態 離線
發表於 2009-9-24 09:39 PM  資料  短消息  加為好友 
vampire兄講野真係一針見血

不過我諗樓主你影幾張相問下o既話, 應該會有你想要o既答應~
p.s. 見意樓主平平地買隻sd玩下改裝,學下d基本技巧.... 有時d野做多幾次就自然會"精"





Pending Models

MG Strike gundam ~ 10%
SD 自護 ~ 30%
1/1700 IHM-BB01 Minerva ~0%
頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-9-24 09:44 PM  資料  短消息  加為好友 
砌過好多模型就唔會問呢d問題啦...

2.用砂紙磨水口要用咩號砂紙及用咩方法/有咩技巧?

3.如果我想滲線,可以用咩筆同埋咩顏料最好?

5.我想在一個平面的膠面上開一個大窿,要用咩工具?

6.一套砌模型的基本工具要有d咩?

係呢個壇,post野都要上色啦.....
不如買d初級篇既模型書睇下先

[ 本帖最後由 小杰 於 2009-9-24 10:17 PM 編輯 ]

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-9-24 09:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 【Kira-Yamato】 於 2009-9-24 10:09 PM 發表
vampire兄講野真係一針見血

不過我諗樓主你影幾張相問下o既話, 應該會有你想要o既答應~
p.s. 見意樓主平平地買隻sd玩下改裝,學下d基本技巧.... 有時d野做多幾次就自然會"精"

SD先係最難搞........

頂部
【Kira-Yamato】
曹長
Rank: 2


UID 35248
精華 0
積分 0
帖子 450
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2009-9-14
來自 H.K.
狀態 離線
發表於 2009-9-25 12:35 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #15 小杰 的帖子

都唔會o既~
跟返樓住所講o既加長減短, 做下無縫咁. sd無骨架應該會好多位可以落手~

始終佢都係新手,可以改o既範圍布限~~~ 玩下sd無錯架啦  





Pending Models

MG Strike gundam ~ 10%
SD 自護 ~ 30%
1/1700 IHM-BB01 Minerva ~0%
頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-9-25 04:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 【Kira-Yamato】 於 2009-9-25 01:05 PM 發表
都唔會o既~
跟返樓住所講o既加長減短, 做下無縫咁. sd無骨架應該會好多位可以落手~

始終佢都係新手,可以改o既範圍布限~~~ 玩下sd無錯架啦  

SD咁多偷膠,分色又差,
SD技巧先係最高,唔好信我
HG夠無骨啦

[ 本帖最後由 小杰 於 2009-9-25 05:13 PM 編輯 ]

頂部
斗魂
軍曹
Rank: 2


UID 31949
精華 1
積分 11
帖子 328
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-27
狀態 離線
發表於 2009-9-25 04:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2009-9-25 05:04 PM 發表


SD咁多偷膠,分色又差,
SD技巧先係最高,唔好信囉
HG夠無骨啦

如果玩三國個d仲死遮膠紙會死人的
以前我都以為sd好 不過最後比我封印左盒野

真係初玩噴油 其實mg都唔錯而家d分件又好 不過唔好咁快搵d高難度挑戰
即係大背包或者新安洲多花紋

[ 本帖最後由 斗魂 於 2009-9-25 05:16 PM 編輯 ]

頂部
alexlee2
少佐
Rank: 4


UID 20670
精華 0
積分 1
帖子 7092
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-31
狀態 離線
發表於 2009-9-25 10:37 PM  資料  短消息  加為好友 
1. 小學勞作堂無教你 廢物利用 !!

日本D大師 木工, 石刻, 陶瓷, 銅像 都係小至大型的件 喎,

LEGO ....

$10店有d 安全黏土 俾你練習

[ 本帖最後由 alexlee2 於 2009-9-25 11:16 PM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 05:50 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver