回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [SD] [觀星者]電擊始動
a365448103
上等兵
Rank: 2


UID 19505
精華 0
積分 2
帖子 298
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-4
狀態 離線
發表於 2008-7-10 08:18 PM  資料  短消息  加為好友 
[觀星者]電擊始動

今次第一次整野參加電擊希望大家比少少意見~~
我想用銀色畫邊滲色,不知道好不好呢?比D意見~~
仲有D本來灰色的零件,我想用番灰色但係不知道好不好,所以大家比少少意見睇下用其他顔色好唔好~
多謝嗮~


聼日仲有,未搞掂~



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
a365448103
上等兵
Rank: 2


UID 19505
精華 0
積分 2
帖子 298
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-4
狀態 離線
發表於 2008-7-10 08:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 popoandrew 於 2008-7-10 08:28 PM 發表
灰色件滲銀色線?
好唔明顯個wor...

吾會,如果原本灰色打算用番灰色的話,我會用黑色滲囉。
黑色地方我會滲銀色線。

頂部
a365448103
上等兵
Rank: 2


UID 19505
精華 0
積分 2
帖子 298
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-4
狀態 離線
發表於 2008-7-10 08:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 edo 於 2008-7-10 08:42 PM 發表
555 觀星555 ?!

最近見哥哥睇懞面超人555 突然有此唸法~
整個黑色的~

頂部
a365448103
上等兵
Rank: 2


UID 19505
精華 0
積分 2
帖子 298
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-4
狀態 離線
發表於 2008-7-10 08:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 popoandrew 於 2008-7-10 08:53 PM 發表
樓主係咪青年組?

唔係咁多人整SD

吾係~,乜女仔可以參加青年組?我唔知道wo

頂部
a365448103
上等兵
Rank: 2


UID 19505
精華 0
積分 2
帖子 298
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-4
狀態 離線
發表於 2008-7-10 09:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gp01a 於 2008-7-10 09:02 PM 發表
相信完成後一定很好,黑色的觀星者呀!

多謝欣賞,伊加整緊隻腳,用補土補番,本來係想用自由樹脂凹模,但係后尾覺得好核突,所以就無用到。伊加就就咁補土囉。
哎~ 有排整。
我覺得D灰色噴番灰色唔靚,有無D好提議阿?用咩色好?

頂部
a365448103
上等兵
Rank: 2


UID 19505
精華 0
積分 2
帖子 298
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-4
狀態 離線
發表於 2008-7-10 09:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 蘿莉魂 於 2008-7-10 09:44 PM 發表

我認為係得的=w=.

但係我已經報佐

頂部
a365448103
上等兵
Rank: 2


UID 19505
精華 0
積分 2
帖子 298
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-4
狀態 離線
發表於 2008-7-10 11:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sdcwan006 於 2008-7-10 10:22 PM 發表
  好似 555

加油~~

多謝,我會加油~

頂部
a365448103
上等兵
Rank: 2


UID 19505
精華 0
積分 2
帖子 298
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-4
狀態 離線
發表於 2008-7-11 12:00 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sdcwan006 於 2008-7-10 11:13 PM 發表
  網上找的參考~

多謝wo,不過我唸我同伊隻有少許分別我條天綫會用番黃色囉。不過都多謝你比意見。

頂部
a365448103
上等兵
Rank: 2


UID 19505
精華 0
積分 2
帖子 298
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-4
狀態 離線
發表於 2008-7-11 12:16 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 1d20 於 2008-7-11 12:14 AM 發表
報左+有名就會有通知了……
唔駛擔心

嗯,知道,多謝

頂部
a365448103
上等兵
Rank: 2


UID 19505
精華 0
積分 2
帖子 298
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-4
狀態 離線
發表於 2008-7-11 12:40 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 LifeAfterDeath 於 2008-7-11 12:36 AM 發表
support... but question... what happen to your photos? seem odd to me...

英文不是好好,用中文ok嗎?

頂部
a365448103
上等兵
Rank: 2


UID 19505
精華 0
積分 2
帖子 298
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-4
狀態 離線
發表於 2008-7-11 12:41 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 LifeAfterDeath 於 2008-7-11 12:40 AM 發表


I know... that is why I want to ask... cux I saw some of her photos b4 isn't like this...

我係用手機影,所以的質素不是很好

頂部
a365448103
上等兵
Rank: 2


UID 19505
精華 0
積分 2
帖子 298
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-4
狀態 離線
發表於 2008-7-11 12:46 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 popoandrew 於 2008-7-11 12:30 AM 發表



黑白雙「殺」

我唸我不會黑白雙刹囉,一隻已經整到我好[撈搞],兩隻。。。 不如殺左我算數~~
同埋純白色好難睇,兩隻加埋好似黑白無常甘~唔吉利~

頂部
a365448103
上等兵
Rank: 2


UID 19505
精華 0
積分 2
帖子 298
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-4
狀態 離線
發表於 2008-7-11 12:50 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hum994 於 2008-7-11 12:47 AM 發表


原色ge 觀星者同黑西
根本就係黑白無常

似天使同惡魔多少少~
不過亦都似新娘同新郎~~

頂部
a365448103
上等兵
Rank: 2


UID 19505
精華 0
積分 2
帖子 298
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-4
狀態 離線
發表於 2008-7-11 12:53 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hum994 於 2008-7-11 12:49 AM 發表


身在火海都預左燒傷架啦~

渣古已是舊作~一年無整啦,為左考大學無計啦~一定要犧牲少少~

頂部
a365448103
上等兵
Rank: 2


UID 19505
精華 0
積分 2
帖子 298
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-4
狀態 離線
發表於 2008-7-11 12:58 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hum994 於 2008-7-11 12:55 AM 發表


梗係考大學重要d啦~
考唔到ge後果好可能係:
一係冇錢砌, 一係冇時間砌

其實係冇時間砌機會大少少

頂部
a365448103
上等兵
Rank: 2


UID 19505
精華 0
積分 2
帖子 298
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-4
狀態 離線
發表於 2008-7-11 12:59 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 batis_darren 於 2008-7-11 12:57 AM 發表
arm ge讀書係重要

模型ni d係有時間先整ge.
起碼我係gum
再加上留學生,資源唔多∼.∼
自己可以砌ge時間好小
所以都係睇你地d大師級作品多la

我係初出茅廬,初哥不算大師啦,他們才是真正的大師

頂部
a365448103
上等兵
Rank: 2


UID 19505
精華 0
積分 2
帖子 298
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-4
狀態 離線
發表於 2008-7-11 01:01 AM  資料  短消息  加為好友 
其實一個黑色,一個白色都可以整個Wedding作爲背景wo ~
有得啉

頂部
a365448103
上等兵
Rank: 2


UID 19505
精華 0
積分 2
帖子 298
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-4
狀態 離線
發表於 2008-7-11 01:11 AM  資料  短消息  加為好友 
我琴日都開始do summer job 做文員~
我朝9晚5,不過個老世成日都同我講野,好煩~

頂部
a365448103
上等兵
Rank: 2


UID 19505
精華 0
積分 2
帖子 298
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-4
狀態 離線
發表於 2008-7-11 01:13 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 LifeAfterDeath 於 2008-7-11 01:11 AM 發表


no need to say sorry... is just kidding man... chill down

點解我個帖變左吹水貼?

頂部
a365448103
上等兵
Rank: 2


UID 19505
精華 0
積分 2
帖子 298
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-4
狀態 離線
發表於 2008-7-11 01:15 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 LifeAfterDeath 於 2008-7-11 01:13 AM 發表


is it a guy?

係個男人~30幾嵗,我估

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 05:18 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver