回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 旺角某首辨店開倉事一問
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2010-7-15 11:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 凶首 於 2010-7-15 11:42 PM 發表
開倉日一定要買正貨?
又笑左
好睇過吸血鬼呀!

原來有人去開倉係為買次貨o既 咁唔阻你啦, 你去買你既次貨啦.. 好行夾唔送啦.. 安心上路啦...





路過既厚多士
頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2010-7-15 11:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2010-7-16 01:12 AM 發表


原來有人去開倉係為買次貨o既 咁唔阻你啦, 你去買你既次貨啦.. 好行夾唔送啦.. 安心上路啦...

佢番大陸買嘛

頂部
凶首
平民
Rank: 1



UID 36772
精華 0
積分 0
帖子 41
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-30
狀態 離線
發表於 2010-7-15 11:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 anthonyyung 於 2010-7-16 01:08 AM 發表
你推呢個post真係冇好處ga wor

我可以話佢地唔係好人^.^
我又唔係佢地d人!
只不過你睇完佢地d post想回下,
d大叔叔真係以為女好蝦
佢地都傻傻地

頂部
anthonyyung
壹等兵
Rank: 1



UID 31651
精華 0
積分 1
帖子 119
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-6
狀態 離線
發表於 2010-7-15 11:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 凶首 於 2010-7-16 01:10 AM 發表

又笑左
我又唔識你
你用下腦啦
可以講你一世都古唔到
因為同我都未見過!
但我可以問下人!
又知你係邊個..
不過!
我可以講我識你的朋友!
朋友,我可以講我真係女^.^
你一定要信 ...

鬼唔知咩
你搵我定我搵你都一定唔難
不過你唔會係女

頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2010-7-16 12:01 AM  資料  短消息  加為好友 
呵欠~ 你遊花園到咁遠好悶 ar~

講返 "水禾田", 我當年都俾佢咬過, 佢最鐘意 Quote d 新聞過黎, 但例牌傾傾下唔啱傾就人身攻擊, 而佢個人又好得閒, 可以不斷 CAP 圖, 我試過回佢文, 一分鐘內修改咗三次, 佢可以 CAP 哂我點改野, 跟住大做文章...





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
凶首
平民
Rank: 1



UID 36772
精華 0
積分 0
帖子 41
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-30
狀態 離線
發表於 2010-7-16 12:06 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 anthonyyung 於 2010-7-16 01:16 AM 發表

鬼唔知咩
你搵我定我搵你都一定唔難
不過你唔會係女

你識得多唔多女
已經講完
你唔信都得!

[ 本帖最後由 凶首 於 2010-7-16 01:31 AM 編輯 ]

頂部
凶首
平民
Rank: 1



UID 36772
精華 0
積分 0
帖子 41
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-30
狀態 離線
發表於 2010-7-16 12:07 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2010-7-16 01:12 AM 發表


原來有人去開倉係為買次貨o既 咁唔阻你啦, 你去買你既次貨啦.. 好行夾唔送啦.. 安心上路啦...

你以為吸血鬼真係講你呀!
你冇人咁靘仔lor
你睇你邊有女呀!
我個fd真係笑死左
係串你呀!
叔叔

頂部
anthonyyung
壹等兵
Rank: 1



UID 31651
精華 0
積分 1
帖子 119
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-6
狀態 離線
發表於 2010-7-16 12:10 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2010-7-16 01:19 AM 發表
呵欠~ 你遊花園到咁遠好悶 ar~

講返 "水禾田", 我當年都俾佢咬過, 佢最鐘意 Quote d 新聞過黎, 但例牌傾傾下唔啱傾就人身攻擊, 而佢個人又好得閒, 可以不斷 CAP 圖, 我試過回佢文, 一分鐘內修改 ...


佢咁得閒....

頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2010-7-16 12:12 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 凶首 於 2010-7-16 01:25 AM 發表

你以為吸血鬼真係講你呀!
你冇人咁靘仔lor
你睇你邊有女呀!
我個fd真係笑死左
係串你呀!
叔叔

咁 "水禾田" 咪要叫伯伯... 咁佢又真不折不扣一個維園阿伯黎~





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2010-7-16 12:15 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 anthonyyung 於 2010-7-16 01:28 AM 發表


佢咁得閒....

傳聞佢係政府供養, 所以真係可以好得閒 ga~





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
凶首
平民
Rank: 1



UID 36772
精華 0
積分 0
帖子 41
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-30
狀態 離線
發表於 2010-7-16 12:17 AM  資料  短消息  加為好友 
你講d野可唔可以潮d呀
好傻仔
你真係覺得我係水禾田"
sorry笑左
好搞野!!
sorry
你幻想多d啦!

頂部
凶首
平民
Rank: 1



UID 36772
精華 0
積分 0
帖子 41
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-30
狀態 離線
發表於 2010-7-16 12:19 AM  資料  短消息  加為好友 
我知唔知邊個玩你呀
我係水禾田"

頂部
anthonyyung
壹等兵
Rank: 1



UID 31651
精華 0
積分 1
帖子 119
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-6
狀態 離線
發表於 2010-7-16 12:19 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2010-7-16 01:33 AM 發表

傳聞佢係政府供養, 所以真係可以好得閒 ga~

浪費公帑

頂部
凶首
平民
Rank: 1



UID 36772
精華 0
積分 0
帖子 41
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-30
狀態 離線
發表於 2010-7-16 12:21 AM  資料  短消息  加為好友 
不過88唔俾政府供養我

頂部
凶首
平民
Rank: 1



UID 36772
精華 0
積分 0
帖子 41
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-30
狀態 離線
發表於 2010-7-16 12:22 AM  資料  短消息  加為好友 
你講51呀
呀!
乜唔係講模型咩
sorry!

頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2010-7-16 12:23 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 凶首 於 2010-7-16 01:35 AM 發表
你講d野可唔可以潮d呀
好傻仔
你真係覺得我係水禾田"
sorry笑左
好搞野!!
sorry
你幻想多d啦!

睇左兩集.....呀唔係....係兩日.......真係忍唔住要回post.........

我相信普遍女仔係唔會隨隨便便將自己個facebook放上論壇視眾  (除非係對自己充滿信心 )

同埋斷估都唔會改埋d咁既名呱 .....最起碼唔會迫d板友相信 (你) 自己係女性

[我唔係搵交嘈, 都唔係話想幫邊個,  只係好想講依段說話 ]

[ 本帖最後由 龍千影 於 2010-7-16 01:47 AM 編輯 ]





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
凶首
平民
Rank: 1



UID 36772
精華 0
積分 0
帖子 41
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-30
狀態 離線
發表於 2010-7-16 12:24 AM  資料  短消息  加為好友 
真係古你唔到lor!

頂部
anthonyyung
壹等兵
Rank: 1



UID 31651
精華 0
積分 1
帖子 119
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-6
狀態 離線
發表於 2010-7-16 12:26 AM  資料  短消息  加為好友 
某人眼中
大家係傻仔

大家眼中
某人係傻仔

頂部
凶首
平民
Rank: 1



UID 36772
精華 0
積分 0
帖子 41
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-30
狀態 離線
發表於 2010-7-16 12:29 AM  資料  短消息  加為好友 
我d fd真係睇到笑左..!
唔話你地知點解

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2010-7-16 12:29 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 anthonyyung 於 2010-7-16 12:10 AM 發表


佢咁得閒....

人地有病麻, 食緊政府錢.





路過既厚多士
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 05:46 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver