回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 小弟不才~工具數問~
EXV
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29762
精華 0
積分 30
帖子 715
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-22
狀態 離線
發表於 2009-10-12 07:43 PM  資料  短消息  加為好友  添加 EXV 為MSN好友 通過MSN和 EXV 交談
小弟不才~工具數問~

小弟買左幾樣模型用品~~
望各師兄指教~~
首先gaia ex-06~係有咩用架?

這隻aa膠好用嗎~要黎痴bb改關節~

呢隻砂紙有無師兄用過~可以唔用水就咁磨嗎~~

以上望各師兄可幫忙解答~





得閒黎睇下野啦~~
http://hk.myblog.yahoo.com/exv_edo
頂部
EXV
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29762
精華 0
積分 30
帖子 715
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-22
狀態 離線
發表於 2009-10-12 10:45 PM  資料  短消息  加為好友  添加 EXV 為MSN好友 通過MSN和 EXV 交談


QUOTE:
原帖由 密斯威爾 於 2009-10-12 11:06 PM 發表
師兄..你買之前唔問清楚先.....
第一張相係日本一隻出名既油性油~佢其實係俾噴鎗用....不過手油都得..只係有筆觸...
第二張係萬能膠...佢係可以痴膠..不過小心會令d膠起白化....
第三張係水磨沙紙~佢 ...

多謝師兄既解答~
第一張相我知係油~我想知佢點用佢先會發揮最大既效果同埋佢會有咩效果~~例如溝落透明油度?會有蛍光or夜光?
其實我都去過gaia既website度睇~只係d日文唔多明白~同埋佢無範例~~
請問師兄有無試過用呢隻油~如果用過~可以話我知佢既效果係點嗎??
第二張多謝師兄既解答~我就係想知佢會唔會白化~~
第三張都多謝師兄既解答~~明白晒~~





得閒黎睇下野啦~~
http://hk.myblog.yahoo.com/exv_edo
頂部
EXV
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29762
精華 0
積分 30
帖子 715
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-22
狀態 離線
發表於 2009-10-13 09:26 AM  資料  短消息  加為好友  添加 EXV 為MSN好友 通過MSN和 EXV 交談
回復 #5 大佬John 的帖子

哈哈~個日本人話噴完之後完全無改變喎~~
死火囉~~好似無咩用咁添~~





得閒黎睇下野啦~~
http://hk.myblog.yahoo.com/exv_edo
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 03:05 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver