回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] 應該電到, 青年組 : 渣古移動疉堡 #103更新
fearofdeath
上等兵
Rank: 2


UID 19172
精華 0
積分 1
帖子 252
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-28
狀態 離線
發表於 2008-6-8 12:48 PM  資料  短消息  加為好友 
應該電到, 青年組 : 渣古移動疉堡 #103更新



下兩個星期考試
計埋得36日模型工作天
唔知搞5搞得掂
平常心啦


畢竟只是第二次玩改造
傷眼勿怪




歸正題






先分件









用1:100粒粒+電線+鐵線改管





未打磨完

[ 本帖最後由 fearofdeath 於 2008-7-30 01:57 AM 編輯 ]

頂部
fearofdeath
上等兵
Rank: 2


UID 19172
精華 0
積分 1
帖子 252
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-28
狀態 離線
發表於 2008-6-8 03:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 正樹 於 2008-6-8 01:47 PM 發表
加油

油壓的想法很有趣

多謝,

你的Ξ gundam我一直留意緊

頂部
fearofdeath
上等兵
Rank: 2


UID 19172
精華 0
積分 1
帖子 252
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-28
狀態 離線
發表於 2008-6-8 05:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 manyatlong 於 2008-6-8 04:35 PM 發表
油壓會唔會高左d???

基於改完後整體外觀, 高D有D霸氣

頂部
fearofdeath
上等兵
Rank: 2


UID 19172
精華 0
積分 1
帖子 252
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-28
狀態 離線
發表於 2008-6-13 05:51 PM  資料  短消息  加為好友 
考試中
不過得閒整下


D邊位好難磨得直



仲磨緊

頂部
fearofdeath
上等兵
Rank: 2


UID 19172
精華 0
積分 1
帖子 252
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-28
狀態 離線
發表於 2008-6-13 07:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 LifeAfterDeath 於 2008-6-13 05:53 PM 發表
Support... looking great... I like the idea of using MG parts for the power core...

多謝先
D變態野仲未開始呀

頂部
fearofdeath
上等兵
Rank: 2


UID 19172
精華 0
積分 1
帖子 252
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-28
狀態 離線
發表於 2008-6-14 07:30 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2008-6-13 11:30 PM 發表


你試下係左右兩面既混合地位置,係『面』度加塊膠板,咁就方便d打磨and修改外形

多謝千忍亨的教導

頂部
fearofdeath
上等兵
Rank: 2


UID 19172
精華 0
積分 1
帖子 252
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-28
狀態 離線
發表於 2008-6-15 12:22 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 LifeAfterDeath 於 2008-6-14 12:27 AM 發表


really then "Show me the money"

ha, I am just the newbie, very little experience and technique  but little crazy thinking

頂部
fearofdeath
上等兵
Rank: 2


UID 19172
精華 0
積分 1
帖子 252
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-28
狀態 離線
發表於 2008-6-15 10:44 PM  資料  短消息  加為好友 
瘋狂的東西開始





膠版未搭完,所以它暫時似個貨櫃

頂部
fearofdeath
上等兵
Rank: 2


UID 19172
精華 0
積分 1
帖子 252
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-28
狀態 離線
發表於 2008-6-15 11:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 囂糕 於 2008-6-15 11:03 PM 發表
貨櫃型渣古?
定雪櫃渣古?

咪玩啦, 死仔

你知既

頂部
fearofdeath
上等兵
Rank: 2


UID 19172
精華 0
積分 1
帖子 252
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-28
狀態 離線
發表於 2008-6-15 11:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 DayNight 於 2008-6-15 11:32 PM 發表
恕我呢個新手多言 ..
係咪改到好似陸戰咁 ? 定係 ... 高機動裝置 ?!

呃....都唔係

不如睇落去啦, 就知ga la



註: 我都係新手呀, 第二次玩改裝咋,

頂部
fearofdeath
上等兵
Rank: 2


UID 19172
精華 0
積分 1
帖子 252
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-28
狀態 離線
發表於 2008-6-15 11:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 popoandrew 於 2008-6-15 11:37 PM 發表
到時一定好搶鏡

不敢當 不敢當

QUOTE:
原帖由 齋胡 於 2008-6-15 11:39 PM 發表

係咪想整
YRMS-106+BL-85X
高渣古TR2-"BLGWLG"


講落而家係有D似

QUOTE:
原帖由 囂糕 於 2008-6-15 11:39 PM 發表

大家唔洗估啦
無可能估到

呢D野話5埋架, 除非睇個我張"絕密設計圖"XDDDD

QUOTE:
原帖由 popoandrew 於 2008-6-15 11:40 PM 發表



一定係整長毛渣古!


頂部
fearofdeath
上等兵
Rank: 2


UID 19172
精華 0
積分 1
帖子 252
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-28
狀態 離線
發表於 2008-6-21 10:11 PM  資料  短消息  加為好友 
考完試啦, 進度可以快D了



頂部
fearofdeath
上等兵
Rank: 2


UID 19172
精華 0
積分 1
帖子 252
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-28
狀態 離線
發表於 2008-6-21 11:06 PM  資料  短消息  加為好友 



頂部
fearofdeath
上等兵
Rank: 2


UID 19172
精華 0
積分 1
帖子 252
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-28
狀態 離線
發表於 2008-7-11 12:25 AM  資料  短消息  加為好友 
做到死死下








頂部
fearofdeath
上等兵
Rank: 2


UID 19172
精華 0
積分 1
帖子 252
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-28
狀態 離線
發表於 2008-7-11 12:32 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 LifeAfterDeath 於 2008-7-11 12:27 AM 發表
wow... start looking great... really really look forward to see it complete...

Thanks~ Lots of works to do.

QUOTE:
原帖由 popoandrew 於 2008-7-11 12:27 AM 發表


嘩...
睇嚟你仲趕過我


不過好型
加油!!!!

要預番一星期做detail, 一星期噴油
好趕好趕

頂部
fearofdeath
上等兵
Rank: 2


UID 19172
精華 0
積分 1
帖子 252
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-28
狀態 離線
發表於 2008-7-12 12:12 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 popoandrew 於 2008-7-11 12:35 AM 發表



一齊趕!!!

趕呀趕呀

QUOTE:
原帖由 斷線寬頻 於 2008-7-11 12:53 AM 發表
WOW
今年起碼有2隻4腳爬爬睇

55

QUOTE:
原帖由 模型怪 於 2008-7-11 01:17 AM 發表
4隻腳既渣古~ 祝樓主早日完工~

我都想, 唔想搞到 last minute

QUOTE:
原帖由 allenjm 於 2008-7-11 12:12 PM 發表
BIG MOVIE窝 难道学79G一样都有个书包 做学生哥

不太明白

QUOTE:
原帖由 Amazingman 於 2008-7-11 03:43 PM 發表
有趣有趣!但工程都幾巨大。加油呀!時間係唔會等人架!

知道了

QUOTE:
原帖由 Laion 於 2008-7-11 04:01 PM 發表
好似好得意咁wor~~
加油努力呀!!!

thx

QUOTE:
原帖由 chenmymic 於 2008-7-11 09:28 PM 發表
好型啊,快D做好啦,好期待个成品



QUOTE:
原帖由 囂糕 於 2008-7-11 09:28 PM 發表

請問邊2隻?

另外隻九尾呀!

頂部
fearofdeath
上等兵
Rank: 2


UID 19172
精華 0
積分 1
帖子 252
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-28
狀態 離線
發表於 2008-7-14 09:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 crabchiu 於 2008-7-13 03:15 AM 發表
唔好急﹗你隻係正野來的。

如果趕電擊而粗製濫做,就浪費了咁好的構思了﹗﹗

俾心機做,每部份都慢慢撚呀﹗﹗

知道了, 多謝大大的良言

頂部
fearofdeath
上等兵
Rank: 2


UID 19172
精華 0
積分 1
帖子 252
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-28
狀態 離線
發表於 2008-7-14 09:48 PM  資料  短消息  加為好友 
整緊地台


其他的件, 全都修緊形, 進入打磨地獄
待磨好才post 上來了

頂部
fearofdeath
上等兵
Rank: 2


UID 19172
精華 0
積分 1
帖子 252
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-28
狀態 離線
發表於 2008-7-14 10:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 s044a20 於 2008-7-14 10:24 PM 發表
我的電擊重STOP在改做之前
一齊趕

至少留一星期噴油, 快手快手

頂部
fearofdeath
上等兵
Rank: 2


UID 19172
精華 0
積分 1
帖子 252
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-28
狀態 離線
發表於 2008-7-15 11:52 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kos 於 2008-7-14 11:16 PM 發表
IDEA 超正, 師兄努力呀!

我未夠班做師兄  我是如假包換的新手呀

QUOTE:
原帖由 gp01a 於 2008-7-14 11:19 PM 發表
在下的電擊作都還未改好!在下明天要努力!
看來很多人都在趕工中!

努力中

QUOTE:
原帖由 隱藏人物 於 2008-7-14 11:22 PM 發表
地台幅相影到有d 似3件公司三文治

真係有D似
因為未鋪原子灰上面呀

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 07:13 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver