回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] 08電撃作MG SAZABI"閃耀之紅" 31/7 last更新 加左會場完成相
九紋龍
二等兵
Rank: 1


UID 1820
精華 0
積分 2
帖子 91
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2004-11-13
來自 Fanling
狀態 離線
發表於 2008-5-9 10:27 PM  資料  短消息  加為好友  添加 九紋龍 為MSN好友 通過MSN和 九紋龍 交談 ICQ 狀態
08電撃作MG SAZABI"閃耀之紅" 31/7 last更新 加左會場完成相

見到咁多人開左工 我手癢癢都開始整~廢事好似上件隻s.f咁 拎到會場先砌番好佢-.-...
整左一星期左右...但因為要返工 剩係做到咁多先~
今次用MG SAZABI+NEOGRADE改件 未打磨 未補夾口 仲有好多好多野未整...

[ 本帖最後由 九紋龍 於 2008-7-31 09:37 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
九紋龍
二等兵
Rank: 1


UID 1820
精華 0
積分 2
帖子 91
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2004-11-13
來自 Fanling
狀態 離線
發表於 2008-5-9 10:32 PM  資料  短消息  加為好友  添加 九紋龍 為MSN好友 通過MSN和 九紋龍 交談 ICQ 狀態
係呀!!!
今年青年組有好多勁人...

頂部
九紋龍
二等兵
Rank: 1


UID 1820
精華 0
積分 2
帖子 91
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2004-11-13
來自 Fanling
狀態 離線
發表於 2008-5-9 11:21 PM  資料  短消息  加為好友  添加 九紋龍 為MSN好友 通過MSN和 九紋龍 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 himama 於 2008-5-9 11:06 PM 發表

即係咩意思,如果我有23首辨件只係用22件得唔得???

即係成隻作品只可以用首辨改件(即係mg+首辨改件果種)...

頂部
九紋龍
二等兵
Rank: 1


UID 1820
精華 0
積分 2
帖子 91
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2004-11-13
來自 Fanling
狀態 離線
發表於 2008-5-11 04:38 PM  資料  短消息  加為好友  添加 九紋龍 為MSN好友 通過MSN和 九紋龍 交談 ICQ 狀態
基本已經整好...而家set緊個形 同埋整格納庫地台~
本黎地台想用水晶地台 但唔想自暴其短 所以轉用格納庫地台...
因為太懶 所以格納庫地台用木板整

[ 本帖最後由 九紋龍 於 2008-7-17 10:17 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
九紋龍
二等兵
Rank: 1


UID 1820
精華 0
積分 2
帖子 91
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2004-11-13
來自 Fanling
狀態 離線
發表於 2008-5-11 04:39 PM  資料  短消息  加為好友  添加 九紋龍 為MSN好友 通過MSN和 九紋龍 交談 ICQ 狀態
格納庫地台~~~

[ 本帖最後由 九紋龍 於 2008-5-11 04:40 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
九紋龍
二等兵
Rank: 1


UID 1820
精華 0
積分 2
帖子 91
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2004-11-13
來自 Fanling
狀態 離線
發表於 2008-5-11 04:46 PM  資料  短消息  加為好友  添加 九紋龍 為MSN好友 通過MSN和 九紋龍 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 vicarrie 於 2008-5-11 04:44 PM 發表
起左個初型啦喎~~~d件睇落好正!!
個然係貴野~~
有心機之作~期望你的完成品~

多謝~
我而家係驚爛尾

頂部
九紋龍
二等兵
Rank: 1


UID 1820
精華 0
積分 2
帖子 91
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2004-11-13
來自 Fanling
狀態 離線
發表於 2008-7-1 11:39 PM  資料  短消息  加為好友  添加 九紋龍 為MSN好友 通過MSN和 九紋龍 交談 ICQ 狀態
停左個幾月 今日繼續開始整番
隻sazabi已經磨好晒~~~
因為視覺關係 地台由3面牆開番做2面~
之後鋪埋膠板 補畢地 因為時間關係 我用砂紙機黎打磨(圖中綠色果舊野)
其後整左小小地下位既野...
而個地台亦都劃好晒線set好位 差係未整好d野...而家開始要踩恆油整



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
九紋龍
二等兵
Rank: 1


UID 1820
精華 0
積分 2
帖子 91
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2004-11-13
來自 Fanling
狀態 離線
發表於 2008-7-2 09:11 AM  資料  短消息  加為好友  添加 九紋龍 為MSN好友 通過MSN和 九紋龍 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2008-7-2 12:49 AM 發表
單單是地台已經需要花很多功夫呢

加油啊

THX~
你件作品又整成點呀???

頂部
九紋龍
二等兵
Rank: 1


UID 1820
精華 0
積分 2
帖子 91
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2004-11-13
來自 Fanling
狀態 離線
發表於 2008-7-14 10:29 PM  資料  短消息  加為好友  添加 九紋龍 為MSN好友 通過MSN和 九紋龍 交談 ICQ 狀態
又黎更新...龜速
旁邊一條條果 D類似鋼架既野本黎想買返黎就算...
但係搵唔到 要親手自己搭出黎...
進度都ok 預計20號搭好~~~
希望趕到31號交件

[ 本帖最後由 九紋龍 於 2008-7-14 10:45 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
九紋龍
二等兵
Rank: 1


UID 1820
精華 0
積分 2
帖子 91
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2004-11-13
來自 Fanling
狀態 離線
發表於 2008-7-14 10:53 PM  資料  短消息  加為好友  添加 九紋龍 為MSN好友 通過MSN和 九紋龍 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 亞姆.雷 於 2008-7-14 10:47 PM 發表
加油加油
個地台要整穩陣d 免得咁易比瑞華整爛..........

另外師兄可唔可以介紹下部沙紙機?
平時見到都冇研究過佢係點運作

部沙紙機係我爸用黎做裝修用既~
用法好簡單 都係夾你想用既果一種號數既沙紙 夾穩之後就可以開機用~
PS:部機好嘈的 嘈過單車鋪果 D泵...

頂部
九紋龍
二等兵
Rank: 1


UID 1820
精華 0
積分 2
帖子 91
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2004-11-13
來自 Fanling
狀態 離線
發表於 2008-7-21 06:06 PM  資料  短消息  加為好友  添加 九紋龍 為MSN好友 通過MSN和 九紋龍 交談 ICQ 狀態
因為身體不適遲左幾日...今日終於搭好個地台 ~~~
等補夾口 打磨就上得灰~~~

[ 本帖最後由 九紋龍 於 2008-7-21 06:11 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
九紋龍
二等兵
Rank: 1


UID 1820
精華 0
積分 2
帖子 91
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2004-11-13
來自 Fanling
狀態 離線
發表於 2008-7-21 06:07 PM  資料  短消息  加為好友  添加 九紋龍 為MSN好友 通過MSN和 九紋龍 交談 ICQ 狀態
拎埋隻SAZABI出黎試位~



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
九紋龍
二等兵
Rank: 1


UID 1820
精華 0
積分 2
帖子 91
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2004-11-13
來自 Fanling
狀態 離線
發表於 2008-7-21 06:09 PM  資料  短消息  加為好友  添加 九紋龍 為MSN好友 通過MSN和 九紋龍 交談 ICQ 狀態
友情客串 1/60EXIA+1/600 SUPER MECHAGODZILLA



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
九紋龍
二等兵
Rank: 1


UID 1820
精華 0
積分 2
帖子 91
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2004-11-13
來自 Fanling
狀態 離線
發表於 2008-7-26 11:14 PM  資料  短消息  加為好友  添加 九紋龍 為MSN好友 通過MSN和 九紋龍 交談 ICQ 狀態
昨日開始上色~好趕!好趕!!好趕!!!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
九紋龍
二等兵
Rank: 1


UID 1820
精華 0
積分 2
帖子 91
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2004-11-13
來自 Fanling
狀態 離線
發表於 2008-7-26 11:23 PM  資料  短消息  加為好友  添加 九紋龍 為MSN好友 通過MSN和 九紋龍 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 cowandfrey 於 2008-7-26 11:19 PM 發表
師兄打算上金屬紅? 有睇頭喔~~呵呵~期待ing........

係呀 冇錯 多謝支持~~~

頂部
九紋龍
二等兵
Rank: 1


UID 1820
精華 0
積分 2
帖子 91
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2004-11-13
來自 Fanling
狀態 離線
發表於 2008-7-27 07:19 PM  資料  短消息  加為好友  添加 九紋龍 為MSN好友 通過MSN和 九紋龍 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 王子老師 於 2008-7-27 10:36 AM 發表


估計所做的金屬紅該是先銀後透紅吧
嗯..
分享一下...
1 當透紅多上一層就會暗了...所以要好好的記住要噴上多少塗層
2 由於這個緣故, 可以的話一次過吧油濃度開好, 就算一日不能噴好, 只要好好的封存就可以獲得相同的濃度, 噴塗時便可減少陰陽色的情況

不過我相信樓主早已注意到這個
我自己中招得太多了...不想模友中招才噴口水
唔好意思

另外建議試下在透明紅中加入透明黃同透明橙...會有意想不到的效果   

多謝老師出手提點~
我想知就係...透明黃同透明橙一齊加???同埋個比例應該係點???我未試過...

[ 本帖最後由 九紋龍 於 2008-7-28 02:02 AM 編輯 ]

頂部
九紋龍
二等兵
Rank: 1


UID 1820
精華 0
積分 2
帖子 91
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2004-11-13
來自 Fanling
狀態 離線
發表於 2008-7-28 01:36 AM  資料  短消息  加為好友  添加 九紋龍 為MSN好友 通過MSN和 九紋龍 交談 ICQ 狀態
岩岩上完副骨 用黑鐵色~~~
因為係廁所噴既問題 燈光太暗 影出黎好似好怪咁



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
九紋龍
二等兵
Rank: 1


UID 1820
精華 0
積分 2
帖子 91
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2004-11-13
來自 Fanling
狀態 離線
發表於 2008-7-28 03:18 PM  資料  短消息  加為好友  添加 九紋龍 為MSN好友 通過MSN和 九紋龍 交談 ICQ 狀態
再黎更新 !!!
用左成個上午+半個下午噴埋令黑+銀底 隻手好銀 一陣就透明紅~~~
但係而家最大問題係...個泵儲水果到漏氣 而家一開泵就冇停到 用住電燈膠布包住頂埋d兩日先 不過咁開法好快熱 好驚佢爆計

[ 本帖最後由 九紋龍 於 2008-7-28 03:27 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
九紋龍
二等兵
Rank: 1


UID 1820
精華 0
積分 2
帖子 91
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2004-11-13
來自 Fanling
狀態 離線
發表於 2008-7-28 03:30 PM  資料  短消息  加為好友  添加 九紋龍 為MSN好友 通過MSN和 九紋龍 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 dandan 於 2008-7-28 03:27 PM 發表

如果你真係好想隻紅係光亮d,可以考慮金底 >透明紅。當然你可以兩種試晒先再考慮。
用廢件噴下先~

多謝師兄教路~
不過我個人覺得金屬色既sazabi偏暗好睇好多...

頂部
九紋龍
二等兵
Rank: 1


UID 1820
精華 0
積分 2
帖子 91
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2004-11-13
來自 Fanling
狀態 離線
發表於 2008-7-28 03:41 PM  資料  短消息  加為好友  添加 九紋龍 為MSN好友 通過MSN和 九紋龍 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 dandan 於 2008-7-28 03:33 PM 發表

其實金屬色都可以打陰影同高光~
打埋先噴透明紅都得
(btw~我唔算係ching la,仲係新仔一名 )

乜金屬色都可以打陰影既咩
講黎聽聽

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 10:52 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver