回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 點解日元會係咁升???
wilson1292
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 38098
精華 0
積分 2
帖子 582
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-16
來自 瘋人院
狀態 離線
發表於 2010-8-20 12:08 PM  資料  短消息  加為好友  添加 wilson1292 為MSN好友 通過MSN和 wilson1292 交談
點解日元會係咁升???

點解日元會係咁升???

由幾年前7變到9

人工又唔見有加

頂部
wilson1292
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 38098
精華 0
積分 2
帖子 582
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-16
來自 瘋人院
狀態 離線
發表於 2010-8-20 12:20 PM  資料  短消息  加為好友  添加 wilson1292 為MSN好友 通過MSN和 wilson1292 交談


QUOTE:
原帖由 woo 於 2010-8-20 01:37 PM 發表

你用100港幣兌唔兌到100人仔番黎!

X佳美國

頂部
wilson1292
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 38098
精華 0
積分 2
帖子 582
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-16
來自 瘋人院
狀態 離線
發表於 2010-8-20 01:49 PM  資料  短消息  加為好友  添加 wilson1292 為MSN好友 通過MSN和 wilson1292 交談


QUOTE:
原帖由 raymondshe 於 2010-8-20 02:00 PM 發表

唔掛住美國,福佳果個會係香港
香港有乜實體經濟可以托住個港元匯價

同大陸掛? 大陸d政策朝令夕改,死左都唔知咩事

遲早港元變廢紙

10年後用曬RMB

頂部
wilson1292
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 38098
精華 0
積分 2
帖子 582
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-16
來自 瘋人院
狀態 離線
發表於 2010-8-20 02:24 PM  資料  短消息  加為好友  添加 wilson1292 為MSN好友 通過MSN和 wilson1292 交談


QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2010-8-20 03:19 PM 發表

同美元掛鈎好處在於夠穩定, 就算而家都係穩定地跌, 唔會好似冰島一晚間銀紙變廢紙...

如果同人民幣掛鈎, 匯率由國家定, 佢分分鐘可以好似北韓咁黎個大貶值, 舊十蚊換新一蚊, 到時真係  ...

美金都可能會
欠100,000,000,000,000美金國債(笑下,不可能).....來源自wiki

頂部
wilson1292
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 38098
精華 0
積分 2
帖子 582
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-16
來自 瘋人院
狀態 離線
發表於 2010-8-20 05:05 PM  資料  短消息  加為好友  添加 wilson1292 為MSN好友 通過MSN和 wilson1292 交談


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2010-8-20 05:40 PM 發表


咪傻啦, 全世界冇人信大陸政府, 一個冇得自由對換, 有限制匯出既貨幣, 點會成為到國際主要貨幣架..

我話hk.................

頂部
wilson1292
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 38098
精華 0
積分 2
帖子 582
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-16
來自 瘋人院
狀態 離線
發表於 2010-8-24 04:57 PM  資料  短消息  加為好友  添加 wilson1292 為MSN好友 通過MSN和 wilson1292 交談


QUOTE:
原帖由 alexlee2 於 2010-8-20 02:18 PM 發表
http://www.google.com.hk/finance ... ;start=0&num=10

日圓走強 桃太郎大買外國公債

日圓走強推動日本企業進行海外併購

前日本大藏省官員、有「日圓先生」稱號的神原英資接 ...

9.2啦
半個月都唔夠

慘...............................

頂部
wilson1292
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 38098
精華 0
積分 2
帖子 582
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-16
來自 瘋人院
狀態 離線
發表於 2010-9-8 04:50 PM  資料  短消息  加為好友  添加 wilson1292 為MSN好友 通過MSN和 wilson1292 交談
9.35

頂部
wilson1292
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 38098
精華 0
積分 2
帖子 582
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-16
來自 瘋人院
狀態 離線
發表於 2010-9-8 04:57 PM  資料  短消息  加為好友  添加 wilson1292 為MSN好友 通過MSN和 wilson1292 交談
升得怏,跌得更怏

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 08:46 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver