回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [汽車] 新新學砌車~JAGUAR XJ-S V12 -當起左 !!
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-5 01:57 AM  資料  短消息  加為好友 
新新學砌車~JAGUAR XJ-S V12 -當起左 !!

見近排砌返模型,又o係床下底搵返盒車出黎,雖然之前都有玩過下'星星'車,原來發覺o個陣既技術"水"到呢
呢兩日係咁扒文,搵到d資料,知道左要刻深d線,要磨水口,要洗潔精洗之類~~~~
亦都見到好多師兄成日都講上色,我以為自己可以開始試下做啦.
但係今次隻車真係~~~~見到都頭痛,
d位又唔fit,駁口位又梳,請問下有冇一d以前既post教執殼ga,我唔想自己撞到出晒血先搵人救命 ,亦唔想浪費左部車,因為儲左好耐ga啦!!!!
幫幫手唔該!!!!
[attach]214429[/attach]
[attach]214430[/attach]

[ 本帖最後由 johnnykut 於 2008-9-28 10:25 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-5 02:07 AM  資料  短消息  加為好友 
咁我知道左要刻深d線啦,攪下攪下~~~
刻花晒
[attach]214433[/attach]
鬼面罩有d密封左~~我就開返d坑出黎~~
我覺得整得幾好喎
[attach]214434[/attach]
[attach]214435[/attach]
跟住頭痕啦~~車殼同塊前"野"fit唔到~~
[attach]214436[/attach]
[attach]214437[/attach]
咁我下一步要點做先好呢??



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-5 02:43 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 aiaedward 於 2008-7-5 02:20 AM 發表
this one really need high tech ga.........

use epoxy putty or polyster putty help u la

or 402+baby powder.......

想問下有冇教學link呢??因為唔知道用法!!

頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-5 02:45 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MineSky 於 2008-7-5 02:26 AM 發表
界坑試下每下短程d,細力d,最多來回多幾次
唔好太大力或者每一下由頭界到落尾
遂少遂少咁刨下刨下就無咁易出界

我估我而家刻晒d線ga啦!!
咁係應該用返筆地補返再打磨??

頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-5 09:32 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #7 Raybirg NSX 的帖子

唔怕!!!仲有一盒係冇頂既,呢架就算冇咁靚,
但係我相信下架會靚好多(阿Q一下先)

頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-6 12:25 AM  資料  短消息  加為好友 
岩岩磨完個頭冚
但係發覺佢有小小變形,有咩方法可以攪返好佢呢??

頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-8 12:15 AM  資料  短消息  加為好友 
今日噴完灰,支灰放左唔年都仲噴到~~~~~勁呀
乾左一睇 勁多花痕,全部都係我既錯
努力補救中
[attach]215326[/attach]
[attach]215327[/attach]
個入油蓋我真係冇咁好技術執返,放棄~~~填左佢算
[attach]215328[/attach]
[attach]215329[/attach]
[attach]215330[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-9 01:30 PM  資料  短消息  加為好友 
都開到GA,我都係開稀晒先用TOOTHPICK點落去
但係乾晒之後都幾硬,尋晚岩岩磨晒分,今晚再上灰睇睇效果
到時再POST相上黎俾大家指教下

頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-10 10:40 PM  資料  短消息  加為好友 
整容中
[attach]215994[/attach]
[attach]215995[/attach]
[attach]215996[/attach]
[attach]215997[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-10 10:41 PM  資料  短消息  加為好友 
整容後
[attach]215998[/attach]
[attach]215999[/attach]
[attach]216000[/attach]
[attach]216001[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-10 11:32 PM  資料  短消息  加為好友 
多謝先!!!
不如俾D意見上咩色好丫!
個盒你紅有D土味

頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-13 05:29 PM  資料  短消息  加為好友 
諗左好耐用咩色好,溝左3日慢慢試,諗到
[attach]216561[/attach]
[attach]216562[/attach]
[attach]216563[/attach]
[attach]216564[/attach]
[attach]216565[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-13 05:33 PM  資料  短消息  加為好友 
可惜太過心急
第二層噴得太太太厚啦,d油又溝得太多隻,自己分解
無奈地要洗左佢又頭攪過
[attach]216566[/attach]
[attach]216567[/attach]
[attach]216568[/attach]
[attach]216569[/attach]
[attach]216570[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-13 05:47 PM  資料  短消息  加為好友 
係呀!!!
用左71(midnight blue)同3(紅)做主色

頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-16 10:56 PM  資料  短消息  加為好友 
馬虎地上完interior
mask完車殼上左怪金色框
幾得意
[attach]217360[/attach]
[attach]217361[/attach]
[attach]217362[/attach]
[attach]217363[/attach]
[attach]217364[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-17 12:42 PM  資料  短消息  加為好友 
想問下~~扒文見有D師兄話噴完第一次光油要等乾左先噴第2次
咁我尋日噴左第一次(薄噴左兩層,近噴濕少少又兩次),用左1/3支155光油,開始見到有少少反光啦
仲要噴多幾次左右呢????
有師兄話要等兩個WEEK,又有人用一個星期噴晒咁多層~~
我見而家天氣咁好,會唔會可以縮短DD時間呢??
另外一個問題~~當我噴晒等拋光啦,係唔係真係要等成個月先會100%乾晒再拋呢???
唔該答下我啦

頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-17 10:13 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #28 simonheat 的帖子

第1次認認真真咁砌,我都覺得已經好ok啦
我諗自己試多幾架之後學下d改造野,技術好d會再砌埋部同款冇頂or落場車,努力
[attach]217579[/attach]
[attach]217580[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-17 10:30 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lailo 於 2008-7-17 10:15 PM 發表
光油方面.... 我自己冇用噴罐光油, 不過我噴gx100呢, 就會兩晚噴一層, 每次都係一層mist, 一層wet, 噴完日頭晒太陽夜晚晒燈, 噴6~7層左右... 視乎d油有幾厚啦...
之後就擺埋一邊, 其間放埋窗邊由得佢自然吸收日 ...

晒太陽唔會晒到甩色咩??

最大問題係~~~~我唔識睇佢厚定薄呀
唔知師兄們睇相睇唔睇到呢??幫幫眼得嗎???
[attach]217587[/attach]
[attach]217588[/attach]
[attach]217589[/attach]
[attach]217590[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-18 12:30 AM  資料  短消息  加為好友 
岩岩開盒,原來我仲有水貼未攪
水貼太長,手工又唔好~~~~斷左好多 我估我會點一點油執執佢.
但係高低不平,當買個教訓
又有問題啦 請問下水貼邊駛唔駛磨走,定係直噴光油???
因為用左水貼修補劑,邊邊勁多(屎即係屎)~~唉
[attach]217614[/attach]
[attach]217615[/attach]
[attach]217616[/attach]
[attach]217617[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-19 04:29 AM  資料  短消息  加為好友 
今日問題: 睇晒d舊post,好多人都話 mr hobby普通光油好軟又收縮好耐,gx100同184都幾ok
咁我而家貼水貼前既光油係super clear 155,係唔係冇咁好 ??
我可唔可以用gx100噴上面ga,如果可以又駛唔駛等d 155乾晒呢???我噴左兩日左右,朝早都會晒下佢~~~
184我就真係搵唔到模型鋪有得賣啦

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 08:16 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver