回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 對改件心癢癢
KFD
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 36825
精華 0
積分 38
帖子 1709
成品數目 38 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-31
狀態 離線
發表於 2010-10-6 10:33 AM  資料  短消息  加為好友  添加 KFD 為MSN好友 通過MSN和 KFD 交談
對改件心癢癢

小弟玩塗裝都接近大半年喇....
先問基本功都開始有D似樣
想試下玩改件
因為一直見到D VP 改件好吸引 如重炮手 沙多洛
就用呢2隻為例  想問下師兄們
制作上會唔會有D困難係我呢D新手會需要面對?





http://hk.myblog.yahoo.com/[email protected]
歡迎黎睇下 XD
頂部
KFD
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 36825
精華 0
積分 38
帖子 1709
成品數目 38 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-31
狀態 離線
發表於 2010-10-6 04:38 PM  資料  短消息  加為好友  添加 KFD 為MSN好友 通過MSN和 KFD 交談
哇多謝咁多位指點! FIX POSE既暫時真係未見到有岩心水... 可能STUDIO RECKLESS 既會首位考慮!  
一來VP 既重砲同沙多洛真係好有愛.....
咁順便問一問~ 洗件應該用咩黎洗?  我其實玩壽屋果時唔知係唔係都因為無洗件  第一層色會痴唔住 不過多上2層就無曬事





http://hk.myblog.yahoo.com/[email protected]
歡迎黎睇下 XD
頂部
KFD
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 36825
精華 0
積分 38
帖子 1709
成品數目 38 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-31
狀態 離線
發表於 2010-10-7 01:40 PM  資料  短消息  加為好友  添加 KFD 為MSN好友 通過MSN和 KFD 交談
小弟唔太知CIF係咩黎......  
睇左ALEX 師兄比果條LINK
個大師用左好多縲絲..睇落要整改件真係唔簡單WOR





http://hk.myblog.yahoo.com/[email protected]
歡迎黎睇下 XD
頂部
KFD
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 36825
精華 0
積分 38
帖子 1709
成品數目 38 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-31
狀態 離線
發表於 2010-10-9 11:54 AM  資料  短消息  加為好友  添加 KFD 為MSN好友 通過MSN和 KFD 交談
Oh I see! Thanks 師兄





http://hk.myblog.yahoo.com/[email protected]
歡迎黎睇下 XD
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 12:07 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver