回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] MSV RX-78 Proto type 1/144
johnchan
曹長
Rank: 2



UID 19173
精華 0
積分 8
帖子 406
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-28
狀態 離線
發表於 2008-9-28 09:28 PM  資料  短消息  加為好友 
MSV RX-78 Proto type 1/144

用十幾蚊, 玩模型和玩自己......

[ 本帖最後由 johnchan 於 2010-6-14 10:29 AM 編輯 ]

頂部
johnchan
曹長
Rank: 2



UID 19173
精華 0
積分 8
帖子 406
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-28
狀態 離線
發表於 2008-9-29 08:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kcchung2 於 2008-9-29 03:04 PM 發表
http://www.hkml.net/Discuz/viewt ... light=FG&page=1

thanks.

QUOTE:
原帖由 woo 於 2008-9-29 09:05 AM 發表
分件唔難,但masking難.
加油

yes....而且希望分件盡量少

QUOTE:
原帖由 哈帝斯 於 2008-9-29 08:58 AM 發表
師兄好多火頭, 等睇好野

希望拋磚引玉, 有高人改全可動....

QUOTE:
原帖由 kwan814 於 2008-9-29 01:17 AM 發表
我覺得這高達外形還算不錯, 都唔一定要大改。如果上色靚靚地的話MSV可以好有風味的

x2

QUOTE:
原帖由 kcchung2 於 2008-9-28 10:51 PM 發表
模型人玩模型,模型玩模型人.

agree

QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2008-9-28 10:13 PM 發表
係模型玩人

good point.

QUOTE:
原帖由 佐助 於 2008-9-29 03:46 PM 發表
點玩先??要求多圖,唔該~

無呀, 只想原汁原味, 無補品添加

[ 本帖最後由 johnchan 於 2008-9-29 09:05 PM 編輯 ]

頂部
johnchan
曹長
Rank: 2



UID 19173
精華 0
積分 8
帖子 406
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-28
狀態 離線
發表於 2008-9-29 09:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 DayNight 於 2008-9-28 09:53 PM 發表
呢盒係咪就係傳說既 MSV ?
係咪好多手尾要跟架 @_@?

十幾年前的Bandai 產品

頂部
johnchan
曹長
Rank: 2



UID 19173
精華 0
積分 8
帖子 406
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-28
狀態 離線
發表於 2008-9-29 09:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alex_d_liu 於 2008-9-28 09:57 PM 發表
玩自己多o的!或者你想改到佢似MG高達2.0個元祖到爗o既樣.

強烈要求 Kaku 大大示範

頂部
johnchan
曹長
Rank: 2



UID 19173
精華 0
積分 8
帖子 406
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-28
狀態 離線
發表於 2008-9-30 12:15 AM  資料  短消息  加為好友 
continue

...............

[ 本帖最後由 johnchan 於 2010-6-14 10:29 AM 編輯 ]

頂部
johnchan
曹長
Rank: 2



UID 19173
精華 0
積分 8
帖子 406
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-28
狀態 離線
發表於 2008-10-8 10:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kcchung2 於 2008-10-8 04:09 PM 發表
改元味


sorry ah, 奇實唔係改變造型或detail, 只係分件上色, 製作緩慢中

[ 本帖最後由 johnchan 於 2010-6-14 10:29 AM 編輯 ]

頂部
johnchan
曹長
Rank: 2



UID 19173
精華 0
積分 8
帖子 406
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-28
狀態 離線
發表於 2008-10-31 12:42 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 toygarry 於 2008-10-31 12:03 AM 發表


支持alex_d_liu論点x2

真斯文, 期待 toygarry 惡形惡相的post :

http://www.hkml.net/Discuz/viewt ... p;extra=&page=1

http://www.hkml.net/Discuz/viewt ... p;page=2#pid1254672

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 01:09 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver