回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [AFV] 齊齊勞動打老虎 - 兩虎下青山
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2008-5-26 08:57 AM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!
齊齊勞動打老虎 - 兩虎下青山

齊齊勞動打老虎 - 兩虎下青山
一次攪兩虎,希望唔好攪到2009年啦
[attach]204648[/attach]

[attach]204649[/attach]

[attach]204650[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2008-5-26 01:00 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!
fast kit... 點似呀! ck兄





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2008-5-26 01:10 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 davewong007 於 2008-5-26 01:00 PM 發表
fast kit... 點似呀! ck兄

[attach]204671[/attach]

[attach]204672[/attach]




 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2008-5-26 01:13 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 louisuni 於 2008-5-26 01:08 PM 發表
  多謝支持

隊長吹雞.....一定要支持





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2008-5-29 02:12 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!
窮人真痛苦....無錢買正李太為有做手鑚黨,,,
[attach]205386[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2008-5-29 09:24 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 Wittmann 於 2008-5-29 04:00 PM 發表



窮人  ....師兄你好似啱啱先投咗架初期虎一返去咋喎

網上真係無秘密......原來呢道真係有密探架,,,,,不過盒野$461





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2008-5-29 10:36 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 louisuni 於 2008-5-29 09:35 PM 發表


既然都買左返黎, 就要俾心機砌好佢喇 !

隊長,,我近日又有一大堆坦坦電子書,,你有無興趣呀





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2008-5-30 12:07 AM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!
有無兄弟知呢架大貓李太係幾多格呀





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2008-6-5 01:38 AM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!
只做手鑽黨一次就
[attach]206950[/attach]

[attach]206951[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2008-6-5 10:15 AM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 davewong007 於 2008-6-5 01:38 AM 發表
只做手鑽黨一次就
206950

206951

鑽左一個禮拜至完成一條 下次要試下其他方法





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2008-6-5 10:24 AM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 毛毛68 於 2008-6-5 10:21 AM 發表


比我早就放棄 加油

鬼叫d fm李太難買到死咩





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2008-6-29 11:31 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!
update下先

[attach]213018[/attach]

[attach]213019[/attach]

[attach]213020[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2008-6-29 11:54 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 Joe_Lo 於 2008-6-29 11:51 PM 發表
係咪鑽晒兩條李太呀

可以同 SM手鑽黨 爭飯食

呢d飯吃不過...

QUOTE:
原帖由 毛毛68 於 2008-6-29 11:44 PM 發表
左邊李太有小小唔順

會跟進





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2008-6-30 01:47 AM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 buzz 於 2008-6-30 01:30 AM 發表
條手鑽李太好得, 下次我都試吓

真係會鑽到入青山架





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2008-6-30 01:57 AM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 buzz 於 2008-6-30 01:30 AM 發表
條手鑽李太好得, 下次我都試吓

真係會鑽到入青山架





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2008-6-30 02:57 AM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 唔做得 於 2008-6-30 02:26 AM 發表


唔怪得失蹤一排,原來癲到去鑽履帶。
要FM履帶早d講嘛....

你有呀 我要我要





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2008-6-30 03:51 AM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2008-7-2 12:47 AM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!
又update下先

[attach]213610[/attach]

[attach]213611[/attach]

[attach]213612[/attach]

[attach]213613[/attach]

[attach]213614[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2008-7-2 12:51 AM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!


[attach]213615[/attach]

[attach]213616[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2008-7-2 01:06 AM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 毛毛68 於 2008-7-2 01:03 AM 發表
噴得油囉

重有兩邊泥板PE 未做好呀





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 11:18 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver