回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 劉備.....我開工了!(10月13日,第258樓更新)
gp01a
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 29027
精華 1
積分 31
帖子 2360
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-30
來自 天宮
狀態 離線
發表於 2008-10-5 07:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 terrykafai 於 2008-10-5 07:57 PM 發表

自我中心=_=
姐係個個人都食屎
d屎係臭的
你唔like
你會唔會跟著去食呀

不要再說了!令你本人都已經....好差了!
我都是說..只要你收聲就行了!





blog : http://hk.myblog.yahoo.com/keroro1878200
頂部
dijeh
上等兵
Rank: 2


UID 16125
精華 0
積分 6
帖子 297
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-11
來自 7號殖民地
狀態 離線
發表於 2008-10-5 08:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gp01a 於 2008-10-5 07:59 PM 發表

不要再說了!令你本人都已經....好差了!
我都是說..只要你收聲就行了!



QUOTE:
原帖由 terrykafai 於 2008-10-5 07:57 PM 發表

自我中心=_=
姐係個個人都食屎
d屎係臭的
你唔like
你會唔會跟著去食呀

大家都收聲了= =你想話佢整得7既意見已經完全了解了 唔好冇啦啦講去...





火頭:
張飛改:完工
周瑜:完工
呂蒙:1%
OG百舌:完工
hguc NU:0%
myblog--->hk.myblog.yahoo.com/zetazplus
頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2008-10-5 08:11 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 terrykafai 於 2008-10-5 07:40 PM 發表
eq不高咪打人羅
EQ低能
你打我我咪打999羅
輕形襲擊罪1年姐
冇物野
你大把青春呀

我冇所謂呀,,我唔打你,,,大把人打你啦

想打你既人多的是

睇你都係得罪人多稱呼人少既人

行街小心d呀





長門,,,製造中...
頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2008-10-5 08:12 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gp01a 於 2008-10-5 07:59 PM 發表

不要再說了!令你本人都已經....好差了!
我都是說..只要你收聲就行了!

係人格敗壞





長門,,,製造中...
頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2008-10-5 08:17 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 terrykafai 於 2008-10-5 07:57 PM 發表

自我中心=_=
姐係個個人都食屎
d屎係臭的
你唔like
你會唔會跟著去食呀

語冇輪次





長門,,,製造中...
頂部
迪=]
曹長
Rank: 2


UID 23057
精華 0
積分 16
帖子 432
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-7
狀態 離線
發表於 2008-10-5 08:20 PM  資料  短消息  加為好友  添加 迪=] 為MSN好友 通過MSN和 迪=] 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 wilson28994 於 2008-10-5 08:12 PM 發表


係人格敗壞

http://www.hkml.net/Discuz/viewthread.php?tid=87324&highlight=
個傻仔14歲姐 -__-`..
由佢啦- -..
小朋友係唔多識文法同禮貌 ~"~...
我唔係大佢好多`大佢1歲咁大把`但係我識咩叫禮貌 a0a
re樓主`
您改得好好 =v=..加油,我keep住追嫁* xD





歡迎睇下我個blog @@~
http://hk.myblog.yahoo.com/dicksonkwok112/
頂部
dijeh
上等兵
Rank: 2


UID 16125
精華 0
積分 6
帖子 297
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-11
來自 7號殖民地
狀態 離線
發表於 2008-10-5 08:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 嘟×小流° 於 2008-10-5 08:20 PM 發表


http://www.hkml.net/Discuz/viewt ... 7324&highlight=
個傻仔14歲姐 -__-`..
由佢啦- -..
小朋友係唔多識文法同禮貌 ~"~...
我唔係大佢好多`大佢1歲咁大把`但係我識咩叫禮貌 a0a
re樓主`
...

人地15歲啦 佢岩岩生完日
佢唔係唔多識...係直程唔識





火頭:
張飛改:完工
周瑜:完工
呂蒙:1%
OG百舌:完工
hguc NU:0%
myblog--->hk.myblog.yahoo.com/zetazplus
頂部
迪=]
曹長
Rank: 2


UID 23057
精華 0
積分 16
帖子 432
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-7
狀態 離線
發表於 2008-10-5 08:24 PM  資料  短消息  加為好友  添加 迪=] 為MSN好友 通過MSN和 迪=] 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 dijeh 於 2008-10-5 08:22 PM 發表

人地15歲啦 佢岩岩生完日
佢唔係唔多識...係直程唔識

e?係93年 a0a!?
咁我同佢同年喎`
仲衰 ~"~...
同年刀有分好同唔好,,
不過唔好再係人地既post度罵戰 -__-`..





歡迎睇下我個blog @@~
http://hk.myblog.yahoo.com/dicksonkwok112/
頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2008-10-5 08:26 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 嘟×小流° 於 2008-10-5 08:20 PM 發表


http://www.hkml.net/Discuz/viewt ... 7324&highlight=
個傻仔14歲姐 -__-`..
由佢啦- -..
小朋友係唔多識文法同禮貌 ~"~...
我唔係大佢好多`大佢1歲咁大把`但係我識咩叫禮貌 a0a
re樓主`
...

登佢老豆媽媽慘

生左個冇家教既人

慘慘慘.....





長門,,,製造中...
頂部
G66FACTORY
平民
Rank: 1


UID 29715
精華 0
積分 0
帖子 13
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-20
狀態 離線
發表於 2008-10-5 08:26 PM  資料  短消息  加為好友 
很好,很强大,认真的看过了!!!!

頂部
dijeh
上等兵
Rank: 2


UID 16125
精華 0
積分 6
帖子 297
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-11
來自 7號殖民地
狀態 離線
發表於 2008-10-5 08:29 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 嘟×小流° 於 2008-10-5 08:24 PM 發表


e?係93年 a0a!?
咁我同佢同年喎`
仲衰 ~"~...
同年刀有分好同唔好,,
不過唔好再係人地既post度罵戰 -__-`..

唔緊要 樓主唔介意 不過我都係收口算了





火頭:
張飛改:完工
周瑜:完工
呂蒙:1%
OG百舌:完工
hguc NU:0%
myblog--->hk.myblog.yahoo.com/zetazplus
頂部
gp01a
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 29027
精華 1
積分 31
帖子 2360
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-30
來自 天宮
狀態 離線
發表於 2008-10-5 08:47 PM  資料  短消息  加為好友 
多謝 嘟×小流°  和 G66FACTORY 的支持!我會加油的!





blog : http://hk.myblog.yahoo.com/keroro1878200
頂部
dijeh
上等兵
Rank: 2


UID 16125
精華 0
積分 6
帖子 297
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-11
來自 7號殖民地
狀態 離線
發表於 2008-10-5 08:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gp01a 於 2008-10-5 08:47 PM 發表
多謝 嘟×小流°  和 G66FACTORY 的支持!我會加油的!

既然加油了,仲唔快D開工





火頭:
張飛改:完工
周瑜:完工
呂蒙:1%
OG百舌:完工
hguc NU:0%
myblog--->hk.myblog.yahoo.com/zetazplus
頂部
gp01a
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 29027
精華 1
積分 31
帖子 2360
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-30
來自 天宮
狀態 離線
發表於 2008-10-5 08:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 dijeh 於 2008-10-5 08:54 PM 發表

既然加油了,仲唔快D開工

明天先啦!
一會去追劇!





blog : http://hk.myblog.yahoo.com/keroro1878200
頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2008-10-5 08:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 嘟×小流° 於 2008-10-5 08:24 PM 發表


e?係93年 a0a!?
咁我同佢同年喎`
仲衰 ~"~...
同年刀有分好同唔好,,
不過唔好再係人地既post度罵戰 -__-`..

我都係93年
大家同歲
但係點解佢講d野低能過我地咁多既....

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2008-10-5 09:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 嘟×小流° 於 2008-10-5 08:24 PM 發表


e?係93年 a0a!?
咁我同佢同年喎`
仲衰 ~"~...
同年刀有分好同唔好,,
不過唔好再係人地既post度罵戰 -__-`..

唉,買原子灰都唔識,重話自己IQ 115 我諗係 負-115(

頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2008-10-5 09:32 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~Marco~ 於 2008-10-5 09:04 PM 發表

唉,買原子灰都唔識,重話自己IQ 115 我諗係 負-115(

十分認同





長門,,,製造中...
頂部
ccfai (熊貓超人)
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2584
精華 2
積分 29
帖子 861
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-14
狀態 離線
發表於 2008-10-6 11:58 PM  資料  短消息  加為好友 
大家唔好再提佢喇 ...

樓主個設計好正!!   不過基本功就要下一番功夫了 ...





新開了熊貓工作室,你看過了嗎?
https://youtube.com/playlist?list=PLluiJIYSN7ci_IniLDqH3NcrUUE-ACaNR&si=48KkO4317mjCHBaj
頂部
terrykafai
上等兵
Rank: 2


UID 26214
精華 0
積分 2
帖子 270
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-19
來自 hk-lstlkkc
狀態 離線
發表於 2008-10-7 10:51 AM  資料  短消息  加為好友 
小.......唔好講我老豆呀媽呀
唔知講咩就語冇輪次
#179個個改劉備正你10倍呀!
我講野你右知我冇家教..你都有講...哈哈...大家一起冇家教羅
我唔介意.....樓主叫收口....我都冇講野喇
你講我老豆呀媽 關佢地咩事呀
你想唔想人小你老豆呀媽
你想的我就唔知你有冇問題呀
有禮貌d呀.......唔該

[ 本帖最後由 terrykafai 於 2008-10-7 11:00 AM 編輯 ]

頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2008-10-7 02:09 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 terrykafai 於 2008-10-7 10:51 AM 發表
小.......唔好講我老豆呀媽呀
唔知講咩就語冇輪次
#179個個改劉備正你10倍呀!
我講野你右知我冇家教..你都有講...哈哈...大家一起冇家教羅
我唔介意.....樓主叫收口....我都冇講野喇
你講我老豆呀媽 ...

我有X你老豆媽媽咩,,

我登佢地慘姐,,,我冇X佢地呀

真係慘囉  仲有幻想症添啦

靚唔靚都係一個未知之數,,,你咁就下定論,,,會唔會早左d呀

你整一隻靚過佢,,,型過佢,,,既黎串佢我就心服口服

係,,,佢真係整得差,,,你咁話人,,,你好有禮貌咩

你問下你尊貴既老豆媽媽咩叫''柒''囉

再問你英文老師咩叫fuXk囉

[ 本帖最後由 wilson28994 於 2008-10-7 02:15 PM 編輯 ]





長門,,,製造中...
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 11:06 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver