回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [汽車] 澳門之惡夢--長谷見昌泓91年澳門R32(賽馬壓後落場)(p.15)
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2008-9-2 08:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hl_0521 於 2008-9-2 08:58 PM 發表
咁呢個仲唔係內籠

@口@ 好難睇 好繁複

頂部
ngcheukwai
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15931
精華 0
積分 3
帖子 1888
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-29
來自 GEM
狀態 離線
發表於 2008-9-2 09:02 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #80 hl_0521 的帖子

好似俾人劏左咁~
我想要係好似你之前個2張內籠相咁
係318i或者320i都ok

頂部
jslin362
軍曹
Rank: 2


UID 26248
精華 0
積分 1
帖子 349
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-21
來自 North Point, Hong Kong.
狀態 離線
發表於 2008-9-3 10:34 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #62 ngcheukwai 的帖子

Let see more photos from my Video tape !!

Some different between the Practice & Race Version !!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
try_terry
軍曹
Rank: 2


UID 16268
精華 0
積分 4
帖子 312
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-19
狀態 離線
發表於 2008-9-3 10:40 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 jslin362 於 2008-9-3 10:34 AM 發表
Let see more photos from my Video tape !!

Some different between the Practice & Race Version !!

快d 將d片放入電腦share比我地啦~~好想要

頂部
jslin362
軍曹
Rank: 2


UID 26248
精華 0
積分 1
帖子 349
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-21
來自 North Point, Hong Kong.
狀態 離線
發表於 2008-9-3 10:42 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #63 hl_0521 的帖子

It is 1997 Macau Guia Race BMW !!

頂部
jslin362
軍曹
Rank: 2


UID 26248
精華 0
積分 1
帖子 349
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-21
來自 North Point, Hong Kong.
狀態 離線
發表於 2008-9-3 10:45 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #84 try_terry 的帖子

4.7G DVD !! How to do ???

頂部
rsiu
上等兵
Rank: 2


UID 28856
精華 0
積分 1
帖子 256
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-25
狀態 離線
發表於 2008-9-3 11:06 AM  資料  短消息  加為好友 
For your reference



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
winstonm3bmw
上校
Rank: 4


UID 7071
精華 1
積分 9
帖子 5687
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 Kowloon
狀態 離線
發表於 2008-9-3 11:24 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 jslin362 於 2008-9-3 10:42 AM 發表
It is 1997 Macau Guia Race BMW !!

I have the same VHS.

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2008-9-3 04:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 rsiu 於 2008-9-3 11:06 AM 發表
For your reference

,唔該,我想問呢一張可唔可比魔鬼先生整水貼?

頂部
ngcheukwai
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15931
精華 0
積分 3
帖子 1888
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-29
來自 GEM
狀態 離線
發表於 2008-9-3 04:58 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #89 小杰 的帖子

我唸你都幾難
又要度size

頂部
ngcheukwai
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15931
精華 0
積分 3
帖子 1888
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-29
來自 GEM
狀態 離線
發表於 2008-9-3 05:43 PM  資料  短消息  加為好友 
依架係3號車~亦即係soper~
架車係唔同1號車花



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
hl_0521
上校
Rank: 4


UID 16655
精華 0
積分 3
帖子 5898
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-23
來自 香港、九龍、新界
狀態 離線
發表於 2008-9-3 06:52 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #85 jslin362 的帖子

係啊,你冇講錯!





車迷【 圖片交流、分享區 】歡迎大家在此分享各類有關汽車圖片
頂部
try_terry
軍曹
Rank: 2


UID 16268
精華 0
積分 4
帖子 312
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-19
狀態 離線
發表於 2008-9-3 08:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 jslin362 於 2008-9-3 10:45 AM 發表
4.7G DVD !! How to do ???

燒出黎囉~~hehe~~你唔方便的話可以借比我~~

頂部
rsiu
上等兵
Rank: 2


UID 28856
精華 0
積分 1
帖子 256
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-25
狀態 離線
發表於 2008-9-3 10:35 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #89 小杰 的帖子

Of course 可以啦, 不過你唔駛用呢張, 我有一份原裝正版, 可以 Scan 嚟俾魔鬼先生做 Copy, 睇下有無其他人有興趣先, 我地團購可能可以平啲喎 ^_^

有無人報名?

頂部
hl_0521
上校
Rank: 4


UID 16655
精華 0
積分 3
帖子 5898
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-23
來自 香港、九龍、新界
狀態 離線
發表於 2008-9-3 10:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 rsiu 於 2008-9-3 22:35 發表
Of course 可以啦, 不過你唔駛用呢張, 我有一份原裝正版, 可以 Scan 嚟俾魔鬼先生做 Copy, 睇下有無其他人有興趣先, 我地團購可能可以平啲喎 ^_^

有無人報名?

咁,不如你scan咗後,email俾我都好啵,等我有需要先印都得丫...





車迷【 圖片交流、分享區 】歡迎大家在此分享各類有關汽車圖片
頂部
ngcheukwai
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15931
精華 0
積分 3
帖子 1888
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-29
來自 GEM
狀態 離線
發表於 2008-9-3 11:45 PM  資料  短消息  加為好友 
點解你地唔問我嘅~我有個儲底wo!!!

頂部
rsiu
上等兵
Rank: 2


UID 28856
精華 0
積分 1
帖子 256
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-25
狀態 離線
發表於 2008-9-3 11:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hl_0521 於 2008-9-3 10:41 PM 發表


咁,不如你scan咗後,email俾我都好啵,等我有需要先印都得丫...

唔~~~ 咁就要先等我睇下有無啲咩平靚正嘅模型執先啦

頂部
rsiu
上等兵
Rank: 2


UID 28856
精華 0
積分 1
帖子 256
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-25
狀態 離線
發表於 2008-9-3 11:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ngcheukwai 於 2008-9-3 11:45 PM 發表
點解你地唔問我嘅~我有個儲底wo!!!

咁就太好啦~

頂部
ngcheukwai
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15931
精華 0
積分 3
帖子 1888
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-29
來自 GEM
狀態 離線
發表於 2008-9-3 11:49 PM  資料  短消息  加為好友 
你指竇馬???

頂部
ngcheukwai
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15931
精華 0
積分 3
帖子 1888
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-29
來自 GEM
狀態 離線
發表於 2008-9-3 11:51 PM  資料  短消息  加為好友 
msm出嘅都係一號車紅藍色泵把!!!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 04:42 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver