回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] Vp Nu (每星期更新一次)
SIMONLLM
上校
Rank: 4


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 28963
精華 8
積分 20
帖子 5839
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-28
狀態 離線
發表於 2008-12-17 11:59 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 傻小子 於 2008-12-17 10:05 AM 發表
繼續一D細節部分.
?ib_____DhTAWPRW6

http://us.f6.yahoofs.com/hkblog/doPGxF2eEQAKBdQ2Vo06Xx_21A--_1 ...

小小意見, 呢d位我會上好所有主色 (外殼),  我才會噴呢d地方, 因為,
呢d位用遮蓋膠紙遮著白色外殼係好易, 所以可以先噴靚個殼(白色位), 加上呢d位嘅顏色較深, 好易蓋過白色. 所以可以留到最尾先噴.
但依家你要用白色蓋過出界嘅黑鐵色就好煩.
其他零件上色好靚, + oil

[ 本帖最後由 SIMONLLM 於 2008-12-17 12:01 PM 編輯 ]

頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-12-17 12:07 PM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 SIMONLLM 於 2008-12-17 11:59 發表

小小意見, 呢d位我會上好所有主色 (外殼),  我才會噴呢d地方, 因為,
呢d位用遮蓋膠紙遮著白色外殼係好易, 所以可以先噴靚個殼(白色位), 加上呢d位嘅顏色較深, 好易蓋過白色. 所以可以留到最尾先噴.
...

原來係咁,C兄呢段話已經解決我歷來苦惱o既問題,
之前我一直係度掙紮緊究竟上白色先定金屬色先,
多謝C兄指點,不過我都係試埋GAIA白油個遮蓋能力先,
如果 D白油遮蓋唔到金屬色,咁唯有重新來過.

頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-12-17 12:08 PM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 shamankingyo 於 2008-12-17 10:31 發表
傻兄,你只金属色系点做到架? 比我偷下师吖

我都只係光黑底先再噴SM-06.冇咩特別.

頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-12-17 12:10 PM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 本田 於 2008-12-17 10:08 發表
努力努力,好似已經好靚咁........



QUOTE:
原帖由 carman 於 2008-12-17 10:08 發表
加油呀~



QUOTE:
原帖由 yiuming 於 2008-12-17 10:45 發表
嘩好正!
入嚟support吓先!
add oil!

多謝咁多位C兄姐支持,小弟會努力

頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-12-17 12:12 PM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 akira 於 2008-12-17 10:16 發表
金屬位噴的很正啊~~
紅色也不錯~~
加油啊~~
噴大件很好玩的

太大件啦,噴到隻手好累...

頂部
SIMONLLM
上校
Rank: 4


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 28963
精華 8
積分 20
帖子 5839
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-28
狀態 離線
發表於 2008-12-17 12:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 傻小子 於 2008-12-17 12:07 PM 發表

原來係咁,C兄呢段話已經解決我歷來苦惱o既問題,
之前我一直係度掙紮緊究竟上白色先定金屬色先,
多謝C兄指點,不過我都係試埋GAIA白油個遮蓋能力先,
如果 D白油遮蓋唔到金屬色,咁唯有重新來過.

我寫呢段嘢時仲心大心細, 估自己會唔會多餘咗d, 係到發別戊論

頂部
hide
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 26323
精華 24
積分 244
帖子 1934
成品數目 244 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-24
狀態 離線
發表於 2008-12-17 12:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 傻小子 於 2008-12-17 12:07 PM 發表

原來係咁,C兄呢段話已經解決我歷來苦惱o既問題,
之前我一直係度掙紮緊究竟上白色先定金屬色先,
多謝C兄指點,不過我都係試埋GAIA白油個遮蓋能力先,
如果 D白油遮蓋唔到金屬色,咁唯有重新來過.

如果同 gx 油會唔會好d?
因為好似黑色都可以遮到.....

頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-12-17 05:16 PM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 SIMONLLM 於 2008-12-17 12:14 發表

我寫呢段嘢時仲心大心細, 估自己會唔會多餘咗d, 係到發別戊論

你呢段戊論解開我個心結,點會多余......
依家成個人都輕松晒,

頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-12-19 11:59 PM  資料  短消息  加為好友  QQ
又update小小,第一次噴陰影,
真係唔敢亂來,非常非常輕手的陰影,
大家要落足眼力先睇到...


PS:之前的黑色位已經完全被gaia白油遮晒.......







[ 本帖最後由 傻小子 於 2008-12-20 12:04 AM 編輯 ]

頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2008-12-20 12:02 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 傻小子 於 2008-12-19 11:59 PM 發表
又update小小,第一次噴陰影,
真係唔敢亂來,非常非常輕手的陰影,
大家要落足眼力先睇到...


http://us.f6.yahoofs.com/hkblog/ ... blog/20081220121951 ...

很自然!但頭上的"冠“的前部份可以在用白色補一補,把陰影推到更邊

頂部
akira
中校
Rank: 4


UID 11761
精華 3
積分 39
帖子 3506
成品數目 39 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-17
狀態 離線
發表於 2008-12-20 12:28 AM  資料  短消息  加為好友  添加 akira 為MSN好友 通過MSN和 akira 交談
果真是很輕啊,兄弟~~~
我看的很用力,才看出來
第一次噴已不錯啦
但頭頂邊位有一點不自然,再蓋掉些黑會好d





NG 1/72 Hyper Zeta{完成}
NG NZ-666 {製作中}
頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-12-20 10:47 AM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 Freedomsc 於 2008-12-20 00:02 發表

很自然!但頭上的"冠“的前部份可以在用白色補一補,把陰影推到更邊



QUOTE:
原帖由 akira 於 2008-12-20 00:28 發表
果真是很輕啊,兄弟~~~
我看的很用力,才看出來
第一次噴已不錯啦
但頭頂邊位有一點不自然,再蓋掉些黑會好d

,多謝兩位C兄意見,我會改進........
可能因為燈光的問題,實物並不是這樣啊,
而且實物的陰影仲深色D.......

頂部
shamankingyo
軍曹
Rank: 2


UID 27749
精華 0
積分 1
帖子 322
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-29
狀態 離線
發表於 2008-12-20 11:52 AM  資料  短消息  加為好友 
傻兄,你只nu会唔会噴阴影啊?
仲有我觉得d阴影都算明显喔,唔知系米光线问题呢?

頂部
ykk
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 23732
精華 4
積分 29
帖子 2126
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-28
來自 SDF-1
狀態 離線
發表於 2008-12-20 01:43 PM  資料  短消息  加為好友 
加油呀c兄

頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-12-20 05:49 PM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 shamankingyo 於 2008-12-20 11:52 發表
傻兄,你只nu会唔会噴阴影啊?
仲有我觉得d阴影都算明显喔,唔知系米光线问题呢?

nu,唔噴陰影啰,太多件......

頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-12-20 05:51 PM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 ykk 於 2008-12-20 13:43 發表
加油呀c兄

多謝C兄支持...
另外想問呢兩支水貼軟化劑有咩分別???
同埋藍色果支點樣用????



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
garyyu
上尉
Rank: 3Rank: 3
新手仔


UID 558
精華 5
積分 9
帖子 1557
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2003-11-19
狀態 離線
發表於 2008-12-20 09:30 PM  資料  短消息  加為好友 
傻兄,d陰影好正,相信實物會明顯d,依傢剛剛好

快dupdate,好心急啊

加油!

頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-12-22 03:09 PM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 garyyu 於 2008-12-20 21:30 發表
傻兄,d陰影好正,相信實物會明顯d,依傢剛剛好

快dupdate,好心急啊

加油!

唔好心急,一心急就出事架啦......
過幾日就開始放大假,如無意外,應該
可以元旦前就搞掂.

頂部
akira
中校
Rank: 4


UID 11761
精華 3
積分 39
帖子 3506
成品數目 39 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-17
狀態 離線
發表於 2008-12-22 03:10 PM  資料  短消息  加為好友  添加 akira 為MSN好友 通過MSN和 akira 交談


QUOTE:
原帖由 傻小子 於 2008-12-22 03:09 PM 發表

唔好心急,一心急就出事架啦......
過幾日就開始放大假,如無意外,應該
可以元旦前就搞掂.

喔~~~元旦前~~~
真的啊





NG 1/72 Hyper Zeta{完成}
NG NZ-666 {製作中}
頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-12-22 03:14 PM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 akira 於 2008-12-22 15:10 發表



喔~~~元旦前~~~
真的啊

現在最麻煩的就是那個kira......
我從來油過人仔.....

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 11:03 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver