回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 劉備.....我開工了!(10月13日,第258樓更新)
terrykafai
上等兵
Rank: 2


UID 26214
精華 0
積分 2
帖子 270
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-19
來自 hk-lstlkkc
狀態 離線
發表於 2008-10-7 06:44 PM  資料  短消息  加為好友 
樓主算了....係我錯(揭著良心說)
你隻野好7型呀(揭著良心說)
廢事有機會見面會打膠呀
大家香港人(同胞呀!!)

頂部
gp01a
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 29027
精華 1
積分 31
帖子 2360
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-30
來自 天宮
狀態 離線
發表於 2008-10-7 06:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 terrykafai 於 2008-10-7 06:44 PM 發表
樓主算了....係我錯(揭著良心說)
你隻野好7型呀(揭著良心說)
廢事有機會見面會打膠呀
大家香港人(同胞呀!!)

不要誤會!原本我不想理你的..但是看來你都不收聲!
對不起..我不會和你打架..^^因為我是文化人..不像你!
不要令人誤會..你都是不好用"我們"較好!
希望你合作,收聲啦!





blog : http://hk.myblog.yahoo.com/keroro1878200
頂部
terrykafai
上等兵
Rank: 2


UID 26214
精華 0
積分 2
帖子 270
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-19
來自 hk-lstlkkc
狀態 離線
發表於 2008-10-7 06:48 PM  資料  短消息  加為好友 
我都冇打你
我都係文化人呀!!!!
你都叫d人收聲唔該

頂部
gp01a
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 29027
精華 1
積分 31
帖子 2360
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-30
來自 天宮
狀態 離線
發表於 2008-10-7 06:52 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 terrykafai 於 2008-10-7 06:48 PM 發表
我都冇打你
我都係文化人呀!!!!
你都叫d人收聲唔該

如果你收聲就太好了! (意外驚喜!)
OK..你不吵..無人吵!^^





blog : http://hk.myblog.yahoo.com/keroro1878200
頂部
dijeh
上等兵
Rank: 2


UID 16125
精華 0
積分 6
帖子 297
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-11
來自 7號殖民地
狀態 離線
發表於 2008-10-7 06:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 terrykafai 於 2008-10-7 06:48 PM 發表
我都冇打你
我都係文化人呀!!!!
你都叫d人收聲唔該

點解你咁鐘意粗口既 文化人都唔係咁鐘意
如果(怕你睇唔清楚)你想話係潮,粗口都應該好out架喇wo





火頭:
張飛改:完工
周瑜:完工
呂蒙:1%
OG百舌:完工
hguc NU:0%
myblog--->hk.myblog.yahoo.com/zetazplus
頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2008-10-7 07:00 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 dijeh 於 2008-10-7 06:53 PM 發表

點解你咁鐘意粗口既 文化人都唔係咁鐘意
如果(怕你睇唔清楚)你想話係潮,粗口都應該好out架喇wo

d人冇文化,,,又冇侮意,,,又冇家教,,,又無聊,,,(減下後一百字)

得把爛口,,,唉

佢都食玻璃大既

收聲啦~~粗口怪

[ 本帖最後由 wilson28994 於 2008-10-7 07:02 PM 編輯 ]





長門,,,製造中...
頂部
terrykafai
上等兵
Rank: 2


UID 26214
精華 0
積分 2
帖子 270
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-19
來自 hk-lstlkkc
狀態 離線
發表於 2008-10-7 07:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wilson28994 於 2008-10-7 07:00 PM 發表


d人冇文化,,,又冇侮意,,,又冇家教,,,又無聊,,,(減下後一百字)

得把爛口,,,唉

佢都食玻璃大既

收聲啦~~粗口怪

你右講傻仔.....收聲精....返屋企收聲啦!!!唔該!!!

[ 本帖最後由 terrykafai 於 2008-10-7 07:11 PM 編輯 ]

頂部
dijeh
上等兵
Rank: 2


UID 16125
精華 0
積分 6
帖子 297
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-11
來自 7號殖民地
狀態 離線
發表於 2008-10-7 07:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 terrykafai 於 2008-10-7 07:03 PM 發表

你右講傻仔.....收O精....返屋企收O啦!!!唔該!!!

人地講收聲咋bo





火頭:
張飛改:完工
周瑜:完工
呂蒙:1%
OG百舌:完工
hguc NU:0%
myblog--->hk.myblog.yahoo.com/zetazplus
頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2008-10-7 07:12 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 dijeh 於 2008-10-7 07:04 PM 發表

人地講收聲咋bo

算啦,,,廢時理d無聊人,,,唔好再嘈啦(同自己友講)





長門,,,製造中...
頂部
dijeh
上等兵
Rank: 2


UID 16125
精華 0
積分 6
帖子 297
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-11
來自 7號殖民地
狀態 離線
發表於 2008-10-7 07:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wilson28994 於 2008-10-7 07:12 PM 發表


算啦,,,廢時理d無聊人,,,唔好再嘈啦(同自己友講)

我係中立架 (轉換氣氛orz)





火頭:
張飛改:完工
周瑜:完工
呂蒙:1%
OG百舌:完工
hguc NU:0%
myblog--->hk.myblog.yahoo.com/zetazplus
頂部
man3423
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26108
精華 1
積分 18
帖子 2403
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-16
來自 hk
狀態 離線
發表於 2008-10-7 07:21 PM  資料  短消息  加為好友  添加 man3423 為MSN好友 通過MSN和 man3423 交談


QUOTE:
原帖由 terrykafai 於 2008-10-7 07:03 PM 發表

你右講傻仔.....收皮精....返屋企收皮啦!!!唔該!!!

路過∼∼

我都忍唔住講幾句

唔該唔好再嘈la, 你係咁嘈都無用,樓主又唔會因你ー兩句粗口而收工ge

傻仔頭,傻仔尾,你好好咩,

如果係醒ge就好好用你d 才智(IQ)讀書,甚至用D時間改下你D狂燥症同粗口,做個真正有文化ge人

仲有靚里樣野係好個人ge, 樓主覺得靚咪得lo, 放起到係想人俾意見,唔係俾人用粗口鬧

請terry兄檢點檢點


如有得罪, sorry

[ 本帖最後由 man3423 於 2008-10-7 07:25 PM 編輯 ]

頂部
gp01a
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 29027
精華 1
積分 31
帖子 2360
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-30
來自 天宮
狀態 離線
發表於 2008-10-7 07:32 PM  資料  短消息  加為好友 
大家不要再吵了!
現在更新(不喜歡的人都是不要看了!^^)
http://tw.myblog.yahoo.com/jw!sE ... &l=f&fid=11





blog : http://hk.myblog.yahoo.com/keroro1878200
頂部
terrykafai
上等兵
Rank: 2


UID 26214
精華 0
積分 2
帖子 270
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-19
來自 hk-lstlkkc
狀態 離線
發表於 2008-10-7 07:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 man3423 於 2008-10-7 07:21 PM 發表

路過∼∼

我都忍唔住講幾句

唔該唔好再嘈la, 你係咁嘈都無用,樓主又唔會因你ー兩句粗口而收工ge

傻仔頭,傻仔尾,你好好咩,

如果係醒ge就好好用你d 才智(IQ)讀書,甚至用D時間改下你D狂燥 ...

好......兄弟
睇左你d野我尊重你的意見
你好有禮貌,唔似d人靜係色講d罵人野
多謝你提點
我會改下

頂部
nishi
上校
Rank: 4
艦魂


UID 6014
精華 0
積分 24
帖子 4265
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-2
狀態 離線
發表於 2008-10-7 07:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gp01a 於 2008-10-7 07:32 PM 發表
大家不要再吵了!
現在更新(不喜歡的人都是不要看了!^^)
http://tw.myblog.yahoo.com/jw!sE ... &l=f&fid=11

下半身感覺好似散收收咁, 不過反正未整完嘛
上你blog睇, 頭部還是有不少bug, 例如頭盔內部, 近眼果度未打磨好
慢慢執吧~唔好急

[ 本帖最後由 nishi 於 2008-10-7 07:41 PM 編輯 ]





010製作小組日誌
http://blog.roodo.com/pla010

請各位多多支持~
頂部
man3423
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26108
精華 1
積分 18
帖子 2403
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-16
來自 hk
狀態 離線
發表於 2008-10-7 07:39 PM  資料  短消息  加為好友  添加 man3423 為MSN好友 通過MSN和 man3423 交談


QUOTE:
原帖由 terrykafai 於 2008-10-7 07:36 PM 發表

好......兄弟
睇左你d野我尊重你的意見
你好有禮貌,唔似d人靜係色講d罵人野
多謝你提點
我會改下

那就好la
祝你能成功改好

頂部
man3423
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26108
精華 1
積分 18
帖子 2403
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-16
來自 hk
狀態 離線
發表於 2008-10-7 07:42 PM  資料  短消息  加為好友  添加 man3423 為MSN好友 通過MSN和 man3423 交談
gp01 兄

你隻劉備下身同上身有d唔對稱(太横)
仲有提提你之後要小心上色

頂部
gp01a
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 29027
精華 1
積分 31
帖子 2360
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-30
來自 天宮
狀態 離線
發表於 2008-10-7 07:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 man3423 於 2008-10-7 07:42 PM 發表
gp01 兄

你隻劉備下身同上身有d唔對稱(太横)
仲有提提你之後要小心上色

OK!
我會做好些的....!( 認真)





blog : http://hk.myblog.yahoo.com/keroro1878200
頂部
KC
中校
Rank: 4
月光族


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 828
精華 2
積分 81
帖子 3799
成品數目 81 件
閱讀權限 102
註冊 2003-7-23
狀態 離線
發表於 2008-10-8 01:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 terrykafai 於 2008-10-5 03:43 PM 發表
我想同你講好耐
你改得好7呀
唔該........你不如唔好再做啦



QUOTE:
原帖由 terrykafai 於 2008-10-5 06:23 PM 發表
唔7羅.......係樣哀呀
我個d野改得好唔好係我決定的
我覺得7就係7,正就係正
but喱個post改個個真係好7呀!!!

注意一下你既用詞. 唔該





頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2008-10-8 03:55 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 KC 於 2008-10-8 01:04 PM 發表






注意一下你既用詞. 唔該

佢仲有大把啦

不過佢改過係好事

[ 本帖最後由 wilson28994 於 2008-10-8 03:56 PM 編輯 ]





長門,,,製造中...
頂部
gp01a
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 29027
精華 1
積分 31
帖子 2360
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-30
來自 天宮
狀態 離線
發表於 2008-10-8 04:32 PM  資料  短消息  加為好友 
現在更新!
裙甲改短了!(不會是大褲子了! )
但是可動性能下降了!






blog : http://hk.myblog.yahoo.com/keroro1878200
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 04:07 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver